اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات زیراکس

آموزش تعمیرات زیراکس یکی دیگر از دوره های تخصصی آموزشی ارائه شده در نمایندگی زیراکس است. داوطلبان با حضور در این دوره بر کلیه مباحث و سرفصل های تعمیرات زیراکس مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی مرتبط را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی و مجهزترین کارگاه های تعمیر (در واحد آموزش عملی) سبب گشته تا کارآموزان این مرکز پس از اتمام دوره، به راحتی جذب بازار کار گشته و از تخصص و مهارت های خود کمال استفاده را داشته باشند.

کارآموزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شیوه ثبت نام در این دوره ها به بخش های بعدی مراجعه نمایند. (در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات زیراکس تماس بگیرید).

آموزش تعمیرات زیراکس

مرکز آموزش تعمیرات زیراکس

مرکز آموزش تعمیرات زیراکس تشکیل شده از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه های زیراکس آموزش داده می شود. مرکز آموزش تعمیرات زیراکس با فراهم آوردن کارگاه های مجزا برای هریک از تولیدات زیراکس، در تلاش است تا تخصصی ترین فضای ممکن جهت آموزش و یادگیری را فراهم آورد. دانش آموختگان این مرکز به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک با پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات زیراکس آشنا گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات و کار با دستگاههای معیوب به کار می گیرند.

آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیرات زیراکس، پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره، برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد سه نفر جهت ارتقاء سطح کیفی، امکان پرداخت اقساطی هزینه آموزش، ارائه مدرک معتبر از سوی مرکز سخت افزار ایران و … برخی دیگر از ویژگی های دوره آموزش تعمیرات زیراکس در نمایندگی زیراکس است.

واحدهای  آموزش تعمیرات زیراکس

آموزش تعمیرات زیراکس

دور عمومی تعمیرات زیراکس

دوره عمومی تعمیرات زیراکس جهت آندسته از داوطلبانی مناسب است که هیچگونه آشنایی با ساختار کلی دستگاههای زیراکس ندارند. این گروه از داوطلبان می توانند با حضور در دوره عمومی آموزش تعمیرات زیراکس مباحث پایه و مقدماتی مرتبط با تعمیر را آموخته و پس از آن وارد دوره تخصصی تعمیرات زیراکس گردند.

داوطلبان با حضور در این دوره با ساختار کلی تولیدات زیراکس، تجهیزات تعمیر زیراکس، عملکرد کلی هر یک از دستگاه های زیراکس اعم از پرینتر، پروژکتور، فتوکپی و … و مواردی از این دست آشنا می شوند. حضور در این دوره جهت آندسته از کاربران که با این مباحث آشنایی دارند الزامی نیست. (سطح تسلط داوطلبان توسط یک آزمون ابتدایی در ابتدای ثبت نام سنجیده می شود)

دوره تخصصی تعمیرات زیراکس

در دوره تخصصی تعمیرات زیراکس ، کارآموزان با جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات زیراکس، نوین ترین متدهای تعمیر، تجهیزات پیشرفته عیب یابی، ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از دستگاه های زیراکس و مواردی از این دست آشنا می گردند.

آموزش تعمیر دستگاه کپی

 

کارآموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات زیراکس به دلیل تسلط بر مباحث نظری و بکارگیری آنها در کارگاه های آموزشی تعمیر، بر ریز و درشت این حوزه (حوزه تعمیرات زیراکس) مسلط گشته و توانایی آن را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار گردند.

در پایان این دوره مدرکی دال بر فارغ التحصیلی کارآموز و کسب مهارتهای لازم در حوزه تعمیرات زیراکس از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می گردد.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس در پی کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان خود می‌باشد. بدین منظور نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه آموزش کاربران، عرضه مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری محصولات پاسخگو می‌باشد.

کادر فروش نمایندگی زیراکس و کارشناسان فنی آن دارنده‌ی مدارک بین‌المللی در زمینه‌های مذکور می‌باشند. خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد؛ از همین رو ارائه‌ی این خدمات پس از خرید و نصب هر محصول آغاز و تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات مشتری ادامه خواهد یافت.

نمایندگی زیراکس بر این نکته واقف است که فروش یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ی راه است. متخصصان و کادر نمایندگی زیراکس با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد همواره همگام با مشتریان خود اقدام به نصب و راه‌اندازی محصولات خریداری شده می‌نمایند.

این مرکز در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود. تعمیرات زیراکس، آموزش تعمیرات زیراکس، فروش قطعات و لوازم جانبی تمامی دستگاه های زیراکس، سرویس در محل زیراکس و … برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس است. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می گردند.

لینک های مفید

5/5 - (1 امتیاز)