پرینتر زیراکس مدل M118

پرینتر زیراکس مدل M118 یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط کمپانی زیراکس با وزن تقریبی ۴۹ کیلوگرم است. این دستگاه که در رده محصولات اداری قرار می گیرد وضوح چاپی برابر با ۶۰۰dpi دارد و ابعاد آن برابر با ۶۴۰x520x487 می باشد. متقاضیان این محصول توجه داشته باشند که امکان چاپ رنگی با این دستگاه وجود ندارد و بزرگترین اندازه قابل پذیرش توسط این دستگاه A3 است. این دستگاه در رده دستگاه های اداری و با تکنولوژی چاپ لیزری است که با امکانات بالقوه خویش توانسته است رضایت بسیاری از کاربران دستگاه های اداری را فراهم سازد.
پرینتر زیراکس مدل M118

مشخصات فنی پرینتر زیراکس مدل M118

مشخصات تکمیلی 

صفحه نمایش: ندارد

ظرفیت فیدر خروجی (برگه): ۱۸۵۰

ظرفیت فیدر ورودی (برگه): ۲۵۰

اندازه دستگاه: ‎(mm)‎۶۴۰x520x487‎

وزن دستگاه: ‎(kg)‎۴۹

چاپ از فلش و کارت حافظه: ندارد

مشخصات کپی

سرعت کپی سیاه سفید(ppm)‎ ‎‎: ۱۸

سرعت کپی رنگی ‎(ppm)‎: ندارد

مرتب کننده همراه یا استپلر: ندارد

تغییر اندازه: ۵۰-۲۰۰‎

بیشترین کپی در هر بار فشردن کلید کپی: ۹۹

مشخصات کلی

دسته بندی: پرینتر

کلاس دستگاه: اداری‎

تکنولوژی چاپ: لیزری

مشخصات درگاه ارتباطی

اتصال USB: دارد

Ethernet: ندارد

مشخصات نمابر

سرعت انتقال اطلاعات نمابر: ‎(kbps)‎۶‎

مشخصات درگاه های ارتباطی

اتصال USB: دارد

 

چاپ از فلش و کارت حافظه: ندارد

Ethernet: دارد

مشخصات اسکنر

وضوح اسکنر ‎(ppi)‎: ۶۰۰‎

سیستم اسکنر: CIS‎

مشخصات چاپگر

بزرگترین اندازه کاغذ قابل قبول: A3‎

وضوح چاپ کپی(dpi)‎: ‎۶۰۰‎

سرعت چاپ سیاه سفید ‎(ppm)‎: ۱۸‎

سرعت چاپ رنگی ‎(ppm)‎: ندارد

موارد مصرفی

بازه ضخامت کاغذ مورد قبول: ‎(g/m2)‎۶۰-۲۱۶‎

چاپ با کارتریج سیاه ‎(کاغذ): ‎۱۱۰۰۰

قطعات مختلف دستگاه پرینتر

کاغذ کش

فیلم فیوزینگ

لیزر

مین برد

قطعه درام

کارتریج

تونر

پودر

پیکاپ رولر

سرویس پرینتر زیراکس M118

سرویس دستگاه پرینتر زیراکس مدل M118 دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. سرویس دستگاه پرینتر زیراکس M118 شامل سرویس پرینتر زیراکس M118 در محل و سرویس دستگاه پرینتر زیراکس M118 در منزل می باشد. مطالعه بخش سرویس دستگاه پرینتر زیراکس M118 اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

فروش پرینتر زیراکس M118

فروش دستگاه پرینتر زیراکس مدل M118 در این مرکز با حضور کارشناسان صنعت چاپ و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های چاپ انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش دستگاه پرینتر زیراکس مدل M118 می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید دستگاه پرینتر زیراکس مدل M118 مطلع گردید.

سرویس پرینتر زیراکس M118 در محل

از جمله مزایای خدمات سرویس در محل و سرویس در منزل دستگاه پرینتر زیراکس این است که حمل و نقل دستگاه به صورت کاملا رایگان به کاربران گرامی ارائه می گردد. به گونه ای که اگر به هر دلیل نیاز به حمل دستگاه به نمایندگی باشد ، وسیله ی مورد نیاز توسط نمایندگی زیراکس فراهم شده و تمامی عملیات حمل و نقل رایگان و به عهده ی نمایندگی می باشد. کاربران دستگاه کپی زیراکس در مناطق مختلف تهران می توانند از خدمات رایگان حمل و نقل دستگاه پرینتر بهره مند شده و با آسایش خاطر تعمیرات پرینتر زیراکس خود را به نمایندگی زیراکس بسپارند.

تاریخچه زیراکس

در حال حاضر کمپانی زیراکس یکی از شناخته‌ شده ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت و تولید تجهیزات چاپ می‌باشد. از میان محصولات تولید شده توسط این شرکت، دستگاه‌های کپی زیراکس از آغاز تا کنون، پرچمدار بازارهای جهانی بوده‌اند و بازار صنعت چاپ را به تصرف خود درآورده‌اند. شرکت آمریکایی زیراکس فعالیت خود را از سال ۱۹۰۶ تحت عنوان هالوید در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی آغاز کرد. در سال ۱۹۴۷، شرکت هالوید حقوق تجاری برای زیروگرافی (خشک‌نگاری)، یعنی فرآیند تصویربرداری که توسط چستر کارلسون، مخترع و فیزیدان قرن بیستم، به ثبت رسیده بود را کسب کرد. 

حدود یک دهه بعد، در سال ۱۹۵۸ شرکت هالوید نام خود را به هالوید زیراکس تغییر داد و در سال ۱۹۵۹، موفق به معرفی نخستین دستگاه کپی زیروگرافیک شد. اگرچه فن‌آوری کپی بر روی کاغذ ساده و بدون پوشش پیش از این نیز وجود داشت اما دستگاه کپی ارائه شده توسط این شرکت نخستین محصول در رده‌ی تجاری آن به شمار می‌آمد. با کسب موفقیت‌های پیاپی و ارائه‌ی محصولات منحصر به‌فرد، شرکت هالوید زیراکس، نام خود را در سال ۱۹۶۱ به زیراکس تقلیل داد.

نمایندگی پرینتر  زیراکس / نمایندگی پرینتر  زیراکس / نمایندگی پرینتر M118 زیراکس/ نمایندگی پرینتر M118 / نمایندگی فروش پرینتر M118 زیراکس/ نمایندگی فروش پرینتر M118/ فروشگاه پرینتر M118 زیراکس/ فروشگاه پرینتر زیراکس M118/ فروشگاه مرکزی M118 / فروشگاه مرکزی  زیراکس  / فروش پرینتر M118/ فروش پرینتر  زیراکس / نمایندگی فروش  زیراکس / نمایندگی فروش M118 / فروشگاه مرکزی زیراکس M118/ فروشگاه مرکزی  زیراکس / مرکز فروش پرینتر M118 / مرکز فروش پرینتر  زیراکس / مرکز فروش پرینتر M118 زیراکس/ مرکز فروش پرینتر M118 / قیمت پرینتر زیراکس M118/ قیمت پرینتر M118 زیراکس/ خرید پرینتر زیراکس M118/ خرید پرینتر M118 زیراکس/ مشاوره خرید پرینتر M118/ مشاوره خرید پرینتر M118 زیراکس/ راهنمای خرید پرینتر M118 / راهنمای خرید پرینتر M118 زیراکس/ مشاوره فروش پرینتر M118 / مشاوره فروش پرینتر M118 زیراکس/ نصب پرینتر  زیراکس  / نصب پرینتر M118/ تعمیر پرینتر M118 زیراکس/M118 تعمیر پرینتر  زیراکس/ تعمیر پرینتر زیراکس M118/ تعمیرات پرینتر  زیراکس / تعمیرات پرینتر M118 / تعمیر پرینتر M118زیراکس