اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox

تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox با پیشرفته ترین و تخصصی ترین تجهزات کارآمد جهانی در مرکز زیراکس انجام می شود. امروزه همه ما به خوبی دستگاه کپی را می شناسیم. دستگاه فتوکپی دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از اسناد و عکس ها کپی می گیرد. این دو ویژگی خاص سبب می شود که تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox اهمیت و ارزش ویژه ای داشته باشد. اکثر دستگاه های فتوکپی فعلی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. شناخت این تکنولوژی برای تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox بسیار لازم و ضروری است.

نحوه تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox

تعمیرات دستگاه کپی زیراکس به مهارت و تخصصی بالایی نیاز دارد. شاید در نگاه اول کار با دستگاه کپی ساده و بی چالش به نظر برسد، اما در همین سادگی، پیچیدگی هایی نهفته است که  بی توجهی به آنها مسیر تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس را سخت و طاقت فرسا خواهد کرد.

یک تعمیراتکار ماهر باید بتواند خاصیت و مسئولیت هر یک از قطعات دستگاه کپی را به خوبی تشخیص دهد تا در مسیر تعمیر دستگاه کپی زیراکس با حداقل چالش ها روبه رو شود. شناخت درام، نحوه اتصال سیم ها، لامپ و عدسی ها، تونر ، لنز و … در مسیر تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox بسیار ضروری است و جزء نیاز های اولیه و مهارت های پایه یک تعمیراتکار مجرب محسوب می شود.

تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox

اهمیت تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox

امروزه وجود یک دستگاه کپی در مراکز کوچک و بزرگ اداری یک ضرورت محسوب می شود. همه ما ایستادن در صف های طولانی و خسته کننده، در انتظار گرفتن یک رونوشت از اسناد و مدارکمان را در ادارات کوچک و بزرگ تجربه کرده ایم؛ حال تصور کنید که دستگاه کپی در این مراکز با مشکل و اختلال رو به رو شود؛ مثلا به دلیل نبود جوهر و تونر کافی به درستی کپی نگیرد و کپی کمرنگ و بلا استفاده ای تحویل دهد، یا اینکه کلا از کار بیفتد و تعمیرات لازم شود. در چنین شرایطی مشکلات بسیاری برای آن اداره یا مرکز ویژه ایجاد خواهد شد. تنها را برای تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox در این شرایط مراجعه به یک مرکز معتبر و مجاز است.

نحوه سرویس دهی جهت تعمیر دستگاه کپی

مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس با ارائه خدمات سرویس در محل xerox، مسیر ارائه خدمات را برای همه کاربران خود سهل و ساده کرده است. با استفاده از خدمات سرویس در محل مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox نه تنها در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود بلکه دیگر مجبور به تحمل مشقت حمل و نقل دستگاه سنگین کپی هم نخواهید بود و به راحتی سرویس تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox در اختیار خود خواهید گرفت.

خدمات مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox

  • عیب یابی و رفع گیر کردن کاغذ در دستگاه های فتوکپی
  • بررسی و رفع مشکلات ناشی از عوارض پاک شدن کپی ها
  • بررسی و رفع عیوب ناشی از کجی تصاویر کپی ها
  • شناسایی اصول نصب و راه اندازی وسایل جانبی دستگاه فتوکپی زیراکس
  • نصب و راه اندازی کاست اضافی
  • نصب و راه اندازی Sorter
  • نصب منگنه زن دستگاه کپی زیراکس

تعمیرات زیراکس- سرویس در محل زیراکس

  • عیب یابی و تعویض کارتریج زیراکس
  • بررسی و عیب یابی کاغذ کش دستگاه کپی
  • تعمیرات فیوزینگ دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیرات درام دستگاه کپی زیراکس
  • عیب یابی و تعمیرات هیت رولر دستگاه فتوکپی زیراکس
  • بررسی عیوب ناشی از چروکیدگی کاغذ دستگاه فتوکپی زیراکس
  • بررسی و رفع عیوب ناشی از کم رنگی و پر رنگی کپی ها

 مرکز تعمیرات کپی زیراکس

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی xerox همواره تلاش می کنند تا رضایت کاربران و مشتریان عزیز را در هر حوزه ای از تعمیرات تامین کنند. این مرکز با در اختیار داشتن همه انچه که برای یک تعمیرات تخصصی لازم است، قول تخصصی ترین تعمیرات را در سطح کشور به همه ی کاربران خود می دهد و اطمینان دارد که چنین ادعایی با توجه به مهارت و تخصص تکنسین های مرکز بی رقیب و بی سابقه خواهد بود.    تعمیرات کپی زیراکس را از متخصصین ما بخواهید.

تعمیرات زیراکس

مرکز تعمیرات زیراکس آماده سرویس دهی همه تولیدات این کمپانی آمریکایی می باشدو هم اکنون گروه شرکت های زیکارکس در ایران به طور رسمی فعالیت می کند. محصولات این کمپانی شامل  چاپگر، دستگاه‌های کپی، اسکنر، دورنگار، پروژکتور، دستگاه نمایش و … است که به راحتی در مرکز تعمیرات زیراکس پشتیبانی و حمایت می شوند.

نمایندگی زیراکس

شرکت زیراکس با سابقه ای صدساله و دریافت ده ها جایزه ملی و بین المللی، پرونده پربرگ و باری دارد، از این رو داشتن نمایندگی زیراکس افتخاری است که هر مرکزی نمی تواند به آن دست یابد. جالب است بدانید که اختراع فناوری عکسبرداری الکتریکی یا زیروگرافی خیلی سریع، شرکت را از دنیای فناوری های قدیمی به فناوری های نوین منتقل کرد.

نمایندگی زیراکس با سرمایه گذاری عظیم در تحقیق و توسعه و توجه به کیفیت و برآوردن نیازها و کسب رضایت مشتری توانست نشان تجاری خود را در دنیای مدیریت مستندات بر همه تحمیل کند. از همین رو ست که نمایندگی زیراکس سر سختانه همه ی تولیدات این کمپانی قدرتمند را پشتیبانی می کند و کاربر را در خرید هر یک از دستگاه های زیراکس تنها نمی گذارد. برای دریافت اطلاعت بیشتر درباره نحوه خدمات دهی نمایندگی زیراکس می توانید با بخش فروش این مرکز تماس بگیرید و پس از انجام مشاوره های رایگان با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود برای خرید دستگاه دلخواهتان اقدام کنید.