اشتراک گذاری

سیستم های تصویر سازی جهانی زیراکس

COOPER در GIS کمپانی زیراکس بسیار نقش اساسی و ویژه ای دارد. به طوری که با ورود او بسیاری از تحولات مثبت اتفاق افتاد.

GIS (Global Imaging Systems) ، سیستم های تصویرسازی جهانی کمپانی زیراکس متشکل است از کمپانی های اصلی منطقه ای در ایالات متحده امریکا. وظیفه GIS فروش و سرویس دهی دستگاه های مدیریت اسناد است. مانند دستگاه پرینتر، دستگاه کپی، دستگاه های چند منظوره، سویس های یک پارچه اینترنتی و سویس های نمایش الکترونیکی.

GIS ، به عنوان یک مرکز فروشنده اقلام تکنولوژیک، تولیدات را از مجاری مختلف و متنوع به فروش می رساند. کمپانی زیراکس یکی از این مجاری هاست. سیستم های تصویر سازی  جهانی کمپانی زیراکس را در سال ۲۰۰۷ در خدمت گرفت و آن را به عنوان یک نیروی کمکی کاملا شخصی در حوزه عملکرد های آمریکای شمالی به کار انداخت.

 مسئول سیستم های تصویر سازی جهانی کمپانی زیراکس

اخیرا کمپانی زیراکس اعلام کرده که آقای DON COOPER مسئول سیستم های تصویر سازی جهانی کمپانی زیراکس است. زین پس  DON COOPER گزارشات را به Mike Feldman، مدیر اجرایی آمریکای شمالی تحویل خواهد داد و جانشین Tom Salierno، که در آستانه بازنشستگی است، خواهد شد.سیستم های تصویر سازی جهانی زیراکس

DON COOPER، همراه ۲۰ ساله سیستم های تصویر سازی جهانی کمپانی زیراکس بوده است و در سال ۲۰۰۱ به سمت مدیریت تولید سیستم های الکترونیکی دست یافت.با چتر حمایتی که DON COOPER در کمپانی زیراکس باز کرد، ESI به یکی از بزرگترین شرکت های اصلی دارنده سهام GIS تبدیل شد. در سال ۲۰۰۵ در مرکز GIS و کمپانی های اصلی وظایف تازه و جدیدی را بر عهده گرفت

DON COOPER می گوید: ما در بخش تجارت همواره تلاش می کنیم که تا حد توان خود در اندازه های کم و متوسط قدم های ویژه و منحصری برداریم؛ برنامه من برای ادامه این روندتوسعه با پیشرفت های کمپانی های GIS ادامه خواهد داشت.

سیستم های تصویر سازی جهانی کمپانی زیراکس در سال ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷، GIS سه فروشنده multi-brand را به خدمت گرفت به طوری که به دنبال آن کمپانی زیراکس موفق به ادامه راه توسع درگاه های فروش غیر مستقیمش شد تا از این طریق در بازار پر منفعت و رو به رشدSMB نفوذ بیشتری داشته باشد.

Mike Feldman معتقد است که DON COOPER یک مدیر استثنایی است که توسعه GIS و سود آوری سهامش را برای فروشندگان مرکز تکنولوژی در سراسر آمریکا ادامه خواهد داد. DON اراده بسیار محمی دارد. Mike اظهار داشت که ما از Tom Salierno برای سال ها خدمت رسانی و رشد استثنایی موفقیت های سال های گذشته بسیار سپاسگذاریم.

DON COOPER در قرارگاه GIS واقع در Tampa- Floridمستقر خواهد بود.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس آماده ارائه هر گونه خدمات و سرویس دهی در حوزه تعمیر، ترمیم، تعویض و فروش است. ما با در اختیار داشتن نمایدگی تعمیرات و نمایندگی فروش قادر خواهیم بود در هر مرحله ای در کنار کاربران عزیز باشیم و آنها را با هر درجه ای از مشکلات یاری کنیم و خدماتی با کیفیت را در اختیار آنها بگذاریم. نمایندگی زیراکس در تهران آماده ی خدمات رسانی به کاربران عزیز در سراسر تهران می باشد. همچنین نمایندگی زیراکس در شهرستان ها نیز خدمات تعمیر و فروش محصولات زیراکس را به شهرستانی های عزیز ارائه می نماید.

با تفکیک واحدهای تعمیرات زیراکس ،خدمت رسانی در این مرکز کار سرویس دهی به کاربران بسیار حرفه ای و با حداکثر سرعت عمل انجام می شود.