فروشگاه مرکزی زیراکس

فروشگاه مرکزی زیراکس با توجه استقبال کاربران از محصولات این کمپانی به عرضه ی محصولات اورجینال و با کیفیت شرکت  زیراکس به کاربران می پردازد. کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی زیراکس ملزم هستند دوره های تخصصی در ارتباط با محصولات زیراکس و قطعات مختلف این محصولات را پشت سر بگذارند به این ترتیب قادر خواهند بود محصولات جدید را به راحتی به کاربران معرفی نمایند.

فروشگاه مرکزی زیراکس با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌نام به‌ویژه محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ زیراکس معرفی و عرضه شده‌اند.

مشاوره پیش از فروش محصولات زیراکس

مشاوره پیش از فروش محصولات زیراکس موجب می گردد تا خریداران پیش از خرید کالا ، تمامی جوانب را در نظر بگیرند و محصولی متناسب با نیاز خود خریداری نمایند. همچنین خرید آگاهانه شما را از پرداخت هزینه های گزاف یاری خواهد بخشید. کارشناسان فروش در فروشگاه مرکزی زیراکس پیشنهاد می کنند ، پیش از هر اقدامی جهت خرید محصول ، تحقیقات لازم در خصوص مشخصات ، کاربرد و هزینه ی محصول مورد نظر را به عمل آورید.

فروشگاه مرکزی زیراکس اطلاعاتی چون ؛ ویژگی های تخصصی و فنی ،  مقایسه قیمت ها میان چند محصول، بررسی تفاوت ها و شباهت ها، آگاهی از برتری های هر محصول، آشنایی با تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه و… را در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد.

فروش انواع محصولات زیراکس

فروش انواع محصولات زیراکس در فروشگاه مرکزی زیراکس موجب گشته است تا مراجعان محترم بتوانند تمامی کالاهای مورد نیاز خویش را با یک بار حضور در نمایندگی فروش xerox تهیه نمایند. تنوع محصولات عرضه شده  در فروشگاه مرکزی موجب می گردد ، مراجعان محترم در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نمایند. به این ترتیب ، خریدارن محترم با یکبار مراجعه کالای مورد نیاز خود را خریداری می نمایند.

 

برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی زیراکس عبارتند از:

  • فروش دستگاه کپی زیراکس
  • فروش پرینتر زیراکس
  • فروش پروژکتور زیراکس
  • فروش اسکنر زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش زیراکس

آشنایی بیشتر با زیراکس

خدمات پس از فروش زیراکس

یکی از خدمات فروشگاه مرکزی زیراکس، ارائه خدمات و سرویس های پس از فروش است. درواقع همکاران ما پس از فروش دستگاه هم کنار شما هستند تا هرگونه مسئله یا مشکل احتمالی را برطرف کنند. نصب دستگاه ها و تعمیرات تخصصی آنها مهم ترین اقداماتی هستند که در قالب خدمات پس از فروش زیراکس انجام می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سرویس های پس از فروش xerox، به سایر بخشهای وب سایت مراجعه کرده و یا از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما، با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش دستگاه کپی زیراکس

اگر می خواهید دستگاه کپی جدید خریداری کنید، فروشگاه مرکزی زیراکس، نمونه های اورجینال را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به شما عرضه می کند. کارشناسان مجرب فروش در این مرکز، اطلاعات کاملی را در خصوص مدل های مختلف دستگاه و مشخصات فنی آنها به شما ارائه می دهند. به این ترتیب، می توانید متناسب با بودجه و نوع کاربری مد نظرتان، بهترین دستگاه را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار فروشگاه مرکزی xerox و شرایط خرید دستگاه و موجودی مدل ها با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید.

فروش پرینتر زیراکس

فروشگاه مرکزی زیراکس، در زمینه فروش انواع پرینترهای این برند هم فعالیت می کند. پرینترهای تک و چند کاره، رنگی و سیاه و سفید، لیزری، جوهرافشان و … در این مرکز عرضه شده اند تا دست مشتریان برای انتخاب، باز باشد. در صورت تمایل به خرید پرینتر زیراکس، می توانید ضمن مراجعه به نمایندگی xerox، نمونه اصل و اورجینال را خریداری کنید. گفتنی است که در این  مرکز، ضمانت نامه معتبری هم دریافت می کنید تا از خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید.

فروش اسکنر زیراکس

فروشگاه مرکزی زیراکس با هدف عرضه محصولات با کیفیت از این برند در خدمت مشتریان گرامی می باشد. محصولات عرضه شده تنها محدود به دستگاه های پرینتر و کپی و پروژکور نیستند. یکی از محصولات پرفروش از برند زیراکس، اسکنر است. نمایندگی فروش زیراکس عرضه کننده برترین و باکیفیت ترین انواع تجهیزات اسکن است که خدمات پس از فروش محصولات را نیز بر عهده دارد. 

فروش قطعات جانبی محصولات زیراکس

فروش قطعات جانبی محصولات زیراکس ، با هدف تأمین نیاز آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات آن هستند انجام می گردد. جهت تامین قطعات مورد نیاز کاربران بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات زیراکس اختصاص داده ایم.

 تمامی قطعات و دستگاه های عرضه شده در این مرکز همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند. صاحبان  دستگاه های زیراکس می توانند با مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش قطعات جانبی مورد نیازشان را تأمین و خریداری نمایند.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس با هدف بالابردن سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن  در فروشگاه مرکزی زیراکس و در بخش های آموزش و تعمیرات  به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی زیراکس ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه – به ویژه در پارت تعمیرات Xerox ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات زیراکس و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات و سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

نمایندگی های مجاز زیراکس