اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس به عنوان یک اقدام تخصصی، در نمایندگی زیراکس مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. دکتر بلید، یکی از مهم ترین قطعات دستگاه کپی است که با تونر و مگنت رولر در ارتباط است. این قطعه کمک موثری به انجام فرایند چاپ می کند و در صورت خرابی، می تواند عملکرد کلی دستگاه را تحت الشعاع قرار دهد. ترمیم داکتر بلید یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات دستگاه کپی است و باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. بروز هرگونه مشکل در فرایند ترمیم این قطعه می تواند موجب بروز مشکلات بیشتر در دستگاه شده و هزینه شما را دو چندان نماید.

توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز چنین مواردی، در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعه مورد بحث، تعمیر یا تعویض آن را به افراد مجرب بسپارید و از اعتماد به مراکز غیر معتبر خودداری کنید. تکنسین های مجرب در نمایندگی زیراکس، ضمن برخورداری از تجربه لازم، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس به شما ارائه می دهند. در ادامه در مورد این قطعه و روش های ترمیم آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

داکتربلید کپی زیراکس

داکتر بلید چیست؟

داکتر بلید، قطعه ای در دستگاه کپی است که از جنس پلاستیک بوده و به یک قطعه فلزی متصل شده است. البته این قطعه در پرینتر هم وجود دارد، اما با توجه به عملکرد دستگاه کپی، دکتر بلید در این قطعه از اهمیت بیشتری برخوردار است. در واقع داکتر بلید کپی زیراکس به نوعی دستیار بلید است و تونری که در مگنت رولر پخش شده را تمیز می کند. دکتر بلید در جهت مخالف مگنت حرکت کرده و به وسیله اصطحکاکی که ایجاد می کند، به تجدید شارژ تونر می انجامد. بنابراین باید گفت که قطعه مورد بحث و عملکرد آن در کیفیت چاپ دستگاه تاثیر بسزایی داشته و مشکلات آن می تواند باعث افت کیفیت پرینت شود.

توجه داشته باشید که این قطعه ممکن است با چند قطعه دیگر اشتباه گرفته شود. بلید یکی از قطعاتی است که به دلیل تشابه اسمی که با داکتر بلید دارد، ممکن است اشتباهی به جای این قطعه بررسی شود. تعمیرکار مبتدی ممکن است به جای بررسی داکتر بلید، بلید را بررسی کرده و به این ترتیب، مسیر اشتباهی را در فرایند تعمیر پیش بگیرد. این در حالی است که تکنسین های نمایندگی زیراکس مرکز سخت افزار ایران به دلیل تجربه بالایی که در این حوزه دارند، دچار چنین اشتباهاتی نمی شوند.

برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی زیراکس و سایر خدمات تعمیر از طریق شماره های درج شده در سایت با نمایندگی رسمی زیراکس در ارتباط باشید.

اختلالات داکتر بلید دستگاه کپی

به عنوان اصلی ترین اختلالی که در اثر خرابی داکتر بلید کپی زیراکس در این دستگاه به وجود می آید، باید به افت کیفیت چاپ اشاره کرد. به ویژه اگر بعد از شارژ کارتریج با این مشکل مواجه شدید، احتمال وجود ایراد در دکتر بلید  بیشتر خواهد بود. خرابی قطعه مورد بحث باید در اسرع وقت مورد ترمیم قرار بگیرد؛ در صورت تداوم، این مشکل می تواند به سایر قطعات دستگاه نیز آسیب وارد کرده و فتوکپی را دچار اختلالات جدی نماید. لازم به یادآوری است که تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی زیراکس ، نیاز به مهارت و تخصص بالایی داشته و به هیچ عنوان نباید توسط افراد نابلد و کم تجربه انجام شود.

تعویض داکتر بلید کپی زیراکس

از آنجا که عمده مشکلات و ایرادهای داکتر بلید کپی زیراکس قابل ترمیم نیستند، کاربردی ترین روش برای رفع مشکلات این قطعه، تعویض این قطعه است. البته این کار، به منزله ی آخرین راه حل در نظر گرفته شده و در صورت عدم نتیجه گیری از روش های تعمیراتی، مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ی مهمی که برای تعویض داکتر بلید باید به آن توجه داشت این است که این قطعه، بسیار ظریف بوده و جایگزین کردن آن باید با دقت بالایی انجام شود.

همچنین وجود داکتر بلید غیر اورجینال و بی کیفیت در فتوکپی زیراکس، می تواند موجب بروز آسیب ها و مشکلات جدی تری در این دستگاه شود. از این رو باید توجه کنید که در روند تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس و تعویض این قطعه، از نمونه ی اورجینال استفاده شود. متخصصین متعهد حاضر در نمایندگی زیراکس، دکتر بلید را با استفاده از نمونه اصل تعویض کرده و به این ترتیب، عملکرد مناسب دستگاه را در آینده ممکن می سازند.

تعویض داکتر بلید کپی زیراکس

نمایندگی دستگاه کپی زیراکس

نمایندگی دستگاه کپی زیراکس مرکزی است که کاربران می توانند کلیه نیازهای خود در زمینه این دستگاه را در آن برطرف نمایند. این مرکز به دو بخش فروش و تعمیرات تقسیم شده و هریک از این بخش ها خدمات ویژه ای را به کاربران ارائه می دهند. عرضه آخرین مدل های دستگاه کپی، در بخش فروش زیراکس انجام می شود. اگر قصد خرید هریک از انواع کپی زیراکس را دارید، می توانید با مراجعه به نمایندگی زیراکس در تهران از مشاوره های تخصصی در این زمینه بهره مند شوید.

بخش تعمیرات زیراکس نیز شامل چندین واحد تخصصی است که به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده اند. برترین متخصصین حوزه تعمیرات ماشین های اداری در این بخش فعالیت کرده و انواع مشکلات این دستگاه را ترمیم می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با نمایندگی کپی زیراکس تماس بگیرید.