محصولات نمایندگی مجاز زیراکس

کارشناسان نمایندگی مجاز زیراکس در بخش معرفی محصولات به واکاوی و رصد محصولات این کمپانی می پردازند. معرفی محصولات در نمایندگی مجاز زیراکس گامی دیگر در جهت رفع نیاز کاربران گرامی می باشد.  کاربران پس از آگاهی از مشخصات محصول با آگاهی کامل  دست به انتخاب محصول مورد نظر خود می زنند. آگاهی از مشخصات محصول ، برای کاربرانی  که علاقه مند به مطالعه ی ویژگی ها و قابلیت های جدید محصولات هستند یا قصد خرید محصولات زیراکس را دارند ، بسیار مفید خواهد بود. متخصصین مرکز تعمیرات زیراکس علاوه بر معرفی محصولات  به تعمیر محصولات زیراکس در واحدهای تعمیرات زیراکس می پردازند. لازم به ذکر است ، تمامی خدمات نمایندگی زیراکس همراه با گارانتی به کاربران ارائه می گردد.

محصولات نمایندگی مجاز زیراکس

انواع محصولات نمایندگی مجاز زیراکس

زیراکس  شرکتی  آمریکایی است و از سال ۱۹۰۶ ، با نام هالوید شروع به فعالیت کرد.  دفتر مرکزی این شرکت در نورواک کنتیکت قرار دارد و موسس شرکت جوزف سی ویلسون می باشد .  اولین فعالیت های کمپانی زیراکس در زمینه ی تولید تجهیزات عکاسی بود . به تدریج حوزه ی فعالیت های این کمپانی گسترش یافت و امروز شاهد تولید محصولات مختلف علی الخصوص در حوزه ی ماشین های اداری توسط این شرکت هستیم . برخی از محصولات تولید شده در این شرکت عبارتند از:

  •  چاپگرزیراکس
  • دستگاه‌های‌کپی زیراکس
  •  اسکنرxerox
  •  دورنگار زیراکس
  •  پروژکتور زیراکس

معرفی محصولات نمایندگی مجاز زیراکس

معرفی محصولات نمایندگی مجاز زیراکس، توسط  کارشناسان و مهندسین مرکز تعمیرات زیراکس انجام می گردد.  کارشناسان متبحر و کارآزموده ی نمایندگی رسمی زیراکس از طریق ارائه مشخصات فنی دستگاه به بررسی دستگاه مورد نظر مبادرت می ورزند . پس از این مرحله شرح مفصلی از ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است ، تکنسین ها و کادر فنی نمایندگی رسمی زیراکس به اعلام مزایا و معایب محصولات می پردازند . در واقع با ارائه ی این خدمت از سوی نمایندگی زیراکس کاربرانی که تمایل خرید محصولات زیراکس را دارند ، می توانند دستگاه مورد مورد نظر خود را بدون شک و تردید در ارتباط با کارایی آن انتخاب نمایند . شکیبایی و صبر مهندسین و تکنسین های این مجموعه حین پروسه ی تعمیر یکی از دلایل موفقیت این مرکز است. خاطرنشان می سازیم ، کاربران می توانند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه مرکزی زیراکس خریداری نمایند. جهت مطالعه ی مشخصات هر محصول در این بخش روی لینک محصول مورد نظر خود کلیک نمایید.