اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر زیراکس

تعمیر درام پرینتر زیراکس یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می پذیرد. سرویس های مرتبط با این قطعه از دستگاه، به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» ارائه می گردد.

شما کاربران گرامی می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام تعمیر به یکی از روش های تعمیر در محل و تعمیر در مرکز را داشته باشید. شایان ذکر است تمامی سرویس های مرتبط با این دستگاه، به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر به همراه گارانتی ارائه می گردد.

این امر یعنی گارانتی خدمات به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر ارائه شده در این مرکز، نظیر سرویس تعمیر درام پرینتر زیراکس صورت پذیرفته است.

تعمیر درام پرینتر زیراکس

تعویض و تعمیر درام پرینتر زیراکس

در مرکز تعمیر درام پرینتر زیراکس، کارشناسان ما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را بررسی می کنند. این مسئله که آیا خرابی پیش آمده در درام، قابل تعمیر است یا خیر را به اطلاع صاحب دستگاه می رسانند.

درصورتی که خرابی های ایجاد شده در درام، قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار به ناچار از تعمیر درام صرف‌نظر می کند. همچنین در صورت رضایت صاحب دستگاه، اقدام به تعویض درام پرینتر زیراکس مینماید.

در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس تعمیر درام پرینتر زیراکس و نیز تعویض آن پس از عیب یابی دستگاه، انجام می پذیرد. در صورت محرز شدن خرابی کامل قطعه، تعویض آن صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

بررسی درام پرینتر زیراکس

انتخاب نوع درام پرینتر زیراکس با توجه به وضوح و شفافیتی صورت می گیرد که از تصویر انتظار می رود. احتمالا از همین روست که نخستین اقدامی که ضرورت انجام آن با کاهش کیفیت تصویر، احساس می شود، تعویض و تعمیر درام پرینتر زیراکس است.

همانگونه که می دانید درام از جنس سلنیوم است و از مواد پوشیده شده است که به نور حساسند. در زمان چاپ پرینتر، نور یا لیزری را که بر روی شکل تابانده شده و در حافظه ذخیره شده است را بر روی لایه بیرونی درام می تاباند. درام ویژگی الکتریکی این نور یا لیزر را تغییر میدهد تا بتواند آن را بر روی کاغذ انتقال دهد.

در ادامه درام، تونر را به خود جذب می کند. از آنجا که تونر بار مثبت دارد به مناطقی از درام که از بار منفی تخلیه شده اند می چسبد و پس از آن بوسیله درام بر روی کاغذ میریزد. در انتها در قسمت فیوزینگ، تونر پخته شده و به کاغذ میچسبد و کاغذ پس از آن توسط غلطک های خروجی از دستگاه خارج می‌شود. بدین ترتیب تصویر مورد نظر توسط درام بر روی کاغذ حک میشود.

با توجه به نقش ویژه درام در میزان کیفیت اسناد چاپ شده، لازم است با کاهش کیفیت چاپ، درام پرینتر زیراکس مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت لزوم تعویض گردد.

وجود خطوط و نقاط غیرعادی روی کاغذ پرینت شده و یا سیاه پرینت گرفتن پرینتر حاکی از وجود اشکالاتی در درام پرینتر و نیاز به تعویض یا تعمیر درام پرینتر زیراکس دارد. به طور معمول پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج نیاز است تا درام تعویض شود.

زمان سرویس و تعمیر درام پرینتر زیراکس

جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون دستگاه تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد.

در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر درام پرینتر زیراکس وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد.

اگر از کاربران دستگاه های پرینتر باشید می دانید که در صورت اتمام تونر شارژ کارتریج، می توان کارتریج تونر را دوباره با پودر تونر شارژ کرد و یونیت درام حدوداً در هر ۳ یا ۴ بار شارژ تونر، نیاز به سرویس دارد.

همچنین در صورت امکان تعمیر درام پرینتر زیراکس، می توان سرویس های لازم برای بهبود و بازیابی کیفیت این قطعه را بر روی آن پیاده ساخت و یونیت درام را تعمیر کرد.

تعمیر پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول صورت می پذیرد. کلیه امور در ایم مرکز به دست تیمی از کارشناسان متخصص و زبده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به  مرکز و حضور در واحد تخصصی تعمیرات پرینتر زیراکس سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت کنند.

از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر درام پرینتر زیراکس را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه برای شما فراهم نباشد، می توانید از سیستم تعمیر در محل پرینتر زیراکس استفاده کنید.

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد.

 

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات را در اختیار دارد. این مرکز موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است.

نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و … .

تعمیرات زیراکس

مرکز تخصصی تعمیرات زیراکس در تلاش است تا با فراهم ساختن پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری  کارشناسان این حوزه، پشتیبان تمامی کاربران محصولات زیراکس باشد.

در حال حاضر این مرکز توانایی پشتیبانی و ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینترهای زیراکس را دارد. تعمیرات درام پرینتر زیراکس، تعمیرات پروژکتور زیراکس، تعمیرات اسکنر زیراکس و تعمیرات چاپگر زیراکس از جمله خدماتی است که این مرکز به کاربران ارائه می دهد.

کاربران این محصولات می توانند با مراجعه به این مرکز کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. به دلیل جامع بودن خدمات ارائه شده در این مرکز، کاربران محصولات زیراکس می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خویش را با یک بار مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی گشته اند.