اشتراک گذاری

نختسین پرینتر ۳ بعدی قابل حمل جهان

نختسین پرینتر ۳ بعدی قابل حمل جهان که برای چاپ اسناد از گوشی های هوشمند طراحی شده، به بازارهای جهانی عرضه شد. پرینتر قابل حمل اُلو  (OLO) پس از لود اسناد، لوگوی خود را بر بالای گوشی ظاهر می سازد و با تأیید کاربر اقدام به چاپ اسناد انتخابی می کند. اُلو ۷۸۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۷۲ × ۱۱۴ × ۱۴۷ است.

نخستین پرینتر سه بعدی قابل حمل جهان برای گوشی های هوشمند، برخلاف دیگر پرینترهای معمول، فاقد محفظه یکپارچه جهت نگهداری کارتریج ها است. رنگ مورد نیاز آن از طریق ریختن رزین کلوئیدی در پایین محفظه چاپ سه بعدی میانی دستگاه تأمین می شود. این بخش ابعادی برابر با ۷۶ × ۱۲۷ × ۵۰ میلیمتر دارد. اُلو انرژی مصرفی خود را از باتری دریافت می کند و به واسطه وزن پایین و قابل حمل بودن، امکان چاپ سه بعدی برای کاربر را در هر مکان و زمانی فراهم می کند.

نختسین پرینتر ۳ بعدی قابل حمل جهان

سازگاری با گوشی ها و برنامه های طراحی

جهت کار با پرینتر ۳ بعدی قابل حمل اُلو دغذغه ای بابت مدل گوشی خود نخواهید داشت. این دستگاه با اکثر گوشی های هوشمند در هر اندازه ای از آی فون ۶S پلاس تا سامسونگ گلکسی S7 و غیره سازگار است. اُلو این امکان را برای شما فراهم می سازد تا اشیاء طراحی شده با هر نرم افزار مدل ساز سه بعدی را پرینت کنید. همچنین می توانید از طرح های از پیش ساخته شده در کتابخانۀ OLO و یا آن هایی که از طریق رسانه های اجتماعی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده اند، استفاده کنید. برخی دیگر از امکانات نخستین پرینتر ۳ بعدی قابل حمل جهان برای گوشی های هوشمند عبارتند از:

  • بیش از ۴۰۰ سانتی متر مکعب حجم چاپ
  • چاپ اشیاء متعدد به صورت هم زمان
  • ترکیب رزین های مختلف با هم
  • تبدیل اشیاء رنگارنگ و یا نیمه شفاف به صورت OLO Kickstarter

واحدهای تعمیرات تخصصی زیراکس

تعمیرات زیراکس در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می شود که ضمن برخورداری از دانش تخصصی این حوزه، از سال ها تجربه فنی در حیطه کاری خود بهره مند هستند. در این مرکز خدمات تخصصی مرتبط با محصولات زیراکس در کارگاه های مجزای موجود در نمایندگی زیراکس به مشتریان گرامی ارائه می شود. تمامی تعمیرات انجام شده به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی زیراکس و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز زیراکس

نمایندگی زیراکس ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با سرویس، گردگیری، ارتقاء، بهسازی و بهبود دستگاه های شرکتی است در سال ۱۹۵۹، موفق به معرفی نخستین دستگاه کپی زیروگرافیک شد. اگرچه فناوری کپی روی کاغذ ساده و بدون پوشش پیش از این نیز وجود داشت، اما دستگاه کپی ارائه شده توسط این شرکت نخستین محصول در رده تجاری آن به شمار می آمد. با کسب موفقیت های پیاپی و ارائه محصولات منحصر به فرد، شرکت هالوید زیراکس، نام خود را در سال ۱۹۶۱ به زیراکس تغییر داد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: محصولات نمایندگی مجاز زیراکس 

نمایندگی زیراکس و مقالات تعمیرگاه تخصصی زیراکس

آنچه که در حیطه تعمیرات دستگاه های زیراکس شایان توجه بوده، به کارگیری تکنولوژی های نوین در این دستگاه ها است. این موضوع وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صد چندان کرده است. نداشتن مهارت و دقت در انجام تعمیر، ممکن است ضمن آسیب به بخش های سالم دستگاه، باعث از کار افتادن کامل آن شود. بخشی از ترفندها و راهکارهای رفع این اشکالات در مقالات تعمیرگاه تخصصی زیراکس شرح داده شده است. کارشناسان نمایندگی زیراکس با گردآوری و تدوین این مقالات، همراه شما در استفاده بهینه و درست از محوصلات زیراکس خواهند بود.

تعمیرات زیراکس و سوالات متداول تعمیرات تخصصی زیراکس

مرکز تعمیرات زیراکس با تمرکز بر تعمیر و ترمیم دستگاه های کپی زیراکس، فضایی فراهم آورده تا کاربران بدون دغدغه از این برند استفاده کنند. شما کاربران گرامی، می توانید با آسودگی خاطر به کار با این دستگاه پرداخته و تمامی مشکلات احتمالی را به کارشناسان ما محول کنید. کارشناسان مرکز تعمیرات زیراکس ضمن پاسخگویی به سوالات متداول تعمیرات تخصصی زیراکس، مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس این امکان را فراهم ساخته تا بخش عمدۀ تعمیر دستگاه های کپی و پرینتر زیراکس، به‌دلیل ابعاد و وزن بالای این دستگاه ها، در محل انجام پذیرد. کارشناسان اعزامی جهت تعمیر در محل زیراکس، آرشیوی جامع از قطعات جانبی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض قطعات دستگاه اقدام نمایند. این امر به منظور صرفه جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر و سرویس صورت گرفته است. کارشناسان نمایندگی زیراکس به دلیل سال ها تجربه و تخصص در امر تعمیر زیراکس، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از به کارگیری آ‌ن ها خودداری می کنند.