اشتراک گذاری

بلید فتوکپی زیراکس

بلید فتوکپی زیراکس در صورت خرابی، بروز اشکال در فرآیند چاپ و خروجی نهایی دستگاه را سبب خواهد گشت. از آنجا که بلید وظیفه پاک کردن تونر مازاد باقی مانده بر روی گیرنده نوری یا درام را (وظیفه درام انتقال تونر بر روی کاغذ است) برعهده دارد، بروز اشکال در آن سبب ریخته شدن این تونرهای اضافی بر روی کاغذ می‌گردد. جهت پیشگیری از خرابی بلید دستگاه کپی توصیه می شود استانداردهای مرتبط با این قطعه در حین کار با دستگاه کپی رعایت گردد.

برای مثال توصیه شده تا مخزن‌های بلید هر چند وقت یکبار تخلیه شود. ضمن آنکه در صورت تعویض بلید فتوکپی زیراکس باید دقت داشت که حتما لبه بلید را به مقدار کمی پودر بچه آغشته کرد. (این کار کمک می‌کند تا بلید در موقع تماس با درام اصطلاحاً قفل نکند). نکته آخری که جهت پیشگیری از خرابی بلید توصیه می‌گردد آن است که پاکسازی و تمیز کردن بلید بدون استفاده از هر گونه محلولی انجام شود.

بلید فتوکپی زیراکس

تعمیر بلید فتوکپی زیراکس

اگر از کاربران دستگاه کپی زیراکس هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال در بلید فتوکپی خود شده‌اید، می‌توانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با در تعمیر و تعویض بلید فتوکپی زیراکس را از طریق تماس با نمایندگی زیراکس دریافت نمایید. پس از تماس شما، کارشناسان مرکز سرویس در محل زیراکس حضور یافته و جهت تعمیر و یا تعویض این قطعه از دستگاه شما اقدام می‌نمایند.

همانگونه که می‌دانید جهت تعمیر بلید فتوکپی زیراکس، ابتدا سیم شارژر، سپس درام و در نهایت بلید دستگاه کپی خارج می‌شود تا پس از بررسی‌های انجام شده، نیاز به تعویض یا تعمیر بلید مشخص گردد. در صورت تعویض بلید دستگاه فتوکپی، این قطعه حتما به تونر آغشته می‌گردد تا از گیر کردن‌های احتمالی آن جلوگیری شود. گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد.

جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید فتوکپی زیراکس، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد. نکته آخر اینکه در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، سعی کنید با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کنید.

تا حالا با خطاهای دستگاه کپی مواجه شدی؟ برای آشنایی با کدهای خطا دستگاه کپی زیراکس با من همراه شو!

تعویض بلید فتوکپی زیراکس

در صورت خرابی بلید نیاز است تا اقدامات لازم جهت تعویض یا تعمیر آن انجام پذیرد. همانگونه که می‌دانید بلید، قطعه‌ای از پلاستیک الکتریکی خنثی است که پس از انجام عملیات چاپ، تونر مازاد باقی مانده بر روی گیرنده نوری یا درام را (وظیفه درام انتقال تونر بر روی کاغذ است) پاک می کند. به عبارتی دیگر بلید فتوکپی زیراکس کمک می‌کند تا تونرها، به جای حرکت به سمت کاغذ، به درون مخزن مخصوصی منتقل شوند که برای همین کار در کارتریج تعبیه شده‌اند.

تصمیم بر تعویض و تعمیر بلید دستگاه کپی زیراکس، پس از بررسی این قطعه و تعیین سطح خرابی‌های پیش آمده در آن انجام می‌پذیرد. در صورتی که اشکال پیش آمده در بلید جزیی باشد، به تنظیم و گردگیری آن بسنده می‌شود و در صورتی که خرابی بلید غیرقابل تعمیر باشد، با یک نمونه نو و اورجینال جایگزین می‌گردد. (در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض این قطعه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس تماس بگیرید).

در صورت وجود مشکل در دستگاه خود، به واحد «تعمیر دستگاه کپی زیراکس» مراجعه کنید.

نمایندگی مجاز زیراکس

نمایندگی مجاز زیراکس با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات پرینتر زیراکس فراهم آورده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی زیراکس با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات زیراکس را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

نمایندگی Xerox در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی زیراکس و در بخش تعمیر بر ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات زیراکس تمرکز دارد. نمایندگی مجاز زیراکس کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید.

5/5 - (1 امتیاز)