نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و ابزار در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات را به هموطنان عزیز ساکن در شهرستان ها ارائه نماید. قرارگیری تخصصی ترین ابزار در کنار زبده ترین کارشناسان و مهندسان سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با محصولات زیراکس در نمایندگی زیراکس در شهرستان ها باشیم.

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها مرکزی است که به صورت تخصصی به کاربران ساکن شهرستان خدمات ارائه می دهد. کاربران غیر تهرانی می توانند با مراجعه به این شعب، انواع سرویس های مورد نیازشان را در زمینه محصولات زیراکس، در اسرع وقت و بدون معطلی دریافت نمایند. نمایندگی زیراکس در کرج و سایر شهرستانها، به کاربران این امکان را داده که بدون نیاز به مراجعه به تهران، خرید و ترمیم محصولات خود را در سطحی تخصصی انجام دهند.

فروش جدیدترین تولیدات کمپانی زیراکس، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه فتوکپی، پرینتر، پروژکتور و اسکنر زیراکس، سرویس در محل محصولات زیراکس و نیز خدمات پس از فروش، از جمله مهم ترین سرویس هایی است که در نمایندگی زیراکس در شهرستان ها به کاربران محترم ارائه می گردد.

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

ارائه خدمات در نمایندگی زیراکس در اصفهان

چنانچه در کلانشهر اصفهان سکونت دارید و از کاربران محصولات زیراکس هستید، می توانید در شهر خود، از خدمات متنوع نمایندگی زیراکس استفاده کنید. این خدمات شامل تمامی دستگاه های زیراکس بوده و محدود به محصول خاصی نیست. نمایندگی زیراکس یک مرکز تخصصی تعمیرات ماشین های اداری از جمله تعمیرات پرینتر، فتوکپی، اسکنر و فکس می باشد.

همچنین مشاوره در خرید و فروش دستگاه های اداری و تامین قطعات و مواد مصرفی محصولات زیراکس نیز از فعالیت های نمایندگی زیراکس می باشد. در واحد تعمیرات زیراکس تمامی دستگاه های اداری به صورت کاملا تخصصی عیب یابی شده و با تجهیزات پیشرفته نسبت به تعمیر آنها اقدام مناسب صورت می گیرد.

نمایندگی رسمی زیراکس در شهرستان ها

نمایندگی زیراکس در تبریز

نمایندگی زیراکس در طی چندین دهه فعالیت در جهت ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه های زیراکس برای جلب رضایت مشتریان تلاش بسیاری کرده اما اکنون مفتخریم که با رویکرد جدید و با هدف جلب رضایت مشتریان و رفاه حال هموطنان عزیز این خدمات را به سایر شهرستان ها نیز ارائه کنیم. همانطورکه می دانید تنها نماینده رسمی زیراکس در تهران مستقر بوده و متأسفانه این نمایندگی در شهرستان هایی مانند تبریز شعبه ندارد.

از این رو با تدابیر مرکز سخت افزار ایران، برای ساکنین تبریز که نیاز به خدمات نمایندگی زیراکس دارند، مسیری تعریف شده تا این عزیزان نیز بتوانند از خدمات نمایندگی مانند تعمیرات دستگاه زیراکس بهره مند شوند. با ارسال دستگاه به نمایندگی، استفاده از خدمات تعمیر برای تبریزی‌ها میسر شده است. کاربران گرامی توانند از طریق یک تماس تلفنی، درخواست خود را ثبت کرده و سپس اقدام به ارسال دستگاه یا قطعه مورد نظر به نمایندگی زیراکس کنند.

نمایندگی زیراکس در کرمانشاه

از بدو ورود محصولات زیراکس به ایران، مشتریان زیادی از سراسر ایران مجذوب دستگاه های مختلف زیراکس شدند؛ طوری که امروزه همچنان محصولات اداری زیراکس، از پرطرفدارترین ماشین های اداری محسوب می شوند. با این وجود، نمایندگی زیراکس در ایران تنها محدود به شهر تهران بوده و در سایر شهرستان های کشور نمایندگی زیراکس وجود ندارد.

این موضوع سبب شده درصورتی که کاربران با مشکلی در خصوص کارکرد دستگاه های زیراکس از جمله پرینتر و دستگاه کپی مواجه شوند، دسترسی لازم را به نمایندگی نداشته باشند. مرکز سخت افزار ایران به این دسته از عزیزان توصیه می کند جهت برخورداری از تعمیرات باکیفیت و قطعات اصلی، دستگاه یا قطعه خود را به نمایندگی زیراکس در تهران ارسال کنند. در این نمایندگی علاوه بر این مزیت ها، تمامی خدمات تعمیر دستگاه برای مشتریان گرامی ضمانت شده و گارانتی معتبر به آنها تحویل می گردد.

نمایندگی زیراکس در شیراز خدمات متنوعی ارائه می کند

اگر برای رفع اشکال دستگاه زیراکس خود به دنبال قطعات اصلی و اورجینال می گردید، این نوید را به شما می دهیم که نمایندگی زیراکس توانسته تمامی قطعات مورد نیاز محصولات زیراکس را از شرکت های معتبر خارجی خریداری کند. یکی از مشکلات اساسی هموطنان همواره این بوده که در صورت خرابی دستگاه های خود مجبورند به مراکز غیرمجاز مراجعه کنند.

در این مراکز به دلیل اینکه هیچگونه نظارتی روی آنها وجود ندارد، قطعات تقلبی و غیراصلی جایگزین قطعات معیوب دستگاه می شوند. بارها مشاهده شده که کاربران پس از گذشت چند هفته و یا حتی چند روز، مجدداً با همان مشکل مواجه می شوند. از مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی رسمی زیراکس، به کارگیری قطعات اورجینال در تعمیر دستگاه می باشد. این موضوع سبب می شود کاربران برای هر مشکل تنها یک بار هزینه کنند و مجبور به تعمیر مجدد دستگاه نباشند.

مشخصات نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی رسمی زیراکس در شهرستان ها لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید.

  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی زیراکس در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی زیراکس در شهرستان ها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی زیراکس در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • خدمات نمایندگی زیراکس در شهرستان ها
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر دستگاه های زیراکس
  • ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس دستگاه کپی زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر در محل فتوکپی زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس های دوره ای دستگاه فتوکپی زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات و سرویس های نرم افزاری محصولات زیراکس
  • انجام تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر و سرویس های سخت افزاری محصولات زیراکس
  • تعمیر و ترمیم دستگاه پرینتر زیراکس
  • ارائه کلیه سرویس های تعمیر و گردگیری های دوره ای پرینتر زیراکس
  • تعمیر در محل پروژکتور زیراکس
  • تعمیر در محل اسکنر زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعیر پروژکتور زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر زیراکس
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر

واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها واحدهای ارائه دهنده خدمات خویش را به پارت های متعددی تقسیم نموده تا کاربران گرامی بی هیچ سردرگمی و فوت وقتی به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خود را دریافت کنند. در نمایندگی زیراکس در شهرستان ها خدمات و سرویس های مورد نیاز در واحدهای متنوع و جداگانه ای به کاربران گرامی ارائه می گردد تا نظم و کیفیت در این مرکز مقدم بر همه چیز باشد. برخی از واحدهای تعمیرات زیراکس در این مرکز عبارتند از:

اخبار شرکت زیراکس

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی محصولات شرکتی است که یکی از شناخته‌ شده ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت و تولید تجهیزات چاپ می‌باشد. از میان محصولات تولید شده توسط این شرکت، دستگاه‌های کپی زیراکس از آغاز تا کنون، پرچمدار بازارهای جهانی بوده‌ و بازار صنعت چاپ را به تصرف خود درآورده‌اند.

اخبار شرکت زیراکس از طریق فضای زیر قابل پیگیری است. مدیریت نمایندگی زیراکس در شهرستان ها تمامی خدماتی را که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد گارانتی و ضمانت نموده است؛ این امر به دلیل اطمینان مدیریت این مجموعه از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش محقق گشته است. اخبار شرکت زیراکس از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات نمایندگی زیراکس در شهرستان ها

نمایندگی زیراکس در شهرستان ها ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند در پارت های متعدد خویش است. تعمیرات زیراکس در این مرکز، تمامی سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری این محصولات را شامل بوده و محدود به مورد خاصی نیست. کاربران گرامی محصولات زیراکس می توانند صرفاً از طریق یک تماس تلفنی، سرویس مورد نظر خویش را ثبت نموده و پس از طی فرآیند ارسال کالا خدمات مورد نظر خویش را دریافت دارند. مقالات نمایندگی رسمی زیراکس در شهرستان ها از طریق بخش زیر قابل دریافت است.

محصولات زیراکس

کمپانی زیراکس پایه و اساس شرکت خود را مبتنی بر فن‌آوری و نوآوری می‌داند و بر این باور است که ادامه‌ی حیات شرکت نیز در این راستا خواهد بود. بر همین اساس کمپانی زیراکس مبلغی در حدود۶/۱ میلیارد دلار را در سال ۲۰۰۶ در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است. بدیع‌ترین اختراع این شرکت، فن‌آوری و پروتکل اِترنت بود. اِترنت یک استاندارد ارتباطی شبکه است که در حال حاضر به دلیل وجود شبکه‌ی اینترنت رونق چندانی ندارد و بیشتر برای شبکه های داخلی استفاده می‌شود.

نمایندگی زیراکس در ایران با استفاده از مجرب ترین کارشناسان در زمینه فروش محصولات زیراکس و ارائه خدمات پس از آن، در پی کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان خود می‌باشد. بدین منظور نمایندگی زیراکس با کادری متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه تعمیرات، عرضه مواد مصرفی، نگهداری محصولات پاسخگو می‌باشد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات زیراکس آشنا گردید.

سوالات متداول تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، بازویی توانمند دارد که به وجود آن‌ بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی توانمند این مرکز کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات کمپانی زیراکس هستند.

کارشناسان تعمیر در نمایندگی زیراکس، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات زیراکس، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات زیراکس بپردازند. کارشناسان ما در بخش زیر پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات زیراکس خواهند بود.