اشتراک گذاری

تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات انجام می پذیرد. لزوم تعمیرات پرینتر زیراکس و اِعمال برخی اقدامات، ناشی از استهلاک قطعات سخت‌افزاری و بروز اختلال در سیستم‌ نرم‌افزاری این دستگاه است؛ اگرچه باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که عدم آشنایی کاربران با شیوۀ کار و عملکرد صحیح این دستگاه نیز در وقوع این امر بی‌تأثیر نیست. در این صفحه ضمن معرفی خدمات مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس مقالاتی در ارتباط با شیوه های نگه داری و مراقبت از این محصول نیز در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

تعمیرات پرینتر زیراکس

مشکلات رایج پرینتر زیراکس

  • چاپ کمرنگ یا تیره در پرینتر زیراکس

  • مشکل چروک شدن و مچاله شدن کاغذ در پرینتر زیراکس

  • مشکل چاپ نصفه ی کلمات

خدمات تعمیر پرینتر زیراکس

اگر از کاربران پرینترهای زیراکس هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در پرینتر مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید از طریق ارتباط با مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر زیراکس، سرویس‌های مرتبط با دستگاه خود را دریافت نمایید. در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس خرابی‌های پیش آمده در دستگاه توسط برترین تجهیزات عیب‌یابی و تست پرینتر شناسایی شده و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه مورد تعمیر قرار می‌گیرند. در بخش زیر به برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز به اختصار اشاره می‌گردد.

تعویض درام پرینتر زیراکس

درام یکی از مهم‌ترین قطعات دستگاه پرینتر است که نقش بسزایی در پروسه چاپ دارد چراکه این قطعه در کارتریج پرینتر که محفظه جوهر در دستگاه پرینتر است، قرار گرفته و وظیفه آن انتقال جوهر بر روی کاغذ است. درام یکی از قطعه‌های مصرفی پرینتر است که دیر یا زود فرسوده شده و باید تعویض گردد.

درصورتی که زمان تعویض این قطعه فرا رسیده باشد، کیفیت چاپ در دستگاه پرینتر کاهش پیدا کرده و یا مشکلاتی مانند: چاپ خطوط عمودی و نقاط یکنواخت بر روی برگه به وجود می‌آیند. اگر شما هم با چنین مشکلاتی در دستگاه پرینتر زیراکس مواجه شده‌اید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و با عیب‌یابی دقیق پرینتر زیراکس درصورت نیاز درام این دستگاه را به صورت تخصصی مورد تعمیر قرار دهند.

تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس

خرابی‌های پیش آمده در کاغذکش پرینتر زیراکس به دلیل نقش ویژه این قطعه در فرآیند چاپ می‌بایست در اسرع وقت مرتفع گردد در غیراینصورت امکان ادامه کار با دستگاه وجود ندارد. اشکال پیش آمده در کاغذکش پرینتر عمدتاً ناشی از خوردگی و ساییدگی آن است. نکته دیگر در باب این قطعه آن است که تنها جزء موجود در پرینتر است که امکان شستشوی آن وجود دارد.

خوشبختانه قیمت کاغذکش پرینتر و پدی که بر روی آن قرار می‌گیرد بالا نیست و با صرف هزینه اندک، قابل تعویض است. در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه به مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس مراجعه نمایید. اگر امکان جابجایی دستگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل پرینتر زیراکس استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس را بر روی دستگاه اِعمال می کنند.

تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس

تعمیر برد پاور پرینتر زیراکس

یکی از مشکلات رایج پرینتر زیراکس که اکثر کاربران این دستگاه با آن مواجه شده‌اند، خاموش شدن ناگهانی این دستگاه است که یکی از دلایل آن خرابی برد پاور آن می‌باشد. برد پاور را با نام منبع تغذیه نیز می‌شناسند چراکه وظیفه آن تامین برق مورد نیاز برای اجزاء و قطعات پرینتر جهت روشن شدن و کار کردن این دستگاه است؛ به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و آن را به برق مورد نیاز برای کار کردن دستگاه پرینتر تبدیل می‌کند از این‌رو امکان دارد با نوسان برق مواجه شده و دچار آسیب‌دیدگی یا حتی سوختگی شود.

درصورتی که برد پاور آسیب ببیند، برق مورد نیاز برای روشن ماندن پرینتر تامین نمی‌شود از این‌رو این دستگاه ناگهان خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود؛ در صورت بروز چنین مشکلی، تکنسین‌های نمایندگی تعمیر پرینتر زیراکس با عیب‌یابی دقیق دستگاه پرینتر به تعمیر برد پاور این دستگاه می‌پردازند اما اگر امکان تعمیر این قطعه وجود نداشته باشد آن را به صورت تخصصی تعویض خواهند کرد.

تعمیر مین برد پرینتر زیراکس

مین برد از قطعات حیاتی تمامی پرینترهاست که وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. این قطعه، داده‌های مورد نیاز را دریافت کرده و پس از پردازش، درباره‌ی نحوه ایجاد خروجی تصمیم می‌گیرد. متأسفانه در غالب موارد خرابی‌های پیش آمده در مین برد پرینتر زیراکس، قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض این قطعه است.

در صورت اطمینان از خرابی مین برد پرینتر، نیاز است تا مراحلی جهت دسترسی به این قطعه و تعویض آن طی شود؛ این مراحل به ترتیب عبارتند از: باز کردن پنل دسترسی پرینتر، باز کردن محافظ شیشه، برداشتن پیچ های بالا و پایین صفحه ی پرینتر، حذف سیم های متصل به مادربرد، بیرون آوردن مین برد آسیب دیده از پرینتر، جای‌گذاری مین برد جدید در دستگاه، بستن پیچ‌های صفحه، بستن محافظ شیشه‌ی پرینتر و در نهایت بستن پنل دسترسی دستگاه. تخصصی‌ترین سرویس‌های این قطعه نیز از طریق حضور در نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس و یا تماس با این مجموعه قابل دریافت است.

دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر زیراکس

  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تعویض و تعمیر قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر زیراکس و تجهیزات جانبی جدید
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمانبندی دوره‌ای
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی عملکرد و سیستم پرینترهای زیراکس
  • به‌روز سازی Firmware پرینترهای زیراکس جهت اصلاح عیب‌های اختلالی پرینترها
  • بررسی و اصلاح اسناد فنی پرینترهای زیراکس
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینترهای زیراکس
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری در صورت خرابی
  • عیب‌یاب پیکاپتعویض بایوس و ریست کردن پرینتر زیراکسشارژ کارتریج زیراکسبررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر زیراکس
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر زیراکس جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر زیراکس
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر زیراکس
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ

اخبار پرینتر زیراکس و دیگر خبرها

با توجه به گسترش صنعت چاپ و گسترش دامنه ی استفاده از پرینترها، هر لحظه شاهد معرفی پرینترهای جدید با فناوری های نوین به بازارهای جهانی هستیم. ازهمین روست که مطالعه اخبار مرتبط با دنیای چاپ برای کاربران این محصولات بسیار مفید خواهد بود و سبب آشنایی آنها با جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های این دستگاه خواهد گشت. اگر شما نیز از علاقمندان این حوزه هستید می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین اخبار پرینتر زیراکس و دیگر خبرها مرتبط با این حوزه را پیگیری نمایید.

مقالات پرینتر زیراکس و دیگر مقالات

اگر شما نیز جزو آندسته از طرفداران و کاربران محصولات زیراکس هستید که لحظه به لحظه اخبار مرتبط با این کمپانی و محصولات آن را دنبال می‌کنند، می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات پرینتر زیراکس از جدیدترین رویدادها، اخبار و محصولات  این شرکت آگاهی یابید. نمایندگی زیراکس با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و صبور زمینه‌ای فراهم ساخته تا شما هموطنان گرامی با مطالعه مقالات تدوین شده، قادر به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز خود گردید.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان خواهند بود. بعلاوه در صورتی که به هر دلیل امکان حضور در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس برای شما میسر نیست می‌توانید به بخش زیر مراجعه کرده و بخشی از دانش فنی مورد نیاز خویش را با مطالعه مقالات پرینتر زیراکس و دیگر مقالات مرتبط کسب نمایید.

انواع پرینتر زیراکس و دیگر محصولات زیراکس

در صورتی که  قصد خرید یکی از محصولات زیراکس از جمله پرینتر زیراکس را دارید اما به دلیل بی‌پاسخ ماندن برخی از پرسش‌هایتان، هنوز دچار تردید هستید، می‌توانید با مطالعه ی بخش معرفی محصولات در سایت رسمی زیراکس اطلاعات لازم را در خصوص دستگاه مورد نظر خود دریافت کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.

کارشناسان حاضر در نمایندگی زیراکس به دلیل آگاهی از تمامی ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ محصولات زیراکس، می‌توانند مفیدترین و سودمندترین اطلاعات پیش از خرید را در اختیار شما قرار دهند. انواع پرینتر زیراکس و دیگر محصولات زیراکس از طریق بخش زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات زیراکس

با توجه به پرسش های متعدد کاربران و نیاز آن ها به دریافت پاسخ ها و راهنمایی های مناسب، برآن شدیم ازبین پرسش های کاربران زیراکس رایج ترین پرسش ها و البته کاربردی ترین آن ها را انتخاب کرده و در این قسمت به پاسخگویی  آن ها بپردازیم.

کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس درصدد هستند تا بخشی از فضای سایت را به پاسخگویی به پرسش ها و سوالات متداول تعمیرات زیراکس اختصاص دهند و از این راه مشاوره های لازم جهت خرید و تهیه یک دستگاه مناسب و همچنین راهنمایی های لازم در هنگام بروز مشکل در پرینتر زیراکس و سایر محصولات این برند را در اختیار کاربران گرامی قرار دهند. سوالات متداول تعمیرات زیراکس در بخش زیر قابل مشاهده است.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و …. .
3/5 - (2 امتیاز)