اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس، به دلیل به‌کارگیری فن‌‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت چاپ در این دستگاه‌ها ، نیازمند حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه می‌باشد. شرکت زیراکس، شرکتی آمریکایی است که در سال ۱۹۰۶ فعالیت خود را با نام هالوید در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی آغاز کرد. برخی از محصولات تولید شده در این شرکت عبارتند از: چاپگر، دستگاه‌های‌کپی، اسکنر، دورنگار، پروژکتور و دستگاه نمایش.

   تقریباً اساس فرآیند کلی تمامی دستگاه‌های کپی به یک شکل است و اگرچه با باز کردن اجزاء یک دستگاه کپی با خیل قطعات روبرو خواهید شد اما عمل دستگاه کپی تنها بر عهده چندین قطعه کلیدی می باشد. این اجزاء عبارتند از: درام(drum)، گیرنده نور(یا تسمه)، دسته ای از سیم ها،  لامپ و عدسی‌ها، تونر و Fuser.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

آموزش تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس

اگر از کاربران دستگاه‌های کپی زیراکس هستید و نیاز به تعویض و شارژ تونر دستگاه کپی خود دارید، می‌توانید از طریق راه‌‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس را ثبت نمایید.

 اما در صورتی که به هر دلیل قصد دارید کار تعویض تونر دستگاه کپی را خودتان انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به بخش زیر و مشاهده فیلم آموزش تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس، شیوه انجام این کار را یاد بگیرید. از آنجا که تونرهای دستگاه کپی قابلیت شارژ مجدد را دارند، بنابراین توصیه می‌شود هنگام خرید تونر دستگاه کپی، تنها نمونه فابریک یا اورجینال آن را تهیه کنید.

 توجه به این نکته کمک می‌کند تا در صورت تمام شدن تونر، امکان شارژ مجدد آن وجود داشته باشد. نکته آخر آنکه تونرهای دستگاه کپی معمولاً در دو مدل مشکی و رنگی (شامل چهار رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی) در بازار وجود دارند. تونر دستگاه های کپی رنگی و سیاه و سفید به طور معمول در سایزهای 14 تا 16 میکرومتر است که البته امکان کاهش یا افزایش میزان تونر به دلیل کیفیت موردنظر برای تصاویر وجود دارد.

فیلم آموزش تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس

در فیلم آموزش تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس، به صورت مرحله به مرحله روش تعویض تونر دستگاه کپی آموزش داده شده است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مشاهده این فیلم، روش انجام این کار را فرا گرفته و آن را انجام دهید.

در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در حین تعویض تونر دستگاه کپی، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. نکته آخر آنکه مقالاتی نیز در ارتباط با تونر دستگاه کپی و روش تعویض آن در این وبسایت وجود دارد که می‌تواند راهنمای شما در انجام این کار باشد.

تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس

خرابی درام فتوکپی علاوه بر ایجاد خطوط نابهنجار در برگه‌ها، منجر به ظاهر شدن اشکالات دیگری نیز می‌شود که عبارتند از:

خط عمودی مستقیم و بسیار نازک در تمام طول صفحه، تکرار نقطه‎هایی به طور مساوی به سبب خرابی درام فتوکپی برادر، تکرار نقاطی به طور یکنواخت به صورت یک نوار افقی در سراسر صفحه، اتصال لکه‎های تونر در سراسر صفحه به صورت عمودی ، خطوط نازک در صفحه با فاصله‎ای مساوی از یکدیگر و مشاهده «اثر تایر» خاکستری در سمت راست یا چپ صفحه.

شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر یک از این موارد با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی را ثبت نمایید. توصیه می‌شود در حین تماس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه فتوکپی و نشانه‌های مشاهده شده به تبع این اشکال را با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس در میان بگذارید.

تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی زیراکس

کاغذکش ها به دلایل مختلفی می توانند دچار مشکل شوند. یکی از عمده ترین این دلایل استفاده بیش از حد از دستگاه می باشد که موجب می شود کاغذکش ها مستهلک گردند و نیازمند تعمیر و در صورت خرابی بیش از حد نیازمند تعویض باشند. در هر حال شما کاربران گرامی در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس تماس گرفته و راهنمایی های لازم جهت دریافت تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

در صورت نیاز، کارشناسان سرویس در محل ما به مکان مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کاغذکش کپی زیراکس را بر روی دستگاه پیاده می سازند. خوشبختانه تعمیرات مرتبط با این بخش چندان پیچیده نیست و با صرف مدت زمانی اندک قابل انجام است.

دستگاه فتوکپی زیراکس

دستگاه‌های کپی زیراکس اگرچه در رده‌ی باکیفیت‌ترین و پیشروترین محصولات صنعت چاپ به شمار می‌آیند اما بدیهی است که مانند دیگر محصولات پس از طی عمر مفید خود نیازمند سرویس و تعمیر می‌گردند.  در حوزه تعمیر دستگاه کپی زیراکس، نخستین گام، آشنایی با مدل‌ها‌ی مختلف و ویژگی‌های خاص هرکدام از دستگاه‌های کپی زیراکس است زیرا کمپانی زیراکس محصولات گوناگونی را در این زمینه به بازارهای جهانی عرضه کرده است که هرکدام امکانات و قابلیت‌های خاص خود را دارند. در مرحله‌ بعد، علاوه بر آشنایی با تمامی قطعات دستگاه کپی می‌بایست با کارکرد هر کدام از آن‌ها نیز آشنا بود.

آگاهی از شیوه‌ی کار دستگاه، به متخصصان این حوزه کمک می‌کند تا در صورت افت یا توقف عملکرد دستگاه، به سرعت علت را شناسایی کرده و نسبت به رفع و حل آن اقدام نمایند. این امر –یعنی تسلط و داشتن اطلاعات کافی- در بخش نرم‌افزاری نیز به همان میزان لازم و ضروری است زیرا بروز اختلالات و اِرورهای نرم‌افزاری نیز موجب گسست در عملکرد دستگاه می‌شود.

مرکز تعمیر دستگاه کپی

امروزه، تعمیر تجهیزات چاپ به دلیل ساختار ظریف و پیچیده‌ی این تجهیزات، نیازمند تخصص و طی دوره‌های کارشناسی در این زمینه می‌باشد.  بنابراین به خاطر داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیر دستگاه کپی زیراکس، در جستجوی یک نمایندگی مجاز باشید و از پذیرش این امر که تعمیر دستگاه کپی زیراکس شما توسط یک فرد مبتدی و یا در یک مرکز غیرمجاز انجام شود، خودداری کنید.

مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که کادر فنی ما در بخش تعمیر دستگاه کپی زیراکس  به تمامی مهارت‌های مورد نیاز تسلط دارند. مهندسان و متخصصان این حوزه پس از آنالیزهای بسیار و طی دوره‌های علمی و عملی و کسب مدارک بین‌المللی به همکاری فراخوانده شدند.

بنابراین برای درخواست انجام هرگونه تعمیرات می‌توانید با مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس تماس بگیرید و یا با مراجعه به مرکز خدمات تخصصی تعمیر دستگاه کپی زیراکس، از اصلاح و بازیابی دستگاه کپی خود در یک مرکز معتبر و مجاز مطمئن باشید. تمامی مواد مصرفی در روند تعمیرات دستگاه کپی زیراکس، از محصولات اورجینال، درجه یک و عالی است.

برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس:

  • تعویض دولوپر , عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن , شارژ کاتریج , تعویض پیکاپ
  • تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس , عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ , انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی
  • بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی زیراکس , تنظیم منو دستگاه
  • تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی زیراکس , نظافت و سرویس دستگاه کپی
  • تعمیرات دستگاه کپی زیراکس و تعویض قطعات موتور , بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ
  • بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی , رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز
  • ایجاد تصویر در دستگاه کپی زیراکس و خطاهای مربوط به آن
  • تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی زیراکس
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی , عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر
  • عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات , تعمیر AC power
  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی زیراکس و اصلاح آن
  • انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی , بررسی مکانیزم کار سولونویید
  • و دیگر خدمات مربوط به تعمیر دستگاه کپی زیراکس

نمایندگی زیراکس

نمایندگی معتبر زیراکس با سالها تجربه و سابقه ی درخشان همواره نامی ماندگار برای کاربران بوده و هست.  نمایندگی زیراکس با هدف ارائه ی هرچه بهتر خدمات، بهترین ها را برای کاربران فراهم کرده است. خدمات نمایندگی زیراکس در بخش های فروش، تعمیرات و پس از فروش ارائه می شود. کاربران می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمام خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تضمین کیفیت و حقوق مشتریان از اصول اساسی مدیریت و کارمندان این مجموعه است. بهره مندی از مجرب ترین مشاوران نیز سبب شده تا مشتریان انتخابی آگاهانه داشته باشند. مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات تخصصی محصولات زیراکس را در اختیارتان قرار خواهند داد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس با دسترسی به بهترین تجهیزات دنیا توانسته است تمام خدمات مورد نیاز کاربران را فراهم کند. تعمیرات در این مجموعه با بهره مندی از برترین متخصصان انجام می شود. کادر فنی واحد تعمیرات زیراکس ابتدا سعی در ترمیم و تعمیر قطعات دستگاه دارند اما در برخی موارد تعمیر امکان پذیر نیست و لازم است تا قطعه تعویض شود.

تکنسین های نمایندگی زیراکس قطعه ی مستهلک و فرسوده را با نمونه ی اورجینال آن جایگزین خواهند کرد. به یاد داشته باشید تنها در صورت مراجعه به یک مرکز رسمی قادر به دریافت این خدمات هستید. مراکز رسمی از قطعات اورجینال استفاده نمی کنند و این کار موجب آسیب دیدگی دستگاه شما خواهد شد.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکسنمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی اصلی تعمیر دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی مجاز تعمیر دستگاه کپی زیراکس/ نمایندگی انحصاری تعمیر دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی دستگاه کپی زیراکسنمایندگی رسمی  دستگاه کپی زیراکس /

 نمایندگی اصلی دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی مجاز دستگاه کپی زیراکس/ نمایندگی انحصاری دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکسنمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / نمایندگی مجاز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس/ نمایندگی انحصاری تعمیرات دستگاه کپی زیراکس /

 نمایندگی تعمیر دستگاه کپی xerox / نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی xerox / نمایندگی اصلی تعمیر دستگاه کپی xerox / نمایندگی مجاز تعمیر دستگاه کپی xerox/ نمایندگی انحصاری تعمیر دستگاه کپی xerox /

 

تعمیر فتوکپی کیوسرا / تعمیر فتوکپی ریکو / تعمیر فتوکپی  توشیبا / تعمیر کپی شارپ / تعمیر فتوکپی برادر / تعمیر فتوکپی کانن / تعمیر فتوکپی زیراکس /نمایندگی دل / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی ال جی / نمایندگی لنوو / نمایندگی توشیبا / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی ایسر/نمایندگی اچ پی / نمایندگی اپل /تعمیرات مادربردمرکز سخت افزار ایران/نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی ال جی / نمایندگی برادر / نمایندگی ایکس ویژن /  نمایندگی تعمیرات پروژکتور / نمایندگی ریکو / نمایندگی تعمیرات ال این وان /  نمایندگی تعمیرات مانیتور / نمایندگی زیراکس / نمایندگی کانن / نمایندگی تعمیرات نوت بوک / نمایندگی کونیکا مینولتا /تعمیرات کپی کونیکا مینولتا /تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا /تعمیرات فتوکپی کونیکا مینولتا / نمایندگی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

4.3/5 - (6 امتیاز)