اخبار مرکز تخصصی زیراکس

اخبار مرکز تخصصی زیراکس که در این صفحه برای شما کاربران گرامی بارگذاری خواهد شد، مشتمل بر جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با کمپانی زیراکس و محصولات این شرکت است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به این صفحه، پیگیر جدیدترین رویدادها، اطلاعات، محصولات و فناوری‌هایی باشید که هر یک به گونه‌ای با کمپانی زیراکس در ارتباط است. کارشناسان ما در بخش تولید محتوای این وبسایت، پیگیر جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با کمپانی زیراکس هستند و از طریق این صفحه، آنها را با شما به اشتراک می‌گذارند. پیگیری اخبار مرکز تخصصی زیراکس به ویژه به کاربرانی توصیه می شود که از علاقمندان حوزه چاپ هستند و یا علاقه خاصی به کمپانی زیراکس و تولیدات آن دارند.

شرح جدیدترین اخبار زیراکس

شرح جدیدترین اخبار زیراکس نیز همانگونه که از این عبارت پیداست مشتمل بر شرح و توضیح اخبار مرتبط با کمپانی زیراکس، محصولات آن، موفقیت یا عدم موفقیت محصولات این شرکت در بازارهای جهانی، جدیدترین فناوری‌های بکاررفته در تولیدات زیراکس و مواردی از این دست است. همکاران ما در این بخش، پس از ارائه کلیاتی درباره خبرهای مرتبط با این کمپانی، به شرح تخصصی این اخبار و تفصیل جزییات آن خواهند پرداخت.

گفتنی است که مطالب به نحوی تدوین و ارائه می گردند که کلیه ی کاربران با هر سطح از معلومات، بتوانند از آنها بهره مند شوند. بدیهی‌ است، نظرات و پیشنهادات کاربران سایت و همکاران محترم و متخصص که در این زمینه مهارت دارند، راهگشا و یاری‌گر ما خواهد بود.

اخبار مرکز تخصصی زیراکس
اپلیکیشن Xerox Team Availability

با اپلیکیشن Xerox Team Availability کارمندان خود را از راه دور مدیریت کنید

شعبه فرجام

افتتاح شعبه ی جدید مرکز سخت افزار ایران در فرجام

کسب رتبه مناسب زیراکس در بین 100

قرار گرفتن نام زیراکس در بین 100 شرکت مورد اعتماد در جهان

کیوسک های پرینت فوری

شرکت زیراکس در آمریکا کیوسک های پرینت فوری راه‌اندازی می‌کند

دو محصول جدید کمپانی زیراکس

دو محصول جدید کمپانی زیراکس

پرینترهای ورک سنتر زیراکس

پرینترهای ورک سنتر زیراکس

تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

کاهش درآمد کمپانی زیراکس

کاهش درآمد کمپانی زیراکس