اشتراک گذاری

پرینترهای ورک سنتر زیراکس

پرینترهای ورک سنتر زیراکس، از انواع چندکاره (MFPs) بوده و نه تنها خیلی پیچیده نیستند بلکه به لحاظ قیمت نیز نسبتأ ارزان تر می باشند. قیمت این سری ازمحصولات کمتر از ۲۰۰ پوند بوده و آنهایی که دارای قابلیت های پیشرفته تری هستند، تقریبأ با قیمت پایه ای ۱۷۰۰ پوند شروع می شوند. این دستگاه ها به صورت متنوع طراحی شده و شامل پرینترهای مونوکروم و تمام رنگی لیزری می باشند. 

سرعت پرینترهای ورک سنتر زیراکس از ۱۵ صفحه در هر دقیقه  در دستگاهی به مانند پرینترWorkCentre 6015 شروع شده و با سرعتی معادل ۵۶ صفحه در هر دقیقه در پرینتری همچون WorkCentre 7556 متغییر می باشد. در ادامه این متن به بررسی چند نمونه از پرینترهای ورک سنتر زیراکس خواهیم پرداخت. اگر تمایل دارید با ویژگی های این سری از محصولات کمپانی بلند آوازه زیراکس آشنا شوید با ما همراه بمانید.

پرینترهای ورک سنتر زیراکس

بررسی چند نمونه از پرینترهای ورک سنتر زیراکس

پرینتر Xerox WorkCentre 7120 / WorkCentre 7125

این پرینترها نیز در رده پرینترهای ورک سنتر زیراکس قرار گرفته و از مدل های آل این وان به شمار می روند. این دو پرینتر در میان سایر قابلیت های خوب خود می توانند به طور استاندارد از امور مربوط به چاپ، کپی، اسکن و فکس شما پشتیبانی کنند و همچنین هر دوی این دستگاه ها می توانن کاغذهای بزرگ A3 را نیز به چاپ برسانند. با وجود آنکه این دو محصول شاخصه های بسیار مشابهی دارند اما مدل WorkCentre 7120 دارای ظرفیت چاپ یا خروجی ۲۰ صفحه ای در دقیقه به صورت رنگی و سیاه و سفید بوده، اما پرینتر WorkCentre 7125 می تواند با سرعتی بیشتر یعنی معادل ۲۵ صفحه در هر دقیقه، برگه های رنگی و سیاه و سفیدتان را به چاپ برساند.

به طور کلی، Xerox WorkCentre 7125 یک پرینتر چند منظوره رنگی لیزری است که برای کسب و کارهای بزرگ مناسب بوده و به دلیل سرعت خروجی بالای خود، می تواند با حجم بالای چرخه اسنادی شما سازگاری بسیار خوبی داشته باشد. ناگفته نماند، این دستگاه علاوه بر خروجی ۲۵ صفحه ای در هر دقیقه، دارای ظرفیت ماهانه ۶۰٫۰۰۰ صفحه ای نیز می باشد.

پرینتر Xerox WorkCentre 7525 / WorkCentre 7530 / WorkCentre 7535

این سه دستگاه نیز در مجموعه پرینترهای ورک سنتر زیراکس وجود داشته و از میان آنها مدل Xerox WorkCentre 7525  یک پرینتر چند منظوره رنگی است که می تواند کاغذهای A3 را به چاپ رسانده و کارهای کپی، پرینت، ایمیل و اسکن را به صورت استاندارد و فکس را به صورت یک آپشن اضافی، انجام دهد. همچنین سرعت این دستگاه چیزی در حدود ۲۵ صفحه در هر دقیقه به صورت رنگی و سیاه وسفید بوده و حداکثر ظرفیت چرخه ماهانه آن ۷۵۰۰۰ تصویر در هر دقیقه خواهد بود.

سرعت چاپ مدل Xerox WorkCentre 7530 نیز برابر با ۳۰ صفحه در هر دقیقه بوده و به عنوان یک مدل میان رده معرفی می شود، چرا که سرعت آن از پرینتر WorkCentre 7525 بیشتر اما از پرینترWorkCentre 7535  کمتر می باشد. لازم به ذکر است، پرینتر WorkCentre 7535 در میان این سه محصول سریع ترین نسخه به حساب می آید.

پرینتر Xerox WorkCentre 6015

به عنوان اولین محصولی که در لیست پرینترهای ورک سنتر زیراکس قرار گرفته است می توان به Xerox WorkCentre 6015 اشاره داشت. این دستگاه در میان تمام پرینترهای موجود در سری WorkCentre بسیار مقرون به صرفه بوده و بر همین اساس برای آن دسته از کاربرانی که مایل به پرداخت پول کمتری برای پرینترهستند، نمونه ای ایده آل محسوب می شود. گفتنی است، سرعت اولین پرینت به صورت سیاه و سفید در این دستگاه تنها ۱۴ ثانیه طول خواهد کشید و عمومأ قادر است در هر دقیقه ۱۵ صفحه را به چاپ برساند. 

از سویی دیگر، سرعت اولین پرینت به صورت رنگی توسط این دستگاه معادل ۱۷ ثانیه خواهد بود و می تواند در هر دقیقه ۱۲ صفحه رنگی را نیز در اختیارتان بگذارد. اگرچه، سرعت چاپ Xerox WorkCentre 6015 نسبت به  پرینترهای پیشرفته زیراکس کمتر می باشد، اما به مراتب سریع تر از چاپگرهای جوهر افشان استاندارد یا دستگاه های فتوکپی سنتی در ادارات خواهد بود.

پرینتر Xerox WorkCentre 7545 / WorkCentre 7556

پرینتر Xerox WorkCentre 7545 یک چاپگر همه کاره رنگی با قابلیت های کپی، اسکن، فکس و ایمیل بوده و دارای ظرفیت حافظه استاندارد ۳GB، هارد دیسک ۱۶۰GB، پردازنده ۱٫۵GHz، رزولوشن ۱۲۰۰ x 2400 نقطه در هر اینچ می باشد. این دستگاه به واسطه ویژگی های قابل تحسین خود، خروجی های با کیفیت را چه به صورت تصویر و چه به صورت اسناد نوشتاری ارائه می دهد. 

این دستگاه دارای گزینه های تنظیماتی زیادی است که از جمله آنها می توان به تنظیمات watermark، booklet، scaling اشاره داشت و می تواند برای سرعت بخشی و بازدهی بیشتر اندازه های مناسب کاغذ را متناسب ارائه داده، برگه ها را به راحتی جمع آوری کند و گزینه های پیشرفته تری را در اختیار دارنده خود بگذارد.

این مقاله برای شما مفید است : تعمیر پرینتر زیراکس در محل

پرینتر WorkCentre 7556 نیز یک چاپگر رنگی با سرعت پرینت رنگی ۵۰ صفحه ای در هر دقیقه و سرعت ۵۵ صفحه ای در هر دقیقه به صورت سیاه و سفید خواهد بود. ظرفیت استاندارد این دستگاه نیز چیزی به میزان ۱٫۱۲۰ برگه است که با افزایش سینی دوطرفه می تواند این میزان را به ۲۵۰۰ برگه برساند. یاد آور می شویم، هر دوی این دستگاه ها نیز در کالکشن پرینترهای ورک سنتر زیراکس قرار گرفته و با مزایای خود می توانند به خوبی رضایت خاطر شما را جلب نمایند.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس از رسمی ترین و معتبرترین مراکز خدماتی شرکت زیراکس بوده و شما کاربران گرامی می توانید کلیه سرویس های مورد نیاز خود در حوزه های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات زیراکس را از این نمایندگی قابل اطمینان دریافت نمایید. مدیریت این مرکز، اهمیت بسیار زیادی برای رعایت اصول مشتری مداری قائل بوده و در همین راستا، از حرفه ای ترین متخصصان در تمامی بخش ها دعوت به عمل آورده است. 

از سویی دیگر، به دلیل بهره مندی این مرکز خوش نام از کارشناسان و پرسنل متعهد، کاربران شاهد ارائه خدمات بسیار با کیفیتی درنمایندگی مجاز زیراکس هستند. شایان ذکر است، انواع مدل های فکس، اسکنر، پرینتر ، کپی و تجهیزات جانبی زیراکس در این نمایندگی و به شیوه ای کاملأ اصل و اورجینال به فروش رسیده و در دسترس مصرف کنندگان محترم قرار می گیرد.