اشتراک گذاری

نمایندگی زیراکس کرج

نمایندگی زیراکس در کرج ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش محصولات زیراکس به متقاضیان است. سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مشتمل بر فروش و تعمیر پرینتر، فتوکپی، اسکنر و پروژکتور است. (تمرکز بر این محصولات به دلیل فروش بالای آنها در قیاس با سایر محصولات زیراکس است).

آندسته از کاربرانی که قصد خرید یکی از دستگاه‌های زیراکس را دارند و یا در حال حاضر به دلیل بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده‌شان نیاز به سرویس‌های تعمیرات زیراکس دارند، می‌توانند به نمایندگی زیراکس در کرج مراجعه نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان دو حوزه تعمیر و فروش حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه دهند.

نمایندگی زیراکس در کرج

خدمات نمایندگی زیراکس در کرج

خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در کرج مشتمل بر دو حوزه فروش و تعمیر می‌باشد. فروش محصولات زیراکس در فروشگاه مرکزی این مرکز و تعمیر محصولات آن در مرکز تخصصی تعمیرات زیراکس انجام می‌پذیرد. جهت آسودگی خاطر و اطمینان کاربران، کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در کرج، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر، همراه با گارانتی ارائه می‌گردد.

تعمیر پرینتر زیراکس، تعمیر پروژکتور زیراکس، تعمیر فتوکپی زیراکس، تعمیر اسکنر زیراکس، فروش اسکنر زیراکس، فروش پرینتر زیراکس، فروش فتوکپی زیراکس و در نهایت فروش پروژکتور زیراکس از جمله خدماتی است که با حضور در نمایندگی زیراکس قابل دریافت می‌باشند.

نمایندگی زیراکس در هشتگرد و نظرآباد

اگر ساکن نظرآباد یا هشتگرد می باشید و از دستگاه های شرکت XEROX استفاده می کنید، می توانید در صورت نیاز به کمک تکنسین فنی نمایندگی زیراکس در کرج، با این مرکز تماس حاصل فرمایید. غالب خدمات تعمیر در این نمایندگی برای ساکنین مناطق هشتگرد و نظر آباد به صورت سرویس در محل بوده و تعمیرکاران ما پس از تماس شما و اعلام مشکل دستگاه مورد نظر، به محل اعزام می شوند. تمامی خدمات تعمیراتی که در مرکز ارائه می شود، در شیوه سرویس در محل نیز بر روی دستگاه شما اعمال شده و با سلامت کامل تحویل شما می گردد. تعمیر دستگاه کپی زیراکس، تعمیر پرینتر، تعمیر فکس و تعمیر اسکنر زیراکس از جمله مهمترین خدمات این نمایندگی می باشد.

خدمات متنوع نمایندگی زیراکس در اشتهارد

اگر از دستگاه های کپی، پرینتر، اسکنر یا فکس زیراکس استفاده می کنید و مشکلی برای آنها پیش آمده، متخصصان ما در نمایندگی زیراکس کرج در کنار شما هستند و مشکلات پیش آمده را در کمترین زمان ممکن برای شما رفع می کنند. این نمایندگی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیر انواع ماشین های اداری زیراکس، آماده است هرگونه اشکالات پیش آمده در دستگاه شما را برطرف کند. تکنسین فنی این مجموعه از میان ماهرترین و کارآمدترین نخبگان فنی کشور برگزیده شده و از ریز و درشت تعمیرات دستگاه های XEROX آگاه هستند. همچنین در این نمایندگی، از تجهیزاتی استفاده می شود که نظیر آنها را نمی توان در هیچ مرکز تعمیراتی دیگری پیدا کرد. این عوامل سبب شده تا روز به روز به میزان کاربرانی که از خدمات این نمایندگی رضایت داشته اند افزوده شود.

نمایندگی زیراکس در بهارستان و کمالشهر

تعمیر و تعویض انواع قطعات پرینتر و دستگاه کپی زیراکس مانند تعویض درام، تعویض دولوپر دستگاه کپی، تعمیر تخصصی برد، تعویض کارتریج ، عیب یابی برد پاور دستگاه کپی، تعمیر لیزر پرینتر، تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی و دیگر قطعات و لوازم دستگاه های زیراکس در این نمایندگی به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدامیک از مناطق استان البرز باشید؛ چرا که شما می توانید از خدمات سرویس در محل استفاده کرده و دستگاه خود را در منزل یا محیط کار خود تعمیر کنید. تعمیرکاران این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند.

خدمات باکیفیت و مطلوب در نمایندگی زیراکس در ماهدشت

چنانچه قصد خرید دستگاه های زیراکس و یا تعمیر آنها را دارید، با مراجعه به نمایندگی زیراکس در کرج می توانید خدمات مطلوب و با کیفیت را دریافت کنید. این نمایندگی توانسته طی سال ها ارائه خدمات باکیفیت به عنوان یکی از معدود نمایندگی های موفق در کشور شناخته شود و مفتخر به دریافت گواهینامه کیفیت خدمات گردد. ارائه جدیدترین محصولات با گارانتی معتبر از خدمات بخش فروشگاهی این نمایندگی می باشد. با خرید از این نمایندگی، شما از خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردیده و می توانید در طول مدت گارانتی دستگاه، در صورت بروز مشکل، از کارشناسان ما کمک بگیرید.

نمایندگی زیراکس در عظیمیه کرج

از مشخصات نمایندگی های معتبر، رسمی و قانونی بودن آنها است. همچنین دارا بودن پرسنل حرفه ای، تجهیزات پیشرفته و فضای کاری مدرن نیز از دیگر ویژگی های یک نمایندگی معتبر و رسمی است. نمایندگی XEROX با دارا بودن چنین ویژگی های منحصر به فردی، از نمایندگی های موفق در سطح کشور بوده و همواره تلاش دارد خود را با معیارهای جهانی و استاندارهای مطلوب کمپانی زیراکس هماهنگ و همگام کند. اهداف اولیه و اصلی نمایندگی زیراکس خدمت به هموطنان عزیز و جلب رضایت حداکثری آنان می باشد. امید است بتوانیم در این راه پاسخگوی تمامی مشکلات و خواسته های شما بوده و بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

نمایندگی زیراکس در محمد شهر

مصافت محمدشهر تا نمایندگی زیراکس در کرج، سبب نمی شود که ساکنین این منطقه از خدمات نمایندگی XEROX بی بهره بمانند. برای تعمیر دستگاه های زیراکس در محمدشهر کافی است با ما تماس بگیرد و کار را به کارشناسان فنی ما واگذار کنید. در این صورت اصلاً نیازی نیست تا به نمایندگی آمده و دستگاه را جا به جا کنید. همکاران ما تلاش می کنند در کمترین زمان ممکن به محل شما آمده و در همانجا دستگاه را برایتان تعمیر می کنند. خیالتان نیز از بابت کیفیت تعمیرات نیز راحت باشد چراکه تمامی خدمات سرویس در محل از همان کیفیت خدمات سرویس در مرکز برخوردار می باشند.

نمایندگی تعمیر زیراکس در کرج

نمایندگی تعمیر زیراکس در کرج مشتمل بر چهار پارت تعمیر پرینتر زیراکس، تعمیر پروژکتور زیراکس، تعمیر فتوکپی زیراکس  و تعمیر اسکنر زیراکس است. در هر یک از پارت‌های مذکور تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و بهسازی دستگاه‌های زیراکس حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مربوطه را به متقاضیان ارائه دهند.

به دلیل جامع بودن خدمات ارائه شده در این مرکز، کاربران محصولات زیراکس می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خویش را با یک بار مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. نمایندگی زیراکس در کرج به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان، یکی از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه خدمات تعمیر زیراکس می ‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است.

نمایندگی فروش زیراکس

نمایندگی فروش زیراکس عرضه کننده تمامی محصولات و لوازم جانبی این برند خوشنام، به علاقمندان است. کاربران و علاقمندان دستگاههای زیراکس می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی زیراکس، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند.

معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در کرج می‌باشد.

متقاضیان خرید محصولات زیراکس می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی زیراکس و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: فروش اسکنر زیراکس، فروش پرینتر زیراکس، فروش فتوکپی زیراکس و در نهایت فروش پروژکتور زیراکس.

نمایندگی زیراکس در کرج و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات در نمایندگی زیراکس در کرج اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی مجاز زیراکس همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

مهندسان و کارشناسان نمایندگی رسمی زیراکس با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی-فنی پیشرفته و برخورداری از بالاترین سطح مهارت، قادر به رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در دستگاه های زیراکس هستند. تعمیرات Xerox در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات زیراکس را شامل می گردد.

بد نیست بدانید که در نمایندگی زیراکس در کرج و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)