سرویس فتوکپی زیراکس در محل

سرویس فتوکپی زیراکس در محل یکی از خدماتی است که برای کاربرانِ امروزیِ تجهیزات زیراکس به ویژه کپی و اسکنرِ زیراکس، بسیار ضروری و بایسته به‌نظر می‌رسد. ضروری از آن روی که ابعاد برخی از سیستم‌های چاپ امروزی نظیر فتوکپی‌های زیراکس، دستگاه‌های چندکاره زیراکس و … تقریباً به شکلی است که حمل و جابجایی آن‌ها را دشوار ساخته است و  در صورتی که کاربر قصد جابجایی آن‌ها را به مکانی جهت تعمیر و یا ترمیم داشته باشد، گاه علاوه بر صرف زمان طولانی، متحمل هزینه‌هایی جهت تهیۀ وسیله نقلیۀ مناسب نیز می‌گردد. از این‌روست که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند کارشناس تعمیر و سرویس زیراکس، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کپی  زیراکس یا دیگر تجهیزات را به سرانجام رساند.

سرویس فتوکپی زیراکس در محلکاربران دستگاه‌های رومیزی نظیر اسکنر زیراکس نیز اگرچه ممکن است در زمینه حمل و جابجایی دستگاه دردسرهای کمتری را متحمل گردند، (به دلیل ابعاد کوچکتری که این دستگاه‌ها دارند) اما به سبب ظرافت ساختار این دستگاه‌ها و احتمال آسیب بیشتر در زمان جابجایی، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر اسکنر زیراکس در محل می‌دهند. تمامی این موارد ما را بر آن داشت تا با درنظر گرفتن « سرویس فتوکپی زیراکس در محل » و با اعزام کارشناسان تعمیر خود به مکان مورد نظر، شما را از دردسرهای معمول در زمان تعمیر دستگاه‌های چاپ، به ویژه تعمیر و سرویس کپی زیراکس رهایی بخشیم.

مزایای استفاده از سرویس فتوکپی زیراکس در محل :

استفاده از سرویس فتوکپی زیراکس در محل علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی دستگاه متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس تعمیر در محل، این امکان فراهم می‌گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر کپی زیراکس، از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان یابید. در این روش، شما بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت خواهید داشت و تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر یا ترمیم دستگاه پس از مطرح گشتن با شما و کسب اجازه از شما انجام خواهد پذیرفت.

کارشناسان اعزامی از سوی مرکز، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی فتوکپی زیراکس را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند. این ترفند –یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات کپی- به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر دستگاه کپی زیراکس صورت گرفته است و شما را از جستجوهای کسالت‌بار جهت یافتن قطعات جانبی دستگاه رهایی خواهد بخشید.

تعمیرات فتوکپی زیراکس

کارشناسان این مرکز به دلیل داشتن سال‌ها تجربه و تبحر در زمینه تعمیرات فتوکپی زیراکس ، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها خودداری می‌کنند. متخصصان اعزامی مرکز جهت تعمیرات فتوکپی زیراکس در محل، در تلاشند تا سازگارترین قطعات را با هر مدل و برند از کپی به کار برند و میزان استهلاک قطعات را به حداقل رسانند؛ با این اقدام سال‌ها به عمر مفید دستگاه کپی شما افزوده می‌شود.

نکته‌ی آخر آنکه، تعمیرکاران اعزامی به محل، محدودیتی در زمینه تعمیر و انجام سرویس ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه‌های کپی زیراکس می‌باشند.

تعمیرات فتوکپی زیراکس

استفاده از تمامی امکانات و موارد فوق در ارتباط با دیگر دستگاه‌های زیراکس نیز امکان‌پذیر است. جهت اطلاع از خدمات ارائه شده در محل این مرکز کافی است تا با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات و پرسش‌های شما هموطنان گرامی در ارتباط با سرویس تعمیر در محل زیراکس می‌باشند. با ما تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید ...

آدرس : تهران ستارخان بین شادمهر و بهبودی کوچه نجاری پلاک ۱۸ طبقه همکف

شماره های تماس : ۶۶۵۱۰۵۱۰ (۲۰خط)

ساعات کاری : شنبه الی چهارشنبه ۱۸ – ۹ پنج شنبه ۱۵ – ۹

برخی از خدمات ارائه شده در « سرویس فتوکپی زیراکس در محل »

  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی زیراکس
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • تعمیر AC power
  • تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی زیراکس
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی تعویض و عیب‌یابی قطعات کاست و بای‌پس
  • تعمیر دستگاه کپی زیراکس و تعویض قطعات موتور
  • رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز در حین تعمیر دستگاه کپی زیراکس
  • عملیات مربوط به شارژ کاتریج
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی زیراکس
  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی زیراکس
  • انجام تنظیمات دستگاه و تعمیرات مرتبط با بورد
  • انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی زیراکس
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی دستگاه
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی زیراکس
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ
  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ و عملکرد صحیح دستگاه کپی زیراکس
  • انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی
نمایندگی زیراکس  / نمایندگی اصلی زیراکس  / نمایندگی مجاز زیراکس  / نمایندگی انحصاری زیراکس  / نمایندگی تخصصی زیراکس  / نمایندگی رسمی زیراکس  / تعمیرگاه مجاز زیراکس  / تعمیرگاه تخصصی زیراکس  / تعمیرگاه اصلی زیراکس  / تعمیرگاه رسمی زیراکس  / دفتر تعمیرات زیراکس  / مرکز خدمات تعمیرات زیراکس  / مرکز تخصصی زیراکس  / مرکز رسمی زیراکس  / مرکز زیراکس ایران / مرکز انحصاری زیراکس  / مرکز مجاز زیراکس  / تعمیر سخت افزاری زیراکس  / تعمیرات سخت افزاری زیراکس  / تعمیر نرم افزاری زیراکس  / تعمیرات نرم افزاری زیراکس  / تعمیر تخصصی زیراکس  / تعمیرات تخصصی زیراکس  / نمایندگی زیراکس در شهرستان ها / نمایندگی  زیراکس در شهرستانها / نمایندگی تعمیرات زیراکس در شهرستان ها / نمایندگی تعمیرات زیراکس در شهرستانها / آخرین اخبار شرکت زیراکس  / جدیدترین اخبار تکنولوژی زیراکس  / نمایندگی فتوکپی زیراکس  / نمایندگی پرینتر زیراکس  /  نمایندگی پروژکتور زیراکس  / نمایندگی کارتریج زیراکس  / نمایندگی کپی زیراکس  / نمایندگی فکس زیراکس  / نمایندگی اسکنر زیراکس  /  تعمیرات زیراکس  / نمایندگی تعمیرات زیراکس  / تعمیرات اصلی زیراکس  / تعمیرات مجاز زیراکس  / تعمیرات انحصاری زیراکس  / تعمیرات تخصصی زیراکس  / تعمیرات رسمی زیراکس  / تعمیرگاه مجاز زیراکس  / تعمیرگاه تخصصی زیراکس  / تعمیرگاه اصلی زیراکس  / تعمیرگاه رسمی زیراکس  / دفتر تعمیرات زیراکس  / مرکز خدمات تعمیرات زیراکس  / مرکز تخصصی زیراکس  / مرکز رسمی زیراکس  / مرکز زیراکس ایران / مرکز انحصاری زیراکس  / مرکز مجاز زیراکس  / تعمیر سخت افزاری زیراکس  / تعمیرات سخت افزاری زیراکس  / تعمیر نرم افزاری زیراکس  / تعمیرات نرم افزاری زیراکس  / تعمیر تخصصی زیراکس  / تعمیرات تخصصی زیراکس  / تعمیرات فتوکپی زیراکس  / تعمیرات پرینتر زیراکس  / تعمیرات پروژکتور زیراکس  / تعمیرات کارتریج زیراکس  / تعمیرات کپی زیراکس  / تعمیرات فکس زیراکس  / تعمیرات اسکنر زیراکس