اشتراک گذاری

بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار

در این مقاله سعی داریم به بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار اشاره کرده و شما را برای داشتن یکی از برترین ها راهنمایی کنیم. اگر شما صاحب شغل و دفتری پرشتاب هستید، بهتر است محیط کارتان را به پرینتری مناسب و با قابلیت مجهز کنید. چرا که شما نیاز روزانه به آن داشته و می توانید با کمک یکی از این دستگاه های پیشرفته، حجم بالای کارهای اسنادی خود را با سرعت بیشتری مدیریت کنید.

بنابراین، فرقی نمی کند که شما چه چیزی چاپ می کنید. از قراردادهای مشتری گرفته تا لیست محصولات و دعوت نامه ها، همه و همه نیاز به چاپگری دارد که از کیفیت و کارایی بالایی بهره مند باشد. خوشبختانه از این حیث، کمپانی زیراکس نمونه های متنوع و خارق العاده ای معرفی کرده است. 

بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار

معرفی بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار

پرینتر ColorQube A4 Solid Ink زیراکس

اگر شما برای محیط کار خود به دنبال مدلی هستید که هم بازدهی بالا هم کیفیت خوبی داشته باشد، پرینتر ColorQube زیراکس گزینه ای شگفت انگیز است. این مدل در بین بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار قرار دارد.

این محصول دارای سینی ورودی کاغذ ۵۲۵ برگه ای می باشد و مدت زمان اولین چاپ در آن به ۵ ثانیه تقلیل یافته است. همچنین این پرینتر، لیزری بوده و چاپ های رنگی را نیز برای شما پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است، پرینترColorQube  زیراکس دارای عملکرد بسیار خوبی بوده و به جای جوهر از تونر استفاده می کند. خوشبختانه، بهره مندی محصول از این ویژگی باعث شده تا خروجی دستگاه رنگ های درخشانی داشته باشد. حتی شما را قادر می سازد تا کارهای بیشتری را  مانند چاپ کارت ویزیت یا آگهی های بازاریابی انجام دهید.

از سویی دیگر، این محصول با ویندوز و مک سازگار شده و خوشبختانه از اتصالات USB  و شبکه نیز پشتیبانی می کند. اکنون با تمام ویژگی هایی که ذکر شد، قرار گرفتن این محصول در لیست بهترین پرینترهای زیراکس جای تعجب ندارد.

پرینتر ColorQube A4 Colour Solid Ink زیراکس

دومین مدل ColourQube یعنی  ColorQube 8880DNزیراکس، نیز در کالکشن بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار قرار گرفته است.

این دستگاه فوق العاده مقرون به صرفه بوده و میزان ضایعات را تا ۹۰% کاهش می دهد. از سویی دیگر، این محصول از تونر استفاده کرده و تا ۱۷۵۰۰ صفحه رنگی را ساپورت می کند.

پرینتر  ColorQube 8880DN زیراکس، یک راهکار حسابی برای انجام کارهای اسنادی محسوب می شود. این دستگاه دارای سرعت خروجی معادل ۵۱ صفحه در هر دقیقه بوده و زمان اولین چاپ آن فقط ۵ ثانیه طول می کشد.

همچنین این دستگاه، دارای قابلیت چاپ دورو اتوماتیک و سینی ورودی کاغذ با حجم ۲۲۰۰ برگه ای می باشد. این ویژگی به معنای آن است که اکنون شما می توانید حجم زیادی از گردش کارهای اسنادی را به چاپگر خود سپرده  و به دنبال انجام کارهای مهم دیگر بروید.

پرینتر همه کاره Workcentre A4 Colour Laser زیراکس

بیشتر بخوانید: بهترین پرینتر 2023

پرینتر Phaser A3 Colour Laser زیراکس

به عنوان دومین مدل در رده بهترین پرینترهای زیراکس، می توان به پرینتر لیزری Phaser A3 Colour اشاره داشت. این مدل به عنوان یکی از نمونه های آل این وان به شمار رفته و برای محیط ککاری شما ایده آل است.

چاپ های سیاه – سفید و رنگی و همچنین پشتیبانی از ابعاد کاغذ A4 و A3 از امکانات این پرینتر حرفه ای هستند.

پرینتر لیزری Phaser A3 Colour زیراکس، از پرفروش ترین و مطرح ترین مدل ها بوده و از کیفیت بالا با رزولوشن چاپ  ۱۲۰۰  x 1200  نقطه در هر اینچ بهره مند است.

علاوه بر همه این ها، می توانید پارامترهای دیگری را همچون سینی ورودی کاغذ ۲۵۰ برگه ای و زمان چاپ ۹ ثانیه ای اولین برگه را نیز به دیگر شایستگی های این دستگاه ارزشمند اضافه کنید.

به هرحال، این پرینتر رومیزی نه تنها به لحاظ کیفیت بلکه از نظر کارایی نیز کار را تمام کرده و در صف بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار قرار گرفته است.

پرینتر همه کاره Workcentre A4 Colour Laser زیراکس

به عنوان یکی دیگر از بهترین پرینترهای زیراکس برای دفتر کار می توان به پرینتر زیراکس Workcentre A4 Colour Laser  اشاره کرد. این محصول برای کسانی که به طور تمام وقت کار می کنند، گزینه ای ایده آل محسوب شده و تمام کارهای اسنادی از جمله فکس، کپی، اسکن و پرینت را پشتیبانی می کند.

در کنار تمام ویژگی هایی که این محصول دارد، گزینه امنیتی آن بسیار قابل توجه است. بر همین اساس، شما به راحتی می توانید بدون نگرانی از آن که خروجی شما در دسترس افراد غیر مجاز قرار گیرد، اسناد محرمانه را به چاپ برسانید.

نمایندگی زیراکس

شما کاربران محترم می توانید تمام خدمات مورد نیاز خود در حوزه های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات زیراکس، از نمایندگی معتبر و رسمی این کمپانی دریافت نماکنید.

مدیریت این مرکز، اهمیت زیادی برای رعایت اصول مشتری مداری قائل بوده و بر همین اساس، از متخصصان حرفه ای در کلیه بخش ها دعوت به عمل آورده است. از سویی دیگر، به دلیل برخورداری این کارشناسان از دانش و مهارت بالا، کاربران شاهد ارائه خدمات بسیار با کیفیتی در نمایندگی زیراکس هستند.

گفتنی است، انواع مدل های پرینتر، فکس، اسکنر، کپی و تجهیزات جانبی زیراکس در این نمایندگی و به شکل کاملأ اورجینال و اصل به فروش رسیده و در دسترس متقاضیان محترم قرار می گیرد.

واحدهای تعمیرات زیراکس

اقدامات تخصصی در زمینه رفع ایرادات محصولات زیراکس، در مراکز تعمیرات این نمایندگی انجام می شود. این واحدها، به سبب برخورداری از ابزارهای پیشرفته و دستگاه های مدرن و نیز به خدمت گرفتن متخصصین حرفه ای، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می کنند.

شایان ذکر است، هر یک از انواع محصولات تولید شده در این کمپانی، در واحدهای تعمیرات زیراکس قابل بررسی و ترمیم می باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران شایسته و متعهد ما در این واحدها، از قطعات اورجینال استفاده کرده و بدین گونه، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.