اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور کپی زیراکس

تعمیر برد پاور کپی زیراکس یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین متدهای این حوزه انجام می پذیرد. در صورت بروز اشکال در مین برد دستگاه کپی مورد استفاده تان، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیرات کپی زیراکس را ثبت نمایید.

کارشناسان ما پس از دریافت درخواست شما، با انجام هماهنگی های مورد نیاز در محل مورد نظر شما حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مین برد کپی زیراکس را آغاز می نمایند. تعمیر برد پاور کپی زیراکس در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون کپی زیراکس و تکنولوژی های نوین به کار رفته در آن ها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر و رفع نمایند.

تعمیر برد پاور کپی زیراکس

واحد تعمیر برد پاور کپی زیراکس

قدرت برد پاور دستگاه کپی در قیاس با پرینتر بسیار بیشتر است که البته این امر چندان هم عجیب نیست زیرا دستگاه کپی برای کار نیاز به قدرت و انرژی بیشتری دارد و جریان انرژی بیشتری را استفاده می کند. در هر حال اگر دستگاه کپی شما دچار اختلال شده است و حدس می زنید که این اشکال ناشی از برد پاور آن است می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایید. در صورتی که امکان جابجایی این قطعه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید کارشناسان سرویس در محل ما خود در مکان مورد نظر حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر برد پاور کپی زیراکس را بر روی دستگاه اعمال می نمایند.

کیفیت تعمیر برد پاور کپی زیراکس در این واحد ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است. تعمیر برد پاور کپی زیراکس در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسی، مهارت تعمیر این بخش از دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه کپی های زیراکس گشته‌اند.

علل عمده خرابی برد پاور کپی زیراکس

از آنجا که آشنایی با علل عمده خرابی برد پاور سبب می گردد تا کاربران از بروز این علل در دستگاه پیشگیری کنند و بدین واسطه بر عمر مفید دستگاه خویش بیفزایند، کارشناسان ما در مرکز تعمیر برد پاور کپی زیراکس به شرح برخی از علل عمده و تأثرگذار در خرابی برد پاور پرداخته اند و از طریق فضای زیر آنها را با شما به اشتراک گذاشته اند.

مراقبت از برد پاور

توصیه کارشناسان تعمیر برد پاور زیراکس جهت جلوگیری از خرابی این قطعه آن  است که که هر هفته و یا دست کم هر ماه یک بار، آن را بررسی نموده و در صورت مشاهده ی هر گونه آلودگی در دستگاه، آن را تمیز کرده و از صحت عملکرد قسمت های مختلف دستگاه از جمله برد پاور اطمینان حاصل نمایید.

ولتاژ بیش از حد

نخستین عامل در بروز خرابی برد پاور کپی ولتاژ بالا است. در صورت ورود ولتاژ بیش از حد به دستگاه ، ایجاد اختلال در قطعه ی مذکور را شاهد خواهیم بود. در این صورت، تعمیر برد پاور کپی زیراکس نیازمند برخورداری از تجربه و تخصص بالایی می باشد. واگذاری این کار به افراد کم تجربه، می تواند به خرابی دوچندان و بیشتر دستگاه منجر شود.

استفاده بیش از ظرفیت

عامل دیگری که احتمال خرابی این قطعه را دوچندان می سازد استفاده بیش از اندازه از دستگاه است. از همین رو انتخاب درست دستگاه کپی نکته ای بسیار مهم است که پیش از اقدام به خرید می بایست مدنظر قرار گیرد. چنانچه دستگاه بیش از حد ظرفیتش کار کند، یکی از اولین قسمت هایی که به آن آسیب می رسد برد پاور است. به منظور پیشگیری از بروز این اتفاق، تا حد امکان تلاش کنید که فشار کاری زیادی به دستگاه خود وارد نکنید. هم چنین در انتخاب دستگاه کپی، دستگاه های با متناسب با نیاز روزانه ی خود را انتخاب نمایید.

تعمیرات کپی زیراکس

تعمیرات کپی زیراکس با توجه به اهمیت این محصول در پیشبرد برخی از روندهای اداری و نیاز به تهیه رونوشت‌های فوری از مدارک و اطلاعات، می‌بایست در کمترین زمان ممکن و به گونه ای انجام پذیرد که سبب تعلیق در فرآیندهای اداری و پیشبرد این امور نگردد. مرکز تعمیرات کپی زیراکس با تمرکز بر تعمیر و ترمیم دستگاه های کپی زیراکس، فضایی فراهم آورده است تا کاربران این محصول بی‌هیچ دغدغه‌ای نسبت به خرید و استفاده از این دستگاه اقدام نمایند.

مرکز تعمیر کپی زیراکس ضمن رفع و تعمیر تخصصی تمامی ایرادات و عیوب احتمالی دستگاه کپی زیراکس، کلیۀ خدمات ارائه شده به دست کارشناسان خویش را گارانتی نموده است. شما کاربران گرامی با آگاهی از وجود یک مرکز تخصصی -که کارشناسان آن توانایی رفع و حل کلیه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه‌های کپی زیراکس از جمله تعمیر برد پاور کپی زیراکس را دارند،- می‌توانید با آسودگی خاطر به کار با این دستگاه پرداخته و تمامی مشکلات احتمالی را به کارشناسان ما محول نمایید.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس با تیمی از با تجربه ترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد که تمامی این خدمات بازیابی و تعمیر در پارت های مجزا و تخصصی به هموطنان گرامی ارائه می‌گردد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

بخاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات زیراکس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ زیراکس بسپارید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می گردند.