اشتراک گذاری

کاهش درآمد کمپانی زیراکس

گزارش های مالی شرکت زیراکس در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۷، نشان از کاهش درآمد کمپانی زیراکس دارد. کمپانی زیراکس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیک، به ویژه ماشین های اداری، در جهان محسوب می شود. این شرکت، هر سه ماه یکبار اقدام به محاسبه و ارائه ی گزارش های مالی خود می کند. آخرین گزارش مالی زیراکس، حکایت از کاهش درآمد کمپانی زیراکس دارد که در ادامه به بررسی جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

کاهش درآمد کمپانی زیراکس

گزارش های مالی Xerox در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۷

شرکت زیراکس در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۷ ، درآمد مبتنی بر اصول پذیرفته شده حسابداری را برای هر سهم (EPS) به مقدار ۶۷ سنت افزایش داده که این رقم، افزایش ۱٫۵ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

لازم به ذکر است که ۲۲ سنت از این مقدار افزایش، استهلاک غیرقانونی، بازسازی و هزینه های مربوطه و نیز هزینه های مربوط به بازنشستگی خاص را شامل می شود.

کاهش درآمد

در مجموع، درآمد ۲٫۵ میلیارد دلاری، نشان دهنده ی این نکته است که درآمد سالیانه ی شرکت زیراکس،  ۵٫۰ تا ۵٫۹ درصد نسبت به سال های منتهی به امسال کاهش یافته است. این در حال است که حاشیه عملیاتی تنظیم شده ۱۲٫۲ درصد نیز در مقایسه با سال گذشته، به میزان ۰٫۴ درصد کاهش را تجربه نموده است.

بروز رسانی

گزارش های مالی شرکت زیراکس در سه ماهه ی اخیر، نشان داده که هدایت جریان نقدی عملیاتی برای نشان دادن تأثیرات خالص، به یک بروز رسانی کلی نیاز دارد.

این مقاله برای شما مفید است : تاریخچه شرکت زیراکس

بهبود شرایط

جف جاکوبسون، مدیر اجرایی کمپانی Xerox عنوان کرده است که ” کاهش درآمد کمپانی زیراکس به طور متوالی بهبود یافته است و ما انتظار داریم تا در ادامه ی سال نیز به این روند بهبودی ادامه دهیم.” جاکوبسون همچنین افزود: “تمام ۲۹ مورد از محصولات OfficeKeys جدید ما در حال حاضر در دسترس هستند و به مشتریان بزرگ و کوچک در سراسر جهان عرضه می شوند؛ چشم انداز ما، ادامه ی سوددهی در سه ماهه چهارم سال است. “

در مجموع می توان گفت که با توجه به بحران مالی موجود در جهان، شرکت زیراکس نیز از تزلزلات مالی در امان نبوده است. اما با هوشمندی توانسته آثار این بحران را در درآمد خود کمرنگ تر کرده و علی رغم کاهش درآمد در چند ماهه ی اخیر، مسیر رو به افزایش را در پیش گرفته است.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

امیدواریم با مطالعه ی خبر کاهش درآمد کمپانی زیراکس ، در جریان آخرین اخبار و وضعیت این شرکت قرار گرفته باشید. در این بخش به بررسی برخی از خدمات نمایندگی زیراکس می پردازیم.

نمایندگی زیراکس کلیه ی خدمات مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات زیراکس را به کاربران محترم ارائه می دهد. ما در این مرکز تلاش می کنیم با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازیم. اخذ هزینه ها بر اساس نرخنامه ی مصوب نیز دیگر ویژگی مثبتی است که نمایندگی زیراکس از آن برخوردار می باشد. واحدهای تعمیرات زیراکس خدمات مربوط به تعمیر هریک از محصولات زیراکس را به کاربران ارائه می نمایند. درصورت تمایل می توانید با کلیک روی لینک مورد نظر خود خدمات مارا در این واحدها مطالعه نمایید.

در این قسمت، لینک اخبار و مقالات ، محصولات و سوالات متداول ، مربوط به شرکت زیراکس در اختیار کاربران محترم قرار گرفته است.

نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیستو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا/نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیستو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا