اشتراک گذاری

درام دستگاه کپی زیراکس

درام یکی از قطعات موجود در دستگاه کپی زیراکس است که در دراز مدت، احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد. خرابی‌های پیش آمده در درام دستگاه کپی زیراکس می‌بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردند. چه این قطعه نقش بسزایی در کیفیت عملکرد چاپ دارد و بی‌توجهی به تعمیر آن، خرابی سایر قطعات و استهلاک آنها را در پی خواهد داشت.

سرویس های مرتبط با تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس، می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران و کارشناسان مجرب این حوزه – حوزه تعمیر دستگاه کپی – انجام پذیرد. در غیراینصورت به دلیل دستکاری‌های نابجا، امکان بروز خرابی‌های دو چندان و اختلال در سایر قطعات این دستگاه و عملکرد آن وجود دارد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود.

درام دستگاه کپی زیراکس

تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس

در مرکز تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس، کارشناسان ما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را بررسی کرده و این مسئله که آیا خرابی پیش آمده در درام، قابل تعمیر است یا خیر را به اطلاع صاحب دستگاه می رسانند. درصورتی که خرابی های ایجاد شده در درام، قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار به ناچار از تعمیر درام صرف‌نظر کرده و در صورت رضایت صاحب دستگاه، اقدام به تعویض درام دستگاه کپی زیراکس مینماید. در مرکز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس هردو سرویس –یعنی تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس و تعویض آن- پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، انجام می پذیرد. در صورت محرز شدن خرابی کامل درام، تعویض آن صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

نکات مهم در تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس

دو نکته مهم در تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس می‌بایست مدنظر قرار گیرد. نکته نخست، طی صحیح فرآیند عیب‌یابی است که کمک می‌کند اشکال پیش آمده در دستگاه به درستی تشخیص داده شود و به تبع آن بهترین راهکار جهت تعمیر انتخاب گردد. بی‌توجهی به این مسئله، دستکاری‌های نابجا در دستگاه و تعمیرات نادرست را در پی خواهد داشت. بنابراین اکیداً توصیه می‌شود که پیش از اقدام جهت تعمیر درام دستگاه کپی Xerox فرآیندهای عیب‌یابی را طی کرده و به خرابی‌های پیش آمده در دستگاه دقت نمایید.

نکته شایان ذکر دیگر، تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس توسط کارشناسان و متخصصان مجرب این حوزه است. پیشنهاد ما آن است که در صورت خرابی این بخش از دستگاه، تعمیر آن را صرفاً از کارشناسان مجرب و مراکز معتبر درخواست نمایید و از مراجعه به مراکز غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری نمایید. چه غالب این مراکز تعهدی در باب خدماتی که ارائه می‌دهند ندارند و در صورت بروز اشکال در روند تعمیر، پاسخگوی مشتری نخواهند بود.

درام کپی زیراکس و اشکالات مرتبط با این قطعه

در این بخش برآنیم تا برخی اشکالات رایج در دستگاه های کپی زیراکس که به نوعی با درام دستگاه کپی زیراکس مرتبط هستند را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورت بروز هر کدام از اشکالات زیر می توانید خدمات مرتبط با تعمیر درام کپی زیراکس را با مراجعه به مرکز تعمیرات کپی زیراکس دریافت نمایید. برخی از شایع ترین اشکالاتی که به نوعی به دلیل بروز ایراد در یونیت درام هستند عبارتند از:

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

مرکز تعمیرات کپی زیراکس با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و سرویس تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری دستگاه های این شرکت می‌باشد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

امتیازات دیگر مرکز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و سرویس دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند. در نمایندگی زیراکس کلیه تعمیرات از جمله خدمات مرتبط با تعمیر درام دستگاه کپی، با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد

نمایندگی تعمیرات زیراکس

نمایندگی تعمیرات زیراکس در تلاش است تا با فراهم ساختن پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری زبده ترین کارشناسان این حوزه، پشتیبان تمامی کاربران محصولات زیراکس باشد. در حال حاضر این مرکز توانایی پشتیبانی و ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینترهای زیراکس، تعمیرات کپی زیراکس، تعمیرات پروژکتور زیراکس، تعمیرات اسکنر زیراکس و تعمیرات چاپگر زیراکس را داراست و کاربران این محصولات می توانند با مراجعه به این مرکز کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. به دلیل جامع بودن خدمات ارائه شده در این مرکز، کاربران محصولات زیراکس می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خویش را با یک بار مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی شده است.

درام دستگاه کپی زیراکس

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و …. .