تعمیرات اسکنر زیراکس

تعمیرات اسکنر زیراکس جهت بازیابی کیفیت اولیه این محصول  در کارگاهی مجزا انجام می شود. کارگاه تعمیرات زیراکس اسکنر نیروهایی متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما کاربران گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه های خویش را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر تعمیرگاه ها بی نیاز گردید. برخی از رایج ترین اشکالات اسکنر که در این مرکز رفع می گردد. عبارتند از: اختلال در عملکرد لامپ اسکنر زیراکس، کار نکردن موتور اسکنر، خرابی تثبیت‌کننده‌های اسکنر، اختلال در بخش تغذیه اسکنر زیراکس و نیز در مدارهای کنترل‌کننده اسکنر.

کلیه خدمات انجام شده جهت تعمیرات اسکنر زیراکس توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر اسکنر Xerox منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدلهای اسکنر نظیر اسکنرهای رومیزی یا Desktop، اسکنرهای Sheet-fed، اسکنرهای Drum و اسکنرهای Handheld و … را شامل می‌گردد.

همانگونه که می‌دانید اسکنرها بسته به نوع و مدل ساخت، دارای عملکرد ویژه و متفاوتی هستند از این رو شیوه های تعمیری که در مرکز تعمیر اسکنر زیراکس برای هریک از آنها به کار می رود متفاوت است. بهره مندی کارشناسان نمایندگی اسکنر زیراکس از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در انواع اسکنر رفع گردند.

نمایندگی اسکنر زیراکس

نمایندگی اسکنر زیراکس نمایندگی بهترین مکان برای حضور کاربرانی است که یا قصد خرید یکی از اسکنرهای زیراکس را دارند و یا به دلیل بروز اشکال در اسکنر مورد استفاده خود، در پی مکانی معتبر جهت تعمیر و بهسازی دستگاه خود هستند. تعمیرات اسکنر زیراکس، تعویض قطعات معیوب اسکنر زیراکس، تعمیر تخصصی برد و سایر قطعات اسکنر، بهسازی عملکرد آن با انجام سرویس‌های دوره ای، عیب یابی اسکنر زیراکس، فروش اسکنر زیراکس و مواردی از این دست بخشی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه است که با حضور در نمایندگی اسکنر Xerox قابل دریافت است.

حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در نمایندگی اسکنر زیراکس سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سال های اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران انواع اسکنر Xerox گردد. نمایندگی رسمی اسکنر زیراکس با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی تعمیرات تخصصی اسکنر زیراکس مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف تجهیزات چاپ و اسکن عرضه می دارد.

خدمات نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس

تعمیر هد اسکنر زیراکس

چرا اسکنر زیراکس سند را به صورت ناقص اسکن می کند؟ چرا اسکنر زیراکس سند را اسکن نمی کند؟ یکی از احتمالاتی که می توان برای بروز این مشکلات در نظر گرفت، خرابی هد اسکنر است چراکه این قطعه نقش مهمی را در پروسه اسکن سند در اسکنر بازی می کند. درواقع هد اسکنر دارای یک موتور پله ای است که با کمک آن و یک تسمه ای که موجب حرکتش می شود، کاغذ را حرکت داده و در زیر لنز قرار می دهد تا اسکن شود.

بدیهی است که درصورت خرابی هد اسکنر کاغذ در مقابل لنز قرار نمی گیرد از این ‎‌رو یا کاملاً اسکن نمی شود یا اینکه به صورت ناقص اسکن می‌شود. تکنسین های نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس تخصص ویژه ای در زمینه تعمیر و تعویض هد اسکنر دارند از این رو می توانید با اطمینان خاطر تعمیر یا تعویض این قطعه را به نمایندگی رسمی زیراکس بسپارید.

تعمیر برد اسکنر زیراکس

چرا اسکنر زیراکس روشن نمی شود؟ رایج‌ترین مسئله ای که موجب روشن نشدن اسکنر زیراکس می شود، خرابی برد این دستگاه است. درواقع برد اسکنر با برقراری ارتباط بین تمامی قطعات و اجزاء اسکنر، تمامی دستورات کاربر را به بخش‌های مورد نظر انتقال می دهد از این‌رو اگر دچار آسیب دیدگی شود ارتباط بین تمامی اجزاء این دستگاه با یکدیگر قطع می شود و هیچ نوع عملیاتی در آن صورت نخواهد گرفت. در نتیجه دستگاه خاموش شده و دیگر روشن نمی شود.

اگر شما هم با اسکنر زیراکس چنین مشکلی دارید تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر اسکنر زیراکس تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و با عیب‌یابی دقیق این دستگاه، مشکل روشن نشدن آن را برطرف کنند.

تعمیر یونیت اسکنر زیراکس

یکی دیگر از دلایلی که موجب می شود دستگاه اسکنر زیراکس، اسکن نگیرد یا این کار را به صورت ناقص انجام دهد، آسیب دیدگی لیزر این دستگاه است که کاغذ توسط هد زیر آن قرار گرفته و اسکن می شود. مجموعه برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و همچنین آیینه عدسی، یکی از حساس ترین بخش های اسکنر زیراکس که به آن یونیت گفته می شود را تشکیل می دهند.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس درصورت بروز هرگونه مشکلی در بخش اسکن این دستگاه کل مجموعه یونیت را مورد عیب یابی قرار می دهند تا هر کدام از قطعات این بخش که دچار مشکل شده اند را به صورت حرفه ای مورد تعمیر قرار دهند.

تعمیر برد پاور اسکنر زیراکس

خرابی برد پاور اسکنر نیز یکی دیگر از مهم‌ ترین دلایل روشن نشدن این دستگاه است چراکه این قطعه وظیفه دارد برق مورد نیاز برای روشن ماندن و کار کردن اسکنر را فراهم کند. از این جهت اگر دچار مشکل شود، برق دستگاه تامین نخواهد شد و به صورت ناگهانی دچار خاموشی می شود.

مهم ترین دلیل خرابی برد پاور اسکنر، نوسان برق است از این‌رو پیشنهاد می کنیم که حتماً اسکنر خود را به یک محافظ برق متصل کنید تا چنین مشکلی برای آن به وجود نیاید. اکثر اوقات بروز نوسان برق موجب سوختن برد پاور اسکنر می شود که در این صورت تعمیرکاران نمایندگی زیراکس با سرعت و کیفیت بالایی به تعویض برد پاور این دستگاه می پردازند.

  • تعویض صفحه شیشه ای اسکنر زیراکس
  • تعمیر و عیب یابی پورت های اینترفیس اسکنرها
  • تعمیر و عیب یابی تثبیت‌کننده ها
  • تعمیر و عیب یابی روکش دستگاه اسکنر
  • تعمیر و تعویض فیلتر اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس در بخش تغذیه اسکنرها
  • تعمیر و اصلاح نگاتیو اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس در بخش لنز
  • تعمیر و تعویض آینه اسکنر
  • تعمیر و تعویض هد دستگاه
  • تعویض و تعمیر سی سی دی
  • تمییز نمودن و تعویض سنسورهای اسکنر
  • تعمیر بورد اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس و موتورهای اسکنر
  • گردگیری و تعویض سنسورهای اسکنر یراکس
  • نصب اسکنر و درایوهای مختلف

مرکز تعمیر اسکنر زیراکس

مرکز تعمیرات اسکنر زیراکس ، خدمات تخصصی خود را با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و به کمک تیمی از مهندسان باتجربه و کاردان انجام می دهد. کارشناسان فعال در نمایندگی زیراکس به دلیل تأکید مدیریت این مرکز بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. این مشخصات موجب تمایز مرکز تعمیرات اسکنر زیراکس از دیگر مراکز مشابه گشته است.

اخبار اسکنر زیراکس و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات اسکنر زیراکس تیمی از مجرب ترین و زبده ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده است و آنان را به پیشرفته ترین امکانات این حوزه تجهیز نموده است تا از این راهرو موفق به ارائه تمامی خدماتی گردد که ممکن است هریک از کاربران اسکنر زیراکس به آن نیاز داشته باشند. اخبار اسکنر زیراکس و دیگر اخبار مرتبط با کمپانی زیراکس و محصولات آن در این بخش در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. مطالعه اخبار اسکنر زیراکس و دیگر خبرهای این برند، به علاقه مندان آن اطلاعات خوبی در مورد برنامه های زیراکس خواهدداد.

مقالات اسکنر زیراکس و دیگر مقالات

مقالات اسکنر زیراکس و دیگر مقالات مرتبط با محصولات این کمپانی در این بخش معرفی می شود. تعمیرات اسکنر زیراکس در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی مدلهای این دستگاه را شامل می گردد.

در صورتی که شما نیز کاربر هریک از اسکنرهای شید فد Sheet-fed، دسکتاپ Desktop و یا درام Drum هستید می توانید جهت دریافت خدمات و سرویس های مرتبط به نمایندگی زیراکس مراجعه نمایید.

انواع اسکنر زیراکس و دیگر محصولات زیراکس

متخصصین نمایندگی زیراکس با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی زیراکس به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. مشخصات فنی هر محصول به همراه ویژگی های سخت افزای و نرم افزاری  این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. با مطالعه درمورد محصولات زیراکس می توانید مدل های مختلف دستگاه های اداری آن را بشناسید. این اطلاعات برای زمان خرید بسیار کاربردی هستند.

تعمیرات اسکنر زیراکس و سوالات متداول

بررسی سوالات متداول تعمیرات تخصصی زیراکس و پاسخگویی به آن ها توسط متخصصین تعمیرات زیراکس انجام می گردد. بررسی پرسش ها به این گونه است که متخصصین نمایندگی زیراکس  در ابتدا سوالات متداول را مطالعه می کنند. سپس با در نظر گرفتن برخی از اصول ، سوال ها را جهت پاسخگویی انتخاب می کنند. پاسخ به سوالات متداول ، توسط متخصصین تعمیرات زیراکس انجام می شود. کاربران گرامی می توانند تمامی پرسش های خود را در تعمیرات اسکنر زیراکس و دیگر محصولات زیراکس در این بخش مطرح نمایند.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس را می توان اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیرات محصولات این شرکت در ایران دانست. در این مرکز، علاوه بر خدمات مربوط به فروش محصولات زیراکس، تعمیرات این وسایل نیز انجام می پذیرد.

واحدهای تعمیر زیراکس، ضمن برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار تعمیر، عملیات عیب یابی و ترمیم انواع دستگاه های الکترونیک زیراکس را به شکل تخصصی انجام می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید واحدهای تعمیرات زیراکس را در ذیل مطالعه نموده و یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات xerox تماس بگیرید.