اشتراک گذاری

خرید پرینتر چند منظوره

پرینترهای چند منظوره یا آل این وان با عنوان MFP شناخته می شوند و از جمله دستگاه هایی هستند که عملیات های مربوط به چاپ، کپی، اسکن و فکس را در قالب یک مجموعه پشتیبانی می کنند. امروزه این محصولات، انتخابی رایج از سوی شرکت های کوچک و بزرگ بوده که بر اساس آن می توانند با هزینه مقرون به صرفه تری، چرخه کاری خود را بهبود بخشند. اما حتی اگر به دنبال یک اسکنر نیز هستید می توانید لیست پرینترهای چند منظوره زیراکس را بررسی و نمونه ایده آل خود را انتخاب کنید. به هر حال، اگر برای خرید پرینتر چند منظوره به دنبال اطلاعاتی هستید می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید پرینتر چند منظوره

راهنمای خرید پرینتر چند منظوره

نیاز سنجی

یکی از نکاتی که برای خرید پرینتر چند منظوره باید در نظر داشته باشید آن است که بدانید نیاز شما به پرینتر همه کاره چیست؟ یا اینکه چه انتظاراتی از این محصول دارید و حتی باید بدانید که بعد از انجام کارهای پرینت و کپی، پرینترمورد نظر شما با انجام چه جور کارهای تکمیلی و یا مدیریتی برای اسناد، چرخه کاری تان را پشتیبانی و تکمیل می کند. از سویی دیگر باید از خود بپرسید که  آیا این دستگاه مورد نظرتان می تواند در استفاده از کاغذ صرفه جویی کند؟ کارها را ساده سازدی کند؟ یا فرم ها را مدیریت کند؟….

ونیز باید به این نکات توجه داشته باشید که حجم کاری روزانه شما چقدراست؟ روزانه به انجام چند کپی، چاپ، فکس، اسکن و ایمیل نیاز دارید؟ چند نفر از کاربران اداری با دستگاه در تعامل هستند؟ آیا نیاز به پرینت رنگی دارید یا خیر؟ از این حیث، می بینید که سوالات زیادی وجود دارد که قبل از خرید پرینتر چند منظوره باید آنها را به دقت بررسی کنید.

ارزیابی قبل از خرید

قبل از انجام هر کاری برای خرید پرینترهای چند منظوره سازگار با فرایند کاری تان باید تصمیم گیری هوشمندانه و آگاهانه ای بگیرید. برای رسیدن به نتیجه درست باید سوالات و نکاتی را در ذهن مرور کنید که در اینجا سعی داریم به آنها بپردازیم.

میخوای بدونی بهترین پرینترهای آل این وان کدام اند پس کلیک کن

اتصال آسان به شبکه

از دیگر موارد مورد توجه در خرید پرینتر چند منظوره، بررسی مسائل مربوط به شبکه شدن و راه اندازی می باشد. باید قبل از تهیه پرینتر مورد نظر این موضوع را بدانید که آیا این دستگاه به آسانی می تواند به شبکه شما متصل شود؟ آیا می تواند به راحتی نصب شود؟ آیا برای راه اندازی نیاز به هزینه آموزش کمی دارد؟ و یا اینکه آیا نرم افزارهایی مربوط به نصب، عیب یابی و ارتقاء سیستم وجود دارد یا خیر؟

آگاهی از مشخصات فنی

قبل از خرید پرینتر چند منظوره می بایستی تمام اطلاعات مربوط به عملکرد کلی، شیوه مدیریتی اسناد و امکانات متنوعی که برای دستگاه در نظر گرفته شده را مورد مطالعه قرار داده و این کار بهتر است از روی کاتالوگ و مشخصاتی باشد که از سوی سازنده در اختیار کاربر گذاشته می شود. همچنین، شما می توانید با افراد با تجربه ای که آگاهی لازم در مورد میزان کارایی و کیفیت محصول مورد نظر را دارند مشورت کرده و با خیال راحت برای تهیه آن اقدام کنید.

آگاهی نسبت به هزینه ها،  Total Cost of Ownership (TCO)، ارزیابی

برخی افراد با خود فکر می کنند که پس از خرید پرینتر چند منظوره دیگر کار تمام شده و هزینه واقعی را پرداخت کرده اند. اما به این موضوع توجه داشته باشید که شما با مخارج زیاد دیگری از جمله تأمین منابع مواجه خواهید بود. به عنوان مثال، هنگامی که شما یک پرینتر چند منظوره با تکنولوژی جوهر افشان خریداری می کنید، ابتدا هزینه کمی پرداخت می کنید ولی پس از مدتی خواهید فهمید که هزینه های جوهر به قدری زیاد است که نه تنها با هزینه های کلی یک پرینتر همه کاره لیزری یا جوهر خشک برابری می کند بلکه در برخی شرایط به مراتب گران تر از آن ها تمام می شود.

به هر حال میزان TCO ( شامل تمام هزینه های مربوط به تدارک، اجرا و مالکیت سیستم) می تواند برای دستگاه هایی با طرز استفاده و نگهداری پیچیده و سخت تر، غیرقابل اطمینان تر و امکانات کمتر، بسیار قابل توجه و زیاد باشد. بنابراین، انتخاب دقیق و صحیح در خرید پرینتر چند منظوره می تواند نقش موثر تری در روند کاری شما داشته و علاوه بر مدیریت و کنترل هزینه های متفاوت به مانند هزینه چاپ، می تواند با در اختیار گذاشتن قابلیت های کلیدی، توان کاری و بازدهی تان را بالا ببرد.

نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر زیراکس

نمایندگی زیراکس با در اختیار داشتن مجموعه ای از برترین و حرفه ای ترین کارشناسان و متخصصان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بهترین سطوح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و تعمیرات زیراکس می باشد. این مرکز خوش نام با پرسنلی متعهد و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازها و خواسته های مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر پرینتر زیراکس پاسخگو بوده و رضایت آنان را به خوبی جلب نماید.

برخی از سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز مورد اطمینان عبارتند از : آموزش نحوه کار با دستگاه های زیراکس، فراهم نمودن مواد مصرفی دستگاه ها به مانند کارتریج، شارژ مصرفی، ارائه مشاوره ها و راهنمایی به مشتریان محترم درباره کلیه ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه ها، ارائه خدمات مربوط به تعمیر و ترمیم دستگاه های زیراکس است. شما کاربران محترم برای دریافت هر گونه اطلاعات عمومی و تخصصی می توانید به این بخش از سایت مراجعه کنید.