اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس یکی از موارد خدمات تخصصی نمایندگی زیراکس به شمار می رود. در این مرکز تعمیرکارانی فعالیت می کنند که جزء زبده ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی بوده و توانایی ترمیم انواع مشکلات این محصول را دارند. با توجه به اهمیت کاغذ کش در دستگاه مورد بحث، همکاران ما نهایت تلاش خود را می کنند که این قطعه را به بهترین شکل ترمیم کرده و از بروز مشکلات بیشتر در آن جلوگیری نمایند. کاغذ کش یا پیکاپ رولر، وظیفه انتقال برگه به داخل یا بیرون از دستگاه را بر عهده دارد. خرابی یا از کار افتادن هریک از بخش های این قطعه، فرایند ورود و خروج کاغذ را با مشکلاتی مواجه می سازد. در این مطلب قصد داریم نکاتی را در مورد کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس و روش های تعمیر آن به شما مخاطبین عزیز ارائه دهیم.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس

کاغذ کش چیست؟

کاغذ کش یکی از قطعات مکانیکی دستگاه کپی است که به سه دسته تقسیم می شود؛ کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خارجی. کاغذ کش ورودی که در میان تعمیرکاران با نام پیکاپ رولر نیز شناخته می شود، وظیفه دارد که کاغذ را به داخل دستگاه بکشد تا برای فرایند چاپ آماده شود. بخش میانی یا داخلی، برگه را به سمت فیوزینگ هدایت کرده و در نهایت، کاغذ کش خارجی برگه کاغذ را از دستگاه کپی خارج می کند. 

اگر هریک از بخش های این قطعه یعنی کاغذ کش دچار مشکل شده و نتواند به درستی کار کند، برگه برای ورود و خروج به دستگاه با مشکلات جدی مواجه می گردد. بدیهی است که در این صورت شما نمی توانید عملیات کپی را به راحتی انجام دهید. به همین دلیل است که تعمیر و تعویض این قطعه در تعمیرات کپی اهمیت بسیاری داشته و باید توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای انجام گردد. توصیه می کنیم برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس خود به نمایندگی این شرکت مراجعه کرده و ضمن دریافت خدماتی تخصصی و حرفه ای، شاهد برطرف شدن مشکلات این محصول باشید.

انواع کاغذ کش

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، کاغذ کش انواع و مدل های مختلفی دارد. به طور کلی دو نوع کاغذ کش دستی و کاستی در دستگاه های کپی تعبیه شده است. پس از اینکه رول  پیکاپ یا کاغذ کش خارجی برگه را به داخل دستگاه کشید، کاغذ کش داخلی یا میانی وظیفه دارد که برگه را پس از پایان فرایند چاپ به سمت کاغذ کش خارجی هدایت کند. 

در نهایت کاغذ کش خروجی وارد عمل شده و برگه چاپ شده را از دستگاه خارج می کند. بدیهی است که خرابی هریک از این بخش ها می تواند منجر به بروز مشکل در حرکت کاغذ شده و به دنبال آن عملکرد کلی دستگاه را با مشکل مواجه نماید. برای رفع مشکلات این قطعه باید این قطعه را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به تعمیر یا حتی تعویض آن با یک کاغذ کش جدید نمود.

مشکلات رایج کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس

یکی از رایج ترین مشکلاتی که تکنسین های ما در بخش تعمیرات زیراکس با آن مواجه می شوند، شکستن کاغذ کش دستگاه کپی است. به این ترتیب که بخش های مختلف کاغذ کش به دلیل فرسوده بودن و یا ضربه خوردن دستگاه می شکند و دیگر قادر به کشیدن کاغذ به داخل دستگاه و یا هدایت آن به خارج از دستگاه نخواهد بود. وقتی این اتفاق می افتد، کاربران مشاهده می کنند که برگه وارد دستگاه نشده و یا در آن گیر می کند. در این وضعیت، تعمیرکاران اقدام به تعمیر یا تعویض این قطعه با یک کاغذ کش جدید می کنند.

آنچه اهمیت دارد این است که در صورت تعویض کاغذ کش، قطعه جایگزین شده باید حتما اورجینال باشد تا بتواند کیفیت لازم را ارائه داده و فرایند کپی را راحت تر نماید. همکاران ما در نمایندگی زیراکس، ضمن استفاده از قطعات اورجینال به جای قطعه فرسوده، تخصص و تجربه کافی برای انجام این کار را نیز دارند و فرایند تعمیر و تعویض کاغذ کش دستگاه کپی زیراکس را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. لذا شما عزیزان می توانید دستگاه را مثل روز اول تحویل گرفته و شاهد اصلاح عملکرد آن باشید.

تعمیر دستگاه کپی زیراکس در تهران

بخش تعمیرات ماشین های اداری در نمایندگی زیراکس، به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده است و به این ترتیب، نیازهای کاربران در این مرکز به شکلی درخور و شایسته برطرف می گردد. تعمیر دستگاه کپی زیراکس در تهران، در این مرکز و به دست جمعی از تعمیرکاران کارکشته و مجرب انجام می شود که مهارت کافی برای رفع کلیه مشکلات دستگاه های کپی را داشته و قادر به ترمیم این محصول به صورت تخصصی می باشند. 

شما عزیزانی که ساکن استان تهران هستید، می توانید مشکلات دستگاه کپی زیراکس خود را در این مرکز به شکلی تخصصی برطرف نمایید. جهت اطمینان و اطلاع شما مخاطبین گرامی عنوان می کنیم که تعویض قطعات معیوب در طول فرایند تعمیر دستگاه کپی زیراکس در تهران، با استفاده از نمونه های اورجینال و شرکتی انجام می گردد.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس، سالهاست که به فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت اشتغال دارد. این مرکز، به سبب خدمات و سرویس های تخصصی اش مشهور شده و گزینه ی اول کاربران برای دریافت خدمات مربوط به این محصولات می باشد. واحدهای  فروش و تعمیرات در نمایندگی زیراکس در تهران ایجاد شده و کاربران می توانند برای دریافت راهنمایی های مورد نیاز خود، با این واحدها تماس حاصل نمایند. 

همچنین با مراجعه به فروشگاه های مرکزی زیراکس، می توانید هریک از تولیدات کمپانی مورد بحث را به صورت اورجینال خریداری نموده و از خدماتی همچون مشاوره تخصصی فروش نیز بهره مند گردید. واحدهای تعمیرات زیراکس نیز در این نمایندگی فعال بوده و به برطرف کردن انواع مشکلات و معایب محصولات این کمپانی می پردازند.

برای دسترسی به مقالات عمومی و تخصصی زیراکس، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.