سرویس در محل زیراکس

سرویس در محل زیراکس جهت ارائه خدمات تعمیر و سرویس زیراکس به آندسته از کاربرانی راه اندازی گشته است که به دلیل وزن و ابعاد بالای برخی دستگاه‌های مورد استفاده (نظیر دستگاه کپی زیراکس، پرینتر، فکس و …) ترجیح می دهند تا خرابی دستگاه ها در محل انجام شود. بدین منظور تیمی از زبده ترین و خبره ترین مهندسان تعمیر در این مرکز حضور دارند تا بلافاصله پس از تماس کاربران گرامی و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به سرویس در محل زیراکس به مکان مورد نظر اعزام گردند و تخصصی ترین تعمیرات را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. تیم اعزامی محدودیتی در زمینه تعمیر نداشته و به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر می توانند پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه های زیراکس را مرتفع سازند.

سرویس در محل زیراکس

مزایای استفاده از سرویس در محل زیراکس

  1. با بهره‌مندی از این سیستم سرویس در محل زیراکس نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  2. با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … )
  3. در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  4. به دلیل انجام سرویس در محل، می‌توانید بر مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
  5. تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  6. در سیستم سرویس درمحل زیراکس شما می توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  7. کارشناس اعزامی جهت سرویس در محل زیراکس پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.
  8. در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات زیراکس ارائه می‌گردد.
  9. پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان سرویس در محل زیراکس می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد اطلاع یابید.

خدمات سرویس در محل زیراکس

سرویس دستگاه کپی زیراکس در محل

جا به جایی و حمل و نقل دستگاه های کپی مخصوصا اگر یک سیستم چند کاره ی ایستاده باشد؛ به هیچ عنوان کار آسانی نیست. گاهی ممکن است این جابه جایی برای تعمیر منجر به پرداخت هزینه های گزافی شود. علاوه بر این همواره احتمال شکستگی قطعات حساس و آسیب پذیر دستگاه فتوکپی زیراکس نیز در حین جا به جایی و حمل و نقل سیستم وجود دارد. نمایندگی رسمی زیراکس امکانی را فراهم ساخته که بتوانید از سرویس در محل زیراکس بهره ببرید. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر دریافت سرویس تعمیر در محل ثبت کنید.

سرویس پرینتر زیراکس در محل

خدمات سرویس در محل زیراکس به تمامی پرینترهای کوچک و بزرگ زیراکس تعلق می گیرد. مهم نیست که پرینتر شما ساخت چه سالی است و یا با چه نوع اختلالی دست و پنجه نرم می کند. از دستکاری ناشیانه ی پرینتر معیوب بپرهیزید، آن را خاموش کنید و با نمایندگی زیراکس تماس حاصل فرمایید. توصیه می شود به هنگام برقراری تماس، نوع اشکالات پیش آمده در پرینتر و دلایل احتمالی پیدایش خرابی را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان اعزامی با به همراه داشتن آرشیوی جامع از تجهیزات کاری پیشرفته و قطعات جانبی پرینتر، عملکرد اصلی پرینتر را بازیابی می کنند.

  • سرویس در محل اسکنر زیراکس
  • تعویض قطعات پرینتر زیراکس در محل و منزل
  • حمل دستگاه زیراکس به مرکز در صورت نیاز
  • سرویس در محل زیراکس و انجام سرویس های دوره ای دستگاه
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء دستگاه های زیراکس
  • سرویس و تعمیرات دستگاه کپی زیراکس در محل و منزل
  • سرویس و تعمیرات پرینتر زیراکس در محل و منزل
  • سرویس انواع قطعات دستگاه کپی در محل و منزل
  • تعویض قطعات دستگاه کپی در محل و منزل
  • سرویس قطعات پرینتر زیراکس در محل و منزل
  • سرویس پروژکتور زیراکس در محل

واحدهای تعمیرات زیراکس

واحدهای تعمیرات زیراکس در این مرکز عبارتند از: واحد تعمیرات کپی زیراکس، واحد تعمیرات پرینتر زیراکس، واحد تعمیرات پروژکتور زیراکس، واحد تعمیرات اسکنر زیراکس و … . شما کاربران گرامی، دارنده هر یک از دستگاه های مذکور که باشید می توایند با مرکز تعمیرات زیراکس تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل زیراکس را ثبت نمایید. با استفاده از این سرویس می توانید کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء دستگاه های زیراکس را دریافت نمایید و شاهد بازگشت کیفیت به دستگاه های خویش باشید. سرویس در محل زیراکس محدودیتی در زمینه تعمیرات ندارد و قادر به ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه های زیراکس است. این امر حاصل تخصص کارشناسان اعزامی و دسترسی کارشناسان تعمیر به پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه بوده است.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات زیراکس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ زیراکس بسپارید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. امتیازات دیگر نمایندگی زیراکس صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.