اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس

وظیفه کاغذ کش پرینتر زیراکس وارد کردن کاغذ به داخل دستگاه است. زمانی که فرایند انتقال دستور از سیستم به دستگاه پرینتر صورت می پذیرد، کاغذ کش ها اولین قطعه ای هستند که در فرایند چاپ درگیر می شوند. در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه وارد می شود تا زیر نظر قطعات دیگری مانند فیوزینگ قرار گیرد و فرایند چاپ کامل شود. با توجه به نقش ویژه کاغذکش در ورود کاغذ به دستگاه، بروز خرابی در این قطعه سبب اختلال در عملکرد سایر قطعات و فرآیند چاپ می شود. 

از همین رو خرابی کاغذ کش می بایست در اسرع وقت برطرف گردد. در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای زیراکس هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در کاغذ کش این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس های مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس را دریافت نمایید.

تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس

تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس، سرویس های مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان و با استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر انجام می پذیرد. کاغذ کش پرینتر زیراکس یکی از بخش هایی است که خرابی در آن، عملکرد سایر بخش های دستگاه را نیز مختل می کند؛ از همین رو اشکالات ایجاد شده در آن می بایست به سرعت تعمیر گردد. 

در صورتی که شما نیز از دارندگان و کاربران پرینترهای زیراکس هستید اما در حال حاضر اشکالاتی در کاغذ کش این دستگاه مشاهده می نمایید، با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس های مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس را دریافت نمایید. 

جهت آسودگی خیال مراجعان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده، کلیه خدمات در این مرکز، مشمول گارانتی و ضمانت گشته اند. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و تعمیرات مورد نیاز جهت بهبود ان، متفاوت بوده و پیش از آغاز به تعمیر دستگاه، به صاحب آن اعلام می گردد.

آموزش تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس

اگر شما نیز کاربر یکی از پرینترهای زیراکس هستید و در حال حاضر متوجه بروز اشکالاتی در بخش کاغذ کش این دستگاه شده اید بهتر است راهکارهای ارائه شده در بخش زیر را امتحان نمایید. توصیه می شود در صورتی که مهارتی در انجام تعمیرات ندارید، تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس را به متخصصان این کار بسپارید. 

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر زیراکس به شما کاربران گرامی هستند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل زیراکس استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس را با دقت انجام دهید تا آسیبی به سایر بخش های دستگاه وارد نشود.

تعمیر پنل پرینتر زیراکس خود را به ما بسپارید

  • کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  • در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  • محل غلطک کاغذ کش را پیدا نمایید.
  • جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس، خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذ کش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلطک کاغذ کش را به سمت بیرون بچرخانید.
  • به آرامی غلطک کاغذ کش را بیرون بیاورید.
  • غلطک کاغذ کش جدید را در شکاف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • بالای غلطک کاغذ کش را بچرخانید تا غلطک کاغذ کش در محل خود قفل شود.
  • تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  • کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  • در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات زیراکس، پارت تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس مراجعه نمایید.

تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات انجام می پذیرد. لزوم تعمیرات پرینتر زیراکس و اِعمال برخی اقدامات، ناشی از استهلاک قطعات سخت‌افزاری و بروز اختلال در سیستم‌ نرم‌افزاری این دستگاه است؛ اگرچه باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که عدم آشنایی کاربران با شیوۀ کار و عملکرد صحیح این دستگاه نیز در وقوع این امر بی‌تأثیر نیست. 

کاربران این دستگاه می‌توانند با حضور در مرکز تعمیر پرینتر Xerox تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر کاغذ کش پرینتر زیراکس را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، می‌توانید از خدمات سرویس در محل پرینتر زیراکس استفاده کرد.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد. 

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و …. .

نمایندگی تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین و با تجربه ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در کنفرانس های تخصصی-آموزشی بر جدیدترین ترفندهای تعمیر مسلط بوده و آنها را در فرآیند بازیابی دستگاه به کار می‌گیرند. 

آنچه که در ارتباط با تعمیرات دستگاه های هوشمند شایان توجه است آن است که به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در این دستگاه ها وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان ساخته است زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات تعمیر ممکن است ضمن آسیب به بخش های سالم دستگاه، خرابی کامل آن را سبب گردد. 

از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات زیراکس جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. جهت آشنایی با واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات زیراکس به بخش زیر مراجعه نمایید.

به منظور مطالعه ی مقالات تخصصی وعمومی زیراکس، می توانید به این قسمت مراجعه نمایید.