اشتراک گذاری

پرینتر زیراکس direct to objects

کمپانی زیراکس در نمایشگاه ۲۰۱۷ PACK EXPO از پرینتر direct to objects خود رونمایی کرد. این کمپانی از جمله شرکت های تولید کننده در زمینه دستگاه کپی و پرینتر است. شرکت زیراکس در پرینتر جدید خود امکانات منحصر به فردی را ارائه داده است. در این مقاله به بررسی پرینتر زیراکس direct to objects و ویژگی های آن می پردازیم.

پرینتر direct to objects

بیشتر بخوانید »»» تعمیر پنل پرینتر زیراکس

توانایی چاپ ۳۶۰ درجه

از جمله ویژگی های منحصر به فرد پرینتر زیراکس direct to objects چاپ تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه بر روی اجسام استوانه ای است . کارل دوالند، معاون رییس شرکت زیراکس در این رابطه گفته است : تصور کنید یک پرینتر چاپگر کم حجم بتواند هر فنجان را با چاپ تصاویری چون یک رویداد ورزشی، تأسیسات غذا یا فروشگاه چاپ، شخصی کند.

همچنین این توانایی می تواند بر روی ظروف بزرگتر مانند سطل یا قوطی های رنگی هم کاربرد داشته باشد. پرینتر زیراکس direct to objects با این ویژگی توانسته است توجه زیادی از کاربران را به خود جذب کند.

کمپانی زیراکس همچنین در زمینه چاپ جوهر افشان به دنبال پیشرفت در گستره ی چاپ اشیا سه بعدی می باشد. پرینتر زیراکس direct to objects با توانایی چاپ ۳۶۰ درجه از جدیدترین محصولات شرکت زیراکس می باشد.

همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که این شرکت محصولات منحصر به فرد زیادی در تاریخچه خود دارد. سال گذشته زیراکس نسخه ی اولیه ی چاپگر های جوهرافشان مستقیم روی شئ را عرضه کرد.

این چاپگر چاپ سه بعدی به روی اشیاء را به شکل مستقیم و ظرف مدت چند دقیقه انجام می داد. جالب است بدانید که برای این منظور لازم است که ابتدا تصاویر با نرم افزار XMPie زیراکس تولید شوند.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس با تیمی از با تجربه ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به شما هستند. تکنسین های ماهر و با تجربه ما قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات زیراکس می‌باشد. تمامی این خدمات بازیابی و تعمیر دربخش های مجزا و تخصصی به هموطنان گرامی ارائه می‌گردد.

مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

بخاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات زیراکس ، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ زیراکس بسپارید.  این انتخاب هوشمندانه‌، شما را از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید کرد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در واحدهای متنوع و جداگانه ای به کاربران گرامی ارائه می گردد. قطعا نظم و کیفیت در تمامی امور خدمات در این مرکز مقدم بر هر چیز است. جهت آشنایی بیشتر با نمایندگی زیراکس و واحدهای تخصصی تعمیرات زیراکس وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.