اشتراک گذاری

تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

اخیرا کمپانی Xerox و Fujifilm اعلام کرده اند که قراردادی قطعی برای ترکیب Xerox و سرمایه گذاری مشترک خود با فوجی Xerox قدیمی امضا کرده اند؛ به این ترتیب تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm عملی خواهد شد.

تاسیس این شرکت ترکیبی، گامی بزرگ و جهانی در تکنولوژی های جدید حوزه چاپ  و راه حل های هوشمندانه کار خواهد بود. پیش بینی شده است که درآمد این شرکت چیزی حدود ۱۸ میلیارد دلار خواهد بود و موقعیت های رهبری و هدایت در نواحی جغرافیایی اساسی و بنیادی را خواهد داشت.

در اینجا یک نگاه کوتاه به تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm یا Fuji Xerox جدید خواهیم داشت.

تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

اطلاعات تکمیلی درباره تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

این شرکت ترکیبی ستون دوگانه ای در Norwalk، CT،Minato، توکیو و ژاپن خواهد داشت که نشانه های     Xerox و  Fuji Xerox  را در منطقه های فعال خود حفظ خواهد کرد. تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm در این مناطق تاثیر چشمگیری خواهد داشت. امضای این سند قرارداد ممکن است به عنوان دعوی در رابطه با معاملات با FUJIFILM Holdings Corporation (“Fujifilm”) که در اینجا شرح داده شده یا مسائل مورد نظر در مجمع سالیانه شرکت سهامداران ۲۰۱۸ مورد بررسی قرار گیرد. کمپانی Xerox قصد دارد در رابطه با معاملات و نشست سالیانه ۲۰۱۸ با کمیسیون اوراق بهادار وارد معامله شود و یک یا چند اظهارنامه پروکسی و سایر اسناد مرتبط به سهامداران کمپانی Xerox را ارائه دهد.

برای تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm و قبل از اتخاذ هر تصمیمی درباره رای گیری، سهامداران کمپانی Xerox  این فرصت را دارند که در صورت مطمئن بودن از عدم دسترسی به پروکسی ها و هر گونه سند دیگری در جریان معاملات یا جلسه سالانه قرار بگیرند. با توجه به گزارشات مربوط به پروکسی تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm و از آنجا که این اسناد حاوی اطلاعات مهم درباره معاملات یا جلسه سالانه شرکت ۲۰۱۸  است تنها اشخاص و افراد  مرتبط می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

نقش سهامداران در تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

سهامداران Xerox قادر خواهند بود بعد از تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm یک نسخه رایگان از اسناد ارائه شده با SEC را در وب سایت SEC در http://www.sec.gov دریافت کنند. علاوه بر این، سهامداران Xerox ممکن است یک نسخه رایگان از جعبه های Xerox را با SEC از وب سایت Xerox در http://www.xerox.com تحت عنوان “روابط سرمایه گذار” و سپس با عنوان SEC Filings دریافت کنند.

این مقاله را از دست ندهید : تعمیر پرینتر زیراکس در محل

شرکت کنندگان در تقاضای تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm

مدیران، افسران اجرایی و برخی دیگر از اعضای مدیریت و کارکنان کمپانی Xerox ممکن است بخواهند برای تاسیس شرکت ترکیبی Xerox و Fujifilm در درخواست پروکسی از سهامداران Xerox به نفع معاملات یا در ارتباط با موضوعات مورد بحث در نشست سالیانه  ۲۰۱۸ شرکت، تعامل داشته باشند.

اطلاعات مربوط به افرادی که ممکن است تحت قوانین  SEC  (کمسیون اوراق بهادار) به عنوان مشارکت در تقاضای سهامداران کمپانی Xerox در ارتباط با معاملات یا جلسه سالانه ۲۰۱۸ شرکت در نظر گرفته شود، در بیانیه پروکسی و سایر مدارک مربوطه با SEC ثبت خواهد شد.

شما می توانید اطلاعات مورد نیاز درباره افسران و مدیران اجرایی کمپانی Xerox را در گزارش سالانه Xerox در فرم ۱۰-K برای سال مالی منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ پیدا کنید؛ اطلاعات تکمیلی درباره SEC و بیانیه نماینده قطعی زیراکس توسط SEC در برنامه ۱۴A. بایگانی شده است.

واحد تعمیرات زیراکس

واحد تعمیرات زیراکس یکی از واحد های تعمیراتی معتبر و مجازی است که مسئولیت تعمیراتی همه دستگاه های کمپانی زیراکس را برعهده می گیرد. این واحد تعمیراتی در بخش های کاملا مجزا و منفک به ارائه خدمات مشغول است. متخصصان ما در هر یک از واحد های تعمیراتی تنها در حوزه اختصاصی خود اقدام به تعمیر می کنند؛ همین عامل سبب شده که کیفیت خدمات تعمیراتی در این مرکز به هیچ وجه نمونه مشابه ای نداشته باشد و رضایت کامل کاربران را جلب کند. کارشناسان ما در واحد تعمیرات زیراکس به شما اطمینان می دهند که هر آنچه در روند ترمیم و تعمیر محصولات زیراکس انجام می شود، بر اساس فناوری ها و تکنولوژی های به کار رفته در تولیدات زیراکس است و سازگاری کامل با همه این دستگاه ها دارد.

نمایندگی زیراگس

نمایندگی مجاز زیراکس در دو حوزه مهم و بنیادی فروش و خدمات پس از فروش فعالیت بسیار گسترده و وسیعی دارد. این نمایندگی قانونی و رسمی زیر چتر قانون و با توجه به همه اصول و شرایط گمرکی اقدام به واردات همه محصولات زیراکس می کند، بنابراین به راحتی و با اطمینان خاطر می تواند همه خدمات پس از فروش شرکتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این نمایندگی تسهیلات بسیار ویژه تری نیز برای کاربران و مشتریان خود قرار داده است که برای همیشه خرید آنها را بیمه خواهد کرد و مزیت های بسیاری برای آنها خواهد داشت. برای دریافت جزئیات این تسهیلات می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات و مقاله های جذاب درباره کمپانی زیراکس را در سایر بخش های سایت دنبال کنید.