اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر زیراکس

تعمیر چاپگر زیراکس توسط متخصصینی که مهارت و دانش لازم را در خصوص تعمیر این چاپگر دارند ضروری می‌باشد. کسانیکه تعمیرات زیراکس را انجام می‌دهند بهتر است قبل از تعمیر چاپگر زیراکس ، دوره‌ها ی تخصصی تعمیرات زیراکس را گذارانده باشند. لازم است علاوه برآشنایی با قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه، مهارت لازم را جهت تعمیر چاپگر زیراکس کسب کنند. قبل از شروع مبحث تعمیرات زیراکس بهتر است به معرفی مختصری از چاپگرهای زیراکس بپردازیم .

تعمیر چاپگر زیراکس

چاپگرهای زیراکس در انواع مختلف لیزری ، جوهرافشان ، چاپگرهای مخصوص چاپ عکس و … ارائه می‌شوند. هرکدام از این پرینترها کاربرد ویژه‌ای داشته و برای مصارف مختلف اداری ، بیمارستانی و… استفاده میشود. یا دریک محیط کوچک مانند مثلا کافی‌نت ها ، دفاتر فنی و یا در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعنوان مثال: چاپگر ۷۸۳۰ دیجیتال جهت چاپ تصاویر پزشکی با کیفیت بسیار بالا و کاهش هزینه چاپ تا ۸۰ درصد جهت سی‌تی‌اسکن ، ام‌آرآی ، رادیولوژی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این قسمت به معرفی برخی از چاپگرهای زیراکس می‌پردازیم .

تا حالا پیش اومده برات تو خونه یا محیط کار پرینترت از کار بیفته؟ اگه میخوای بدونی چرا پرینتر کار نمی کند؟ خوندن این مقاله رو از دست نده

خدمات واحد تعمیرات چاپگر زیراکس

  • بروزرسانی قطعات و کیت‌های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی‌های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره‌گیری از کلیه امکانات دستگاه
  • مشاوره و راهنمایی مصرف‌کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه‌های چاپگر، نگهداری آنها و سرویس‌های زمانبندی شده دوره‌ای
  • حذف و نصب مجدد نرم‌افزار درایور چاپگر جهت بهبود اختلالات و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد چاپگر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی پرینترها توسط تونر، جوهر و یا تانک‌های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات پرینتر در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • ترمیم کابل‌ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی چاپگر، الگوهای استفاده کاربری، نمودارها و شماتیک‌ها جهت نگهداری بهینه چاپگرها
  • بروزرسانی Firmware پرینترها جهت اصلاح عیب‌های اختلالی دستگاه
  • تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی چاپگرهای جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات چاپگر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیرات و تعویض قطعات مصرفی چاپگرها جهت کاهش هزینه مصرفی در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم‌افزار درایور و ماژول‌های جانبی چاپگر
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در چاپگر
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر xerox
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی چاپگر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیرات آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی‌های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال‌ساز، آمپرسنج، ولت‌متر و نرم‌افزارهای عیب‌یابی تخصصی 

ویژگی‌های فنی چند نوع چاپگر زیراکس

معرفی چاپگر Xerox Phaser 3610

این چاپگر با وزن ۱۳kg و ابعاد ۴۲۶x315x393 میلیمتر تولید و عرضه شده است. Xerox Phaser 3610 یک پرینت تک کاره بوده و از نوع پرینترهای جوهرافشان می‌باشد. از کاغذهای ساده، پاکت نامه، برچسب می‌توانید در این پرینتر استفاده کنید . ظرفیت سینی ۷۰۰ برگ و ظرفیت سینی خروجی ۲۵۰ برگ می‌باشد. قابلیت اتصال Wi-Fi و USB دارد. مجهز به پردازنده ۴۰۰ مگاهرتز می‌باشد. سرعت چاپ این پرینتر سیاه و سفید ۴۷ صفحه بر دقیقه است . حافظه دستگاه ۵۱۲ مگابایت است.

تعمیر چاپگر Xerox Phaser 3610

سیستم عامل های سازگاربا این پرینتر عبارتند از ؛

HP UX 11, HP UX 11i, IBM AIX 5, Mac OS X 10.5 and later, Redhat Enterprise 4 and 5, Solaris 10, Solaris 9, Ubuntu, Windows 2003 Server, Windows 2008 Server, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Xerox Global Printer Driver, Xerox Mobile Express Driver

تکنسین های نمایندگی زیراکس ، دانش و مهارت کافی جهت تعمیر چاپگر زیراکس Xerox Phaser 3610 دارند .

معرفی پرینتر زیراکس Work Centre 6400

یک پرینتر سه‌کاره جوهرافشان می‌باشد که برای پرینت ، اسکن و کپی می‌توانید از آن استفاده کنید. وزن این پرینتر ۵۹kg و ابعاد آن ۵۳۰x588x627 میلیمتر می‌باشد. قابلیت چاپ رنگی دارد. سایـز کاغذ قابل استفاده A4, DL Envelope, Legal, Letter می‌باشد. نوع کاغذ مورد استفاده در این چاپگر: ساده، بازیافتی، پاکت‌نامه، برچسب، قرضه، سر نامه می‌باشد. ظرفـیـت سیـنـی آن ۶۰۰ برگ و ظرفیت سینی خروجی ۵۰۰ برگ می‌باشد. قابلیت چاپ سیاه سفید و رنگی دارد که سرعت چاپ سیاه و سفید ۳۲ صفحه بر دقیقه و رنگی ۳۷ صفحه بر دقیقه میباشد. وضوح چاپ آن ۲۴۰۰X600 dpi است و قابلیت چاپ دو رو دارد. سرعت اسکن سیاه و سفید ۳۲ صفحه بر دقیقه و رنگی ۳۷ صفحه بر دقیقه. وضوح اسکن دستگاه ۶۰۰X600 dpi است.

تعمیر پرینتر زیراکس Work Centre 6400

ویژگی‌های کپی عبارتند از: حاشیه نویسی، ایجاد کتابچه، ساخت کار، پوشش‌ها، درج، کاهش بزرگنمایی و… . حافظه آن ۱ گیگابایت بوده و سرعت پردازنده آن ۸۰۰ مگاهرتز می‌باشد. فرمت‌های قابل اسکن در این دستگاه عبارتند از multi-page PDF, PDF, JPEG, TIFF, multi-page TIFF ,Searchable PDF.

قابلیت اتصال به ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰BaseTX Ethernet, IPv6, USB 2.0 را دارد. تعمیر پرینتر زیراکس از جمله: پرینتر سه‌کاره از تخصص‌های کارشناسان نمایندگی زیراکس می‌باشد.

معرفی پرینتر زیراکس Work Centre 3325

از جمله پرینترهای چهارکاره زیراکس است. وزن این دستگاه ۱۶٫۶kg و در ابعاد ۴۶۹x458x447 میلیمتر میباشد. این محصول برای افرادی که نیاز به هر چهار محصول دارند اما فضای کافی برای چهار دستگاه ندارند بسیار مناسب می‌باشد. بدین ترتیب می‌توانند براحتی پرینت ، اسکن ، کپی و فکس را با یک دستگاه انجام دهند. این پرینتر از پرینترهای جوهرافشان است و از انواع کاغذهای ساده، بازیافت، پاکت نامه، برچسب میتوان در آن استفاده کرد.

تعمیر پرینتر زیراکس Work Centre 3325

ظرفـیـت سینی این پرینتر ۲۵۰ برگ و ظرفیت سینی خروجی ۱۵۰ برگ میباشد. سایز کاغذ قابل استفاده در دستگاه A4, Letter میباشد. رزولـوشن چاپ تصویر در این دستگاه ۶۰۰X600 dpi است. وضوح اسکن ۴۸۰۰X4800 dpi میباشد. قابلیت اسکن رنگی ۲۴bit , سیاه و سفید ۸bit دارد . تعمیر انواع پرینتر زیراکس از جمله: پرینتر چهارکاره Work Centre 3325 در نمایندگی زیراکس انجام میشود.

تعمیر چاپگر زیراکس و دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس

ویژگی قابل توجه نمایندگی زیراکس ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مدیریت این مرکز بدلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس را گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در این واحد به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار می بایست به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.

کارشناسان فنی نمایندگی زیراکس پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. دیگر خدمات تخصصی مرتبط با محصولات زیراکس نیز در پارتهای متنوع موجود در نمایندگی زیراکس به مشتریان گرامی ارائه میگردند. جهت آشنایی با پارتهای موجود و خدمات تخصصی ارائه شده در هر یک از واحدهای تعمیرات زیراکس به بخش زیر مراجعه نمایید.

 

تعمیر چاپگر زیراکس / تعمیرات چاپگر زیراکس / نمایندگی تعمیر چاپگر زیراکس / نمایندگی تعمیرات تعمیر چاپگر زیراکس / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی اصلی زیراکس / نمایندگی انحصاری زیراکس / نمایندگی مجاز زیراکس / نمایندگی فروش چاپگر زیراکس / تعمیرات مجاز چاپگر / تعمیر چاپگر / تعمیرات چاپگر / تعمیر چاپگر xerox / نمایندگی xerox