اشتراک گذاری

نمایندگی زیراکس در تهران

نمایندگی زیراکس در تهران جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه تعمیر و فروش، به آنان ارائه نمایند.

ویژگی قابل توجه نمایندگی زیراکس در تهران ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از: به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ، کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی و… .

نمایندگی زیراکس در تهران

ضمانت و گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در تهران

«مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی» محور اصلی تمامی فعالیت های نمایندگی زیراکس در تهران در تمامی این سالها بوده است. این مرکز در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط دستگاه های زیراکس توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش زیراکس مطرح سازد. گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در تهران به دو دلیل صورت گرفته است: 1. اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر و فروش زیراکس 2. برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان فروش و تعمیر. تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران دستگاه های زیراکس بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن دریافت و یا تعمیر نمایند.

نمایندگی زیراکس سعادت آباد، دسترسی آسان غرب نشینان پایتخت

اگر قصد خرید دستگاه زیراکس را دارید و یا چنانچه می‌خواهید آن را تعمیر کنید، می‌توانید به نمایندگی زیراکس سعادت آباد سری بزنید. نمایندگی زیراکس تهران، مسیر را برای کسانی که در غرب تهران سکونت دارند آسان کرده و این عزیزان نیازی ندارند برای تعمیر دستگاه خود به شعبه‌های دیگر نمایندگی ما بروند. اگر در حمل و نقل دستگاه زیراکس خود مشکل دارید می‌توانید تنها با یک تماس، از کارشناسان خبره ما بخواهید به آدرس شما آمده و فرآیند تعمیر را در همانجا انجام دهند. احترام به حقوق شما از جمله زمان و هزینه، سرلوحه کار نمایندگی زیراکس در تهران است.

نمایندگی زیراکس در ستارخان

ستارخان، شعبه مرکزی نمایندگی زیراکس در تهران است و کسانی که در این محدوده زندگی می‌کنند، به راحتی می‌توانند به نمایندگی زیراکس ستارخان دسترسی داشته باشند. تمام تجهیزات این مرکز به روز بوده و کادر آن نیز آشنایی بسیار بالایی با دستگاه زیراکس دارند. بنابراین اگر در این محدوده سکونت دارید و احساس می‌کنید دستگاه زیراکس شما نیاز به تعمیر دارد، با شماره تلفن شعبه ستارخان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید از خدمات سرویس در محل نمایندگی زیراکس در تهران بهره‌مند شوید تا وقت و هزینه زیادی صرف تعمیر دستگاه زیراکس خود نکنید.

در میرداماد دستگاه زیراکس خود را به نمایندگی تحویل دهید

نمایندگی زیراکس میرداماد؛ ارائه کننده خدمات مطلوب به مشتریان است. در این نمایندگی، در دو بخش فروش و تعمیرات، به خواسته‌های متقاضیان پاسخ داده می‌شود. اگر با خطاهای مکرر دستگاه زیراکس خود مواجه شدید و یا چنانچه قطعاتی همچون پاور، مین برد، تونر، کاتریچ و دیگر قطعات به کار رفته در محصولات زیراکس خراب شد، در نمایندگی زیراکس میرداماد، آن را برای شما برطرف می‌کنیم. قطعاتی که در نمایندگی زیراکس میرداماد مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای گارانتی معتبر بوده و تعویض آنها به وسیله افراد مجرب صورت می‌گیرد.

نمایندگی زیراکس در شرق، شعبه پیروزی

رفت و آمد از شرق تهران به مرکز یا غرب آن بسیار زمان بر و پر هزینه است. حال اگر شما بخواهید دستگاه زیراکس خود را حمل کنید، این مشکلات دو چندان می‌شود. نمایندگی زیراکس تهران از همه این مشکلات باخبر است. بنابراین تلاش داشته در نقاط مختلف شهر تهران، شعبه‌های خود را راه اندازی کند.

با ایجاد شعبه نمایندگی زیراکس در پیروزی، عزیزانی که در مناطق شرقی تهران سکونت دارند، برای خرید و یا تعمیر دستگاه‌های زیراکس، سهولت بیشتری را تجربه کردند. این بخش کوچکی از خدمات نمایندگی زیراکس تهران به شرق نشینان پایتخت است. خدمات فروش، تعمیر، مشاوره خرید، گارانتی، سرویس در محل و ده ها خدمات دیگر، گوشه‌ای از نتیجه اعتماد شما به ما است.

زیراکس در ولیعصر با دسترسی آسان

چنانچه در ولیعصر ساکن بوده و یا صاحب شرکت هستید، قطعاً در این منطقه که مرکز کسب و کار تهران است، از دستگاه‌های زیراکس استفاده می‌کنید. بسته به نوع فعالیت شما، از دستگاه‌های مختلفی همچون دستگاه کپی، اسکن و یا فکس استفاده می‌کنید.

این نوع از دستگاه‌ها به دلیل استفاده زیاد، نیاز به سرویس دوره‌ای و یا تعمیر دارند. برای اینکه این اقدامات را انجام دهید، به دلیل مشغله‌های زیاد مرکز شهر، ترجیح می‌دهید آن را به نزدیکترین مرکز تعمیر زیراکس تحویل دهید. ما کار را برای شما راحت کردیم و آن اینکه، هم به مرکز تخصصی نمایندگی زیراکس در ولیعصر دسترسی دارید و هم اینکه وسیله خود را به نمایندگی مجاز زیراکس در تهران تحویل داده‌اید نه یک تعمیرگاه غیر مجاز.

نمایندگی زیراکس تهران در منطقه رسالت راه‌اندازی شده است

با راه اندازی نمایندگی زیراکس در رسالت، تمامی خدماتی که از سوی نمایندگی زیراکس به مشتریان ارائه می‌شود در این شعبه نیز قابل دریافت است. فروش و تعمیر محصولات زیراکس، دو فعالیت اصلی نمایندگی زیراکس رسالت است که شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری از آنها استفاده کنید. متخصصان فنی این مرکز از میان افرادی گزینش شده‌اند که سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر دستگاه‌های زیراکس را در رزومه خود داشته‌اند. این افراد همچنین در طول سال، آموزش‌های جدید را درخصوص تعمیرات زیراکس فرا می‌گیرند. واحد نمایندگی زیراکس رسالت آماده است به تمام درخواست‌های شما در زمینه خرید دستگاه زیراکس و یا تعمیر آنها پاسخ مناسب ارائه کند.

ویژگی های نمایندگی زیراکس در تهران

اگرچه نمایندگی زیراکس در تهران در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات زیراکس در تهران است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی زیراکس در تهران در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات زیراکس در تهران ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبری نظیر زیراکس در تهران مطرح گشته‌اند. برخی از ویژگی‌ها و اصول جاری نمایندگی زیراکس در تهران عبارتند از:

  • تعهد به ارائه تمامی خدمات تعمیر بر اساس استانداردهای شرکتی
  • استفاده از مواد با کیفیت و سازگار با دستگاه‌های زیراکس در تهران
  • به‌کارگیری به‌روزترین ابزارآلات تعمیر
  • در اختیار داشتن آرشیوی جامع از قطعات اصلی و جانبی دستگاه‌های زیراکس در تهران
  • گارانتی خدمات تعمیر

نمایندگی زیراکس در تهران و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس در تهران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی زیراکس در تهران فراهم گشته است.نمایندگی زیراکس در تهران در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های زیراکس و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی زیراکس در تهران توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی Xerox در تهران یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر زیراکس مطرح گردد.

همانگونه که می دانید برخی از تولیدات زیراکس نظیر دستگاه های کپی و پرینترها، از پرفروشترین ها و پرطرفدارترین های این کمپانی هستند از اینرو تلاش همکاران ما در نمایندگی زیراکس در تهران بر آن است تا با تمرکز بر ساختار این محصولات و نیازهای کاربران آنها، تمامی خدمات مرتبط با دستگاه های کپی و پرینتر زیراکس به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ارائه گردد. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می شوند.

خدمات تخصصی نمایندگی زیراکس

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی زیراکس منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه های این برند – اعم از پروژکتور، اسکنر، فتوکپی و … می توانند پس از حضور در نمایندگی زیراکس به پارت تعمیرات مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. حضور مهندسان زبده و کارآمد، استفاده از تخصصی ترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین ابزار عیب یابی، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و اجزا جانبی دستگاه ها، ویژگی تک تک پارتهای موجود در نمایندگی رسمی  زیراکس در ایران هستند که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی زیراکس در تهران به ساختار تمامی محصولات زیراکس تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی مجاز زیراکس بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد.

5/5 - (1 امتیاز)