اشتراک گذاری

آنچه که لازم است درباره دستگاه کپی بدانید

دستگاه کپی شما در منزل و یا محل کار دچار آسیب و یا مشکل شده؟ اصلا نگران نباشید. نمایندگی مجاز زیراکس با تیمی از مجرب ترین تکنسین ها در کنار شما خواهند بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را بر طرف نمایند. در ادامه با ما مقاله ای درباره هر آنچه که باید درباره دستگاه کپی بدانید از واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس با ما همراه شوید.

دستگاه کپی

دستگاه کپی امروزی بیشتر از آنکه به نسخه اولیه آن که، در سال ١٩۵٩ توسط کمپانی زیراکس معرفی شد شبیه باشد به کامپیوترهای پیشرفته شبیه اند. دستگاه کپی اولیه Xerox 914 تنها قادر به کپی گرفتن بوده است، اما دستگاه های کپی امروزی شامل کپی ، پرینت، اسکن و فکس هم میشوند.

قابل به ذکر است که امروزه تولید کنندگان این دستگاه ها تلاش دارند که کارایی این دستگاه را روز به روز ارتقاء دهند.امروزه خیلی از شرکت ها ترجیح میدهند دستگاه ها کپی دیجیتال سیاه و سفید چند کاره استفاده کنند تا مدل های آنالوگ قدیمی که فقط کارایی کپی را دارد. دستگاه های امروزی دارای صدای کمتر، کیفیت بهتر و همچنین ارزان تر از مدل های پیشین خود هستند.

دستگاه کپی بسته به تونری که در آنها مورد استفاده قرار میگیرد به چند مدل تقسیم میشوند اما قبل از توجه به مدل آن بهتر است به این نکته توجه کنید که آیا به دستگاه رنگی و یا سیاه و سفید نیاز دارید.

قابل به ذکر است که دستگاه کپی سیاه و سفید چند کاره قابلیت کپی، اسکن، پرینت و فکس را دارد و یا انکه این قابلیت را دارند که به انها میشود فکس و پرینت رانیز اضافه کرد. دستگاه های کپی رنگی بیشتر شبیه یک اسکنر است که به دستگاه پرنتر متصل است که قابلیت کپی و اسکن عکس های رنگی را دارد.

 

در این دستگاه از چهار مدل تونر در رنگهای اصلی قرمز، آبی، زرد و مشکی استفاده میشود. در اینجا یادآوری میکنم که دستگاه های کپی چند کاره که از ترکیب دستگاه های کپی رنگی و سیاه و سفید استفاده میشود و بیشتر در شرکت ها و کمپانی های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

و اما بزرگترین مزیت آن صرفه جویی در هزینه ها ی مواد مصرفی مثل تونر ودرام و هم قطعات یدکی مثل چرخ دنده ، مگنت و غیره است. در آخر نمایندگی زیراکس خواهشمند است در هنگام خرید دستگاه کپی به میزان تعداد کپی مورد نیاز در ماه، میزان سرعت مورد نیاز و رنگ های لازم توجه فرمایید.

دستگاه کپی

 

دستگاه های کپی در :

نمایندگی زیراکس / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی اصلی زیراکس / نمایندگی تعمیرات زیراکس / نمایندگی تعمیر زیراکس / نمایندگی تعمیرات تخصصی زیراکس / نمایندگی تعمیر تخصصی زیراکس / نمایندگی خدمات پس از فروش زیراکس / نمایندگی رسمی فروش زیراکس / نمایندگی اصلی فروش زیراکس / فروش زیراکس با گارانتی اصلی / آنچه که لازم است درباره دستگاه کپی بدانید.