اشتراک گذاری

تعمیرات کپی زیراکس

تعمیرات کپی زیراکس با توجه به اهمیت این محصول در پیشبرد برخی از روندهای اداری و نیاز به تهیه رونوشت‌های فوری از مدارک و اطلاعات، می‌بایست در کمترین زمان ممکن و به گونه ای انجام پذیرد که سبب تعلیق در فرآیندهای اداری و پیشبرد این امور نگردد. مرکز تعمیرات کپی زیراکس با تمرکز بر تعمیر و ترمیم دستگاه های کپی زیراکس، فضایی فراهم آورده است تا کاربران این محصول بی‌هیچ دغدغه‌ای نسبت به خرید و استفاده از این دستگاه اقدام نمایند.

مرکز تعمیرات کپی زیراکس ضمن رفع و تعمیر تخصصی تمامی ایرادات و عیوب احتمالی دستگاه کپی زیراکس، کلیۀ خدمات ارائه شده به دست کارشناسان خویش را گارانتی نموده است. شما کاربران گرامی با آگاهی از وجود یک مرکز تخصصی -که کارشناسان آن توانایی رفع و حل کلیه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه‌های کپی زیراکس را دارند، می‌توانید با آسودگی خاطر به کار با این دستگاه پرداخته و تمامی مشکلات احتمالی را به کارشناسان ما محول نمایید.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل

اگر دستگاه فتوکپی شما از انواع صنعتی بوده و جابجایی آن دشوار است و یا به دلیل مشغله و … امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید، خدمات تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل را از نمایندگی xerox در مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید.

پس از ثبت درخواست، همکاران ما با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز، به آدرسی که ارائه می دهید مراجعه کرده و ضمن عیب یابی دقیق، قطعات آسیب دیده را ترمیم یا تعویض می کنند. برای دریافت خدمات تعمیر کپی زیراکس در محل، با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیر دستگاه کپی زیراکس، به دلیل به‌کارگیری فن‌‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت چاپ در این دستگاه‌ها ، نیازمند حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه می‌باشد. شرکت زیراکس، شرکتی آمریکایی است که در سال ۱۹۰۶ فعالیت خود را با نام هالوید در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی آغاز کرد. برخی از محصولات تولید شده در این شرکت عبارتند از: چاپگر، دستگاه‌های‌کپی، اسکنر، دورنگار، پروژکتور و دستگاه نمایش.

تقریباً اساس فرآیند کلی تمامی دستگاه‌های کپی به یک شکل است و اگرچه با باز کردن اجزاء یک دستگاه کپی با خیل قطعات روبرو خواهید شد اما عمل دستگاه کپی تنها بر عهده چندین قطعه کلیدی می باشد. این اجزاء عبارتند از: درام (drum)، گیرنده نور (یا تسمه)، دسته ای از سیم ها، لامپ و عدسی‌ها، تونر و Fuser

تعمیرات کپی زیراکس

تعمیر فتوکپی زیراکس در تهران

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در تهران، توسط شعب نمایندگی زیراکس مرکز سخت افزار ایران در اقصی نقاط این شهر انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر فتوکپی زیراکس، می توانید با شعب مختلف نمایندگی xerox در ستارخان، ولیعصر، فرجام و پیروزی تماس بگیرید. شماره تلفن تمامی این شعب در صفحه تماس با ما موجود است و همکاران ما برای پاسخگویی هرچه بهتر، در خدمت شما عزیزان هستند.

تعمیرات کپی زیراکس در کرج

برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات کپی زیراکس در کرج، می توانید از نمایندگی xerox کرج، واقع در شاهین ویلا کمک بگیرید. مجرب ترین تعمیرکاران حوزه ماشین های اداری در این مجموعه حضور دارند و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات دستگاه های کپی را به بهترین شکل برطرف می کنند.

ساکنین کلیه مناطق کرج، اعم از باغستان، گوهردشت، هفت تیر، مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، فردیس، اندیشه، ملارد، صفادشت، ماهدشت، نظرآباد، هشتگرد و … با یک تماس تلفنی، خدمات تعمیر فتوکپی زیراکس را در محل مورد نظر خود دریافت می کنند.

نمایندگی تعمیر کپی زیراکس

نمایندگی دستگاه کپی زیراکس

اگر قصد تهیه یکی از دستگاه های کپی زیراکس را دارید، می توانید از طریق نمایندگی دستگاه کپی زیراکس وارد عمل شوید. در این نمایندگی انبوهی از خدمات در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات اختصاصا در مورد دستگاه کپی زیراکس فراهم است. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده کند. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوعی فراهم است.این تسهیلات تنها با هدف تامین رفاه و آسایش کاربران و جلب رضایت آنها فراهم شده است.

در نمایندگی مرکزی تعمیر کپی رعایت اصل مشتری مداری و توجه به حقوق مسلم کاربران از مهمترین قوانین است. تمام پرسنل در نمایندگی رسمی دستگاه کپی زیراکس تلاش می کنند تا با تامین صفر تا صد نیاز های کاربران خود، رضایت همه جانبه آنها را جلب کنند و گامی موثر در این مسیر برداشته باشند.

هزینه تعمیر دستگاه کپی زیراکس

مطمئناً اگر قرار باشد دستگاه کپی خود را تعمیر کنید اول از همه به دنبال این هستید که بدانید هزینه تعمیر آن چقدر می‌شود؟ پاسخ این سوال به موارد متعددی بستگی دارد از میزان آسیبی که به دستگاه کپی وارد شده است گرفته تا نوع مشکلی که برای آن به وجود آمده است، مدت زمانی که تعمیرکار باید به تعمیر دستگاه کپی اختصاص دهد و … .

تعمیرکار برای اینکه تشخیص دهد چه مشکلی برای دستگاه کپی به وجود آمده است و چقدر آسیب دیده است باید این دستگاه را به صورت دقیق مورد عیب‌یابی قرار دهد. با این وجود پاسخ به این سوال که هزینه تعمیر دستگاه کپی چقدر می‌شود؟ در گرو عیب‌یابی این دستگاه است. اگر شما هم با مشکلی در دستگاه کپی زیراکس مواجه شده‌اید و دوست دارید بدانید که هزینه تعمیرات این دستگاه چقدر می‌شود، بهتر است عیب‌یابی فتوکپی زیراکس را به تکنسین‌های نمایندگی زیراکس بسپارید.

مراحل تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر مشتری، عیب‌یابی دستگاه کپی، برآورد هزینه تعمیرات دستگاه کپی، آغاز پروسه تعمیرات تخصصی آن و تست و بررسی نهایی دستگاه همه از مراحل تعمیرات کپی زیراکس در نمایندگی زیراکس هستند که تصمیم داریم در ادامه این مطلب به بررسی تک تک آن‌ها بپردازیم.

  • اعزام تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات کپی شارپ به آدرس موردنظر کاربر

برای استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی زیراکس در محل تنها کافیست که با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی زیراکس در محل بپردازند. آدرس دقیق و شماره تماس تمامی شعب نمایندگی زیراکس در صفحه تماس با ما همین وب سایت قرار داده شده است.

  •  آغاز پروسه عیب‌یابی دستگاه کپی با نهایت سرعت و دقت

پس از اینکه دستگاه کپی خود را در اختیار تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس قرار دادید، تکنسین‌های این مرکز پروسه عیب‌یابی تخصصی دستگاه فتوکپی زیراکس را آغاز می‌کنند تا مشکل اصلی آن و میزان آسیبی که به این دستگاه وارد شده است را تشخیص دهند.

  • برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی زیراکس

تعمیرکاران نمایندگی کپی زیراکس پس از اینکه این دستگاه را مورد عیب‌یابی قرار دادند و تشخیص دادند که دقیقاً چه مشکلی دارد و چقدر آسیب دیده است، هزینه تعمیرات تخصصی آن را برآورد می‌کنند. سپس هزینه تعمیرات کپی زیراکس را با مشتری درمیان می‌گذارند تا اگر تمایل داشت پروسه تعمیرات آن را آغاز کنند.

  • آغاز پروسه تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی زیراکس

تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات زیراکس با تمایل و رضایت مشتری، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی زیراکس را آغاز می‌کنند. هدف اصلی تعمیرکاران این مرکز این است که با سرعت و کیفیت بالایی به تعمیرات دستگاه فتوکپی زیراکس بپردازند.

  • تست مجدد دستگاه جهت اطمینان از رفع مشکل آن

پس از اتمام پروسه تعمیرات کپی زیراکس، مجدداً این دستگاه را مورد تست و بررسی قرار می‌دهند تا از رفع مشکلات آن مطمئن شوند. درصورتی که مشکل فتوکپی زیراکس حل شده باشد این دستگاه را مانند روز اول در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

مشکلات رایج دستگاه کپی زیراکس

با توجه به حجم کاری بالای دستگاه های کپی، چندان غیر عادی نیست که پس از مدتی شاهد بروز مشکلاتی در روند کاری این دستگاه باشیم. برخی از این ایرادها به راحتی قابل ترمیم بوده و نیازی به دخالت تعمیرکار ندارند. اما برخی مشکلات ناشی از خرابی قطعات داخلی هستند و حتما باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای دیده بررسی و ترمیم شوند.

خطوط اضافه یا لکه در برگه چاپ شده

یکی از مشکلات رایجی که دستگاه های کپی زیراکس و یا سایر برندهای موجود در بازار به آن دچار می شوند، ظهور خطوط زائد و لکه های اضافی در صفحه های چاپ شده توسط ماشین فتوکپی است. این مشکل می تواند روز به روز شدت بیابد و کاملا کیفیت چاپ دستگاه را از بین ببرد. نقطه های اضافی کوچک و بزرگ در میان کلمات به چاپ رسیده و حضور خطوط عمودی و افقی در برگه های چاپ معمولا نشانه ای برای خرابی بدنه ی کارتریج و یا درام چاپگر است.

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی زیراکس

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی یکی از ایرادات دردسرسازی است که کاربران همیشگی دستگاه کپی ها به طور حتم آن را تجربه خواهند کرد. این مشکل می تواند دلایل جزئی و کلی متعددی داشته باشد. به عنوان اولین گام برای رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی باید به سراغ کاغذ مصرفی چاپگر بروید. کاغذهای خیلی سبک، مرطوب و مقوایی  در دستگاه کپی گیر می کنند. خصوصیات کاغذهای استاندارد را در دفترچه ی دستگاه فتوکپی بیابید و نسبت به تهیه ی آن ها اقدام کنید.

روشن نشدن دستگاه کپی

شاید از نظر بسیاری از کاربران هیچ چیز بدتر از روشن نشدن چاپگرهای زیراکس استرس زا و نگران کننده نباشد. مشکل روشن نشدن دستگاه کپی زیراکس می تواند به دلیل خرابی کابل های متصل به برق و یا وضعیت نامناسب ولتاژهای ساختمان اتفاق بیفتد. اما اگر اختلالی در ساختار سازنده ی کابل وجود نداشته باشد، خرابی برد پاور باعث ظهور مشکل روشن نشدن دستگاه فتوکپی می شود.

خدمات تعمیر کپی زیراکس

  • تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس

یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی زیراکس ، تعویض تونر سبک و سنگین دستگاه کپی است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد. متقضایان این سرویس می‌توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی را ثبت نمایند.

استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا واحد تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس و البته سایر واحدهای این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردند که دستگاه چاپ مورد استفاده‌شان نیازمند سرویس ها و خدمات جانبی گشته است. جهت تعویض تونر دستگاه کپی زیراکس از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

  • تعمیر برد پاور کپی زیراکس

تعمیر برد پاور کپی زیراکس یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین متدهای این حوزه انجام می پذیرد. در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر برد پاور کپی زیراکس وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض برد پاور کپی زیراکس آغاز خواهد شد.

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر برد پاور کپی زیراکس است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات کپی زیراکس با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند.

  • تعمیر درام کپی زیراکس

درام دستگاه کپی یا همان OPC دارای یک تیغه پاک‌کننده (وایپر بلید) است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال (ترنسفر بِلت) کنار ‎می‎زند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده مشاهده خواهد شد و در نتیجه خروجی دستگاه بلااستفاده خواهد بود.

تعمیر درام دستگاه کپی زیراکس مراحل خاص خود را دارد که عبارتند از: بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض درام کپی زیراکس کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیر کپی زیراکس بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

  • تعویض بلید دستگاه کپی زیراکس

تعویض بلید دستگاه کپی زیراکس نیز یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر انجام می‌پذیرد.

در حین تعویض بلید، جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ، می‌توان سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد. در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، می‌توان با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کرد. تشخیص این مسئله که آیا بلید معیوب، نیازمند تعمیر یا تعویض است، نیاز به بررسی این قطعه و عملکرد آن توسط کارشناسان تعمیرات کپی زیراکس دارد.

  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی زیراکس

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر پیکاپ دستگاه کپی زیراکس وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض پیکاپ دستگاه کپی آغاز خواهد شد.

در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیرات کپی– با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه کپی به عهده کاغذ کش هاست (شامل کاغذ کش ورودی و کاغذ کش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی لزوماً به معنای خرابی این بخش –یعنی پیکاپ دستگاه- نیست. گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی می تواند علل مختلفی داشته باشد که خرابی پیکاپ دستگاه کپی زیراکس تنها یکی از آنهاست.

  • تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس

بسیاری از کاربران دستگاه های کپی، دولوپر را به عنوان یک ماده مصرفی می شناسند، درحالی‌که دولوپرها به واقع مصرف نمی‌شوند بلکه بعد از مدتی خواص و کارایی خود را از دست می دهند و درست به همین دلیل است که می‌بایست تعویض ‌شوند.

جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد.هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت. توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر دستگاه کپی زیراکس و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن، می‌بایست نسبت به ریست کردن کنتور دولوپر اقدام نمایید.

  • معرفی محصولات جدید زیراکس
  • تهیه و فروش جدیدترین محصولات زیراکس
  • ارائه و فروش کلیه دستگاه‌های زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات زیراکس
  • تعویض قطعات معیوب دستگاه های زیراکس
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس در محل زیراکس
  • تهیه و ارائه بهترین مواد مصرفی دستگاه های زیراکس
  • ارائه مشاوره های خرید و تعمیر مرتبط با هریک از محصولات زیراکس
  • ارائه خدمات پس از فروش اصل و اورجینال دستگاه کپی زیراکس
  • ارائه امکانات و تسهیلات تکمیلی برای همه کاربران دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی زیراکس
  • ارائه مقالاتی در مورد هر یک از محصولات جدید زیراکس عرضه شده به بازار
  • ارائه اطلاعاتی در مورد عملکرد هر یک از محصولات زیراکس و سطح کیفی آن‌ها
  • ارائه و انجام مشاوره های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با هریک از محصولات زیراکس
  • بررسی ارزش خرید هر یک از دستگاه‌های زیراکس در مقایسه با دیگر دستگاه‌های هم رده در بازار
  • بررسی‌های فنی، سخت افزاری، نرم افزاری و عملکردی هر یک از محصولات و ارائه آن‌ها به صورت مقالاتی در سایت مرکزی نمایندگی زیراکس
  • تهیه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی برای دستگاه کپی زیراکس
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد دستگاه کپی زیراکس
  • ارائه سرویس های تعمیر در محل دستگاه کپی زیراکس
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه فتوکپی زیراکس
  • شارژ کارتریج دستگاه کپی زیراکس

تعمیرات کپی زیراکس و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات زیراکس

مرکز تعمیرات کپی زیراکس با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و سرویس تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری دستگاه های این شرکت می‌باشد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

امتیازات دیگر مرکز تعمیرات زیراکس صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و سرویس دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند. در نمایندگی زیراکس کلیه تعمیرات با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. جهت آشنایی با دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات زیراکس می توانید به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات زیراکس و سوالات متداول تعمیرات کپی زیراکس

حتما برای شما نیز پیش آمده که به دلیل عدم آگاهی از برخی ویژگی های فنی و نرم افزاریِ دستگاه های زیراکس دچار مشکل شده و در جستجوی جایی برای رفع این نقص باشید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات زیراکس با آگاهی از این مسئله، در صدد برآمدند تا حتی الامکان پاسخگوی تمامی پرسش های کاربران دستگاه های زیراکس باشند.

از این رو با همکاری تیمی از کارشناسان متخصص نرم افزاری و سخت افزاری، به تدوین اشکالات و پرسش های شایع مرتبط با دستگاه های زیراکس پرداخته و با انتشار آن ها در قالب متن، فضایی فراهم آورده‌اند تا پاسخگوی پرسش‌های کاربران گرامی باشند. از این پس شما می‌توانید با مراجعه به بخش زیر سوالات متداول تعمیرات کپی زیراکس و پرسش‌های مطرح شده را بررسی کرده و از اطلاعات تخصصی همکاران ما بهره‌مند گردید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران خدمات متنوعی را در زمینه پشتیبانی از کاربران دستگاه های دیجیتال و هوشمند امروزی فراهم کرده است. این شرکت با تکیه بر متخصصان و مهندسان کارآزموده خویش، آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان و همکاران ارجمند می باشد. مرکز سخت افزار ایران در زمینه سرویس و تعمیر کلیه محصولات سخت افزاری هوشمند و الکترونیکی فعال است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از تعمیر، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب را داراست. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران  مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز کپی

5/5 - (1 امتیاز)