اشتراک گذاری

شارژ کارتریج پرینتر زیراکس

شارژ کارتریج پرینتر زیراکس یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و با بکارگیری برترین جوهرهای سازگار با این دستگاه انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه در این مرکز سبب گشته تا نمایندگی زیراکس بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که پرینتر مورد استفاده‌شان نیازمند شارژ کارتریج گشته است. 

در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به این مرکز را ندارید قویاً توصیه می شود جهت شارژ کارتریج پرینتر زیراکس خود صرفاً از جوهرهایی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند اما می توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

شارژ کارتریج پرینتر زیراکس

نکاتی در ارتباط با شارژ کارتریج پرینتر زیراکس

پیش از آشنایی با خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی شارژ کارتریج پرینتر زیراکس، بهتر است اطلاعاتی در ارتباط با خودِ کارتریج و تأثیر آن بر هزینه نگهداری از پرینتر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شود. کارتریج پرینتر در واقع گونه‌ای مخزن است که جوهر یا رنگ مصرفی پرینتر در آن قرار می گیرد. 

جوهر موجود در کارتریج، پس از مدت زمانی، مصرف و تمام می شود. حال اگر به جای تعویض کامل کارتریجِ پرینتر، اقدام به پر کردن آن با جوهر یا پودر شود در واقع، این عمل، همان شارژ کارتریج است. شارژ کارتریج پرینتر زیراکس علاوه بر کاهش هزینه های پرینتر زمینه‌ساز کاهش مشکلات زیست‌محیطی نیز می شود. 

اگرچه شرکت تولید کننده این کار را به دلیل تأثیر بر کیفیت دستگاه توصیه نمی کند و تأکید بر استفاده از کارتریج های اصلی شرکت دارد. یکی از اشکالات احتمالی پس از شارژهای مکرر کارتریج پرینتر گرفتگی نازل های هد پرینتر است. گاهی برای رفع این اشکال کارتریج های قابل شارژ پر شده را با محلول هد بازکن به کار می برند. استفاده از این نوع کارتریج ها مستلزم هیچ تغییری در پرینتر نبوده و از این نظر هزینه کاربر به مقدار زیادی کاهش می یابد.

کارتریج پرینتر جوهر افشان

کارتریج جوهر افشان: کارتریج های جوهرافشان، از جوهری که به شکل مایع است برای تأمین رنگ پرینتر استفاده می کند. کارتریج های جوهر افشان همانگونه که از عنوان آنها پیداس برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می شود. کارتریج پرینترهای جوهرافشان در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و زرد وجود دارد. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر زیراکس توسط کارشناسان نمایندگی زیراکس ارائه می گردد.

کارتریج پرینتر لیزری

کارتریج لیزری: کارتریج های لیزری همانگونه که از نام آنها پیداست برای پرینترهای لیزری مورد استفاده قرار می گیرد . این کارتریج ها برای تأمین رنگ پرینتر از پودر مخصوصی به نام تونر استفاده می کند. کارتریج لیزری در پرینترهای سیاه و سفید، به صورت تک رنگ (مشکی) یا مونوکروم وجود دارد. 

این کارتریج همانگونه که اشاره شد برای پرینترهای مونوکروم یا سیاه و سفید استفاده می شود. برای پرینترهای لیزری رنگی معمولا ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونرهای رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر زیراکس (لیزری سیاه و سفید و رنگی) توسط کارشناسان نمایندگی زیراکس ارائه می گردد.

این مقاله حتما به کارت میاد : چرا پرینترم کم رنگ چاپ می کند؟

خدمات مرکز شارژ کارتریج پرینتر زیراکس عبارتند از:

  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج پرینتر زیراکس
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج زیراکس
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج زیراکس
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در مرکز شارژ کارتریج پرینتر زیراکس
  • تعمیر کارتریج های زیراکس
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج زیراکس
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج زیراکس
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج زیراکس

زمان شارژ کارتریج پرینتر زیراکس

معمولاً تمامی پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. 

آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض یا شارژ کارتریج پرینتر زیراکس بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. کاربران گرامی توجه داشته باشند که اگر کلمات به هنگام چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توانید با درست توزیع کردن جوهر به کیفیت چاپ خود کمک کنید. 

برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج و تونر پرینتر می توانید از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر زیراگس استفاده نمایید. خدمات مذکور به دو صورت سرویس در محل و سرویس در تعمیرگاه انجام می پذیرد. در هر حال بهتر است با قرار گرفتن دستگاه در شرایط زیر نسبت به تعویض و یا شارژ کارتریج پرینتر زیراکس اقدام نمایید:

  • در هنگامی که جوهر دستگاه چاپ شما تمام شده است.
  • زمانی که شاخص جوهر به پایین‌ترین مقدار خود رسیده است.
  • زمانی که شش ماه از طول عمر کارتریج شما گذشته است.

تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز توسط زبده ترین کارشناسان و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات انجام می پذیرد. لزوم تعمیرات پرینتر زیراکس و اِعمال برخی اقدامات، ناشی از استهلاک قطعات سخت‌افزاری و بروز اختلال در سیستم‌ نرم‌افزاری این دستگاه است؛ اگرچه باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که عدم آشنایی کاربران با شیوۀ کار و عملکرد صحیح این دستگاه نیز در وقوع این امر بی‌تأثیر نیست. 

کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات پرینتر زیراکس مهارت و تخصص لازم جهت تعمیر انواع پرینترهای زیراکس اعم از تعمیرات پرینتر سیاه و سفید زیراکس، تعمیرات پرینتر جوهرافشان زیراکس، تعمیرات پرینتر لیزری زیراکس، شارژ کارتریج پرینتر زیراکس، تعمیرات پرینتر رنگی زیراکس و تعمیرات پرینتر سوزنی زیراکس را دارا هستند و می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه‌ها را رفع نمایند.

تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. مدیریت این مجموعه به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد. 

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات زیراکس، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ زیراکس بسپارید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و …. .

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.