اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

زیراکس یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه کپی است. طراحی و کیفیت فوق العاده ی دستگاه کپی های تولید شده توسط این کمپانی توانسته است رضایت کاربران را جلب کند. صرف نظر از نوع برند، این دستگاه ها حساس و پیچیده هستند و کوچکترین ناهماهنگی منجر به خرابی این دستگاه می شود. تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس بسیار حائز اهمیت است زیرا اختلال در کارکرد آن در روند انجام امور مشکل ایجاد می کند. برای تعمیر دستگاه فتوکپی لازم است حتما به متخصصان و کارشناسان مراجعه کنید. اگر تعمیرات توسط افراد نابلد انجام شود دستگاه شما دچار آسیب های بیشتری هم خواهد شد.

آموزش تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

اختلالات و تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

ایرادات دستگاه های کپی معمولا مشابه با هم هستند. در این بخش به بررسی بعضی اختلالات و تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس می پردازیم. رایج ترین مشکلات این دستگاه ها خرابی و شارژ نداشتن کارتریج، تمام شدن تونر، گیر کردن کاغذ در دستگاه، خرابی کاغذکش و … است. این مشکلات باعث عدم کارکرد این دستگاه می شود. در صورت مواجه شدن با این اختلالات لازم است برای تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس حتما به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنید. به یاد داشته باشید استفاده از کارتریج نامناسب مشکلات بسیاری را برای دستگاه ایجاد می کند و کیفیت چاپ را به شدت کاهش می دهد. هر دستگاه کپی به کارتریج متناسب با خود نیاز دارد.

تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس

آموزش تعمیر فتوکپی زیراکس

اگر از کاربران دستگاه‌های کپی زیراکس هستید و نیاز به تعمیر دستگاه کپی خود دارید، می‌توانید از طریق راه‌‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس دستگاه کپی زیراکس را ثبت نمایید.

اما در صورتی که به هر دلیل قصد دارید تعمیرات فتوکپی زیراکس را خودتان انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به بخش زیر و مشاهده فیلم آموزش تعمیر فتوکپی زیراکس، شیوه انجام این کار را یاد بگیرید. در فیلم آموزش تعمیر فتوکپی زیراکس، به صورت مرحله به مرحله روش تعمیر فتوکپی زیراکس آموزش داده شده است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مشاهده این فیلم، روش انجام این کار را فرا گرفته و آن را انجام دهید.

در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در حین تعمیر و سرویس دستگاه کپی، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی زیراکس تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. نکته آخر آنکه مقالاتی نیز در ارتباط با تعمیرات دستگاه کپی در این وبسایت وجود دارد که می‌تواند راهنمای شما در انجام این کار باشد.

تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس در محل

تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس در محل یکی از خدماتی است که توسط نمایندگی رسمی زیراکس ارائه شده است. استفاده از این خدمت به شما کمک می کند تا بدون مراجعه به نمایندگی دستگاه خود را تعمیر کنید. از ویژگی های دیگر تعمیر در محل می توان به نظارت کاربران بر تمام مراحل تعمیرات و حضور تکنسین در محل مورد نظر اشاره کرد.

همچنین به همراه داشتن ابزارآلات و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات توسط تعمیرکاران از مزیت های دیگر تعمیر در محل به شمار می رود. برای درخواست تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس در محل می توانید از طریق راه های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

پس از مدتی کوتاه کارشناسان در راستای اطلاع از نوع اختلال پیش آمده و تایید نهایی درخواستتان با شما تماس خواهند گرفت. پس از این مرحله در مدت زمانی کوتاه تکنسین به محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.

روش های نگهداری دستگاه کپی زیراکس

در این بخش به انواع روش های نگهداری دستگاه کپی زیراکس می پردازیم. دستگاه های کپی دارای سیستم حساسی هستند یکی از راه های محافظت از این دستگاه سرویس به موقع برای آن می باشد. سرویس کردن دستگاه کپی اگر در زمان مناسب اتفاق بیفتد از فرسودگی قطعات جلوگیری می کند.

استفاده از کاور برای دستگاه فتوکپی و محافظت از نفوذ گرد و غبار یکی دیگر از روش های نگهداری آن می باشد. جلوگیری از ضربه خوردگی شدید دستگاه و عدم نفوذ مایعات به آن می تواند نیاز به تعمیر دستگاه فتوکپی زیراکس را تا حدی زیادی کاهش دهد.

واحد تعمیرات دستگاه کپی زیراکس

واحد تعمیرات دستگاه کپی می تواند تمام عیوب دستگاه فتوکپی زیراکس را تعمیر کنند. اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان دستگاه فتوکپی زیراکس هستید می تواند با مراجعه به این نمایندگی تمام اختلالات آن را برطرف کنید. این واحد با  بهره مندی از مجرب ترین کادر فنی می تواند تمام خدمات مرتبط با دستگاه فتوکپی زیراکس را به شما ارائه کند. تمام سرویس های ارائه شده در این واحد بر اساس استاندارد های جهانی ارائه می شود.

تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس به شما کمک می کند تا تمامی مشکلات پیش آمده برای دستگاه مورد نظرتان برطرف شود. تعمیرات زیراکس با حضور کارشناسانی متخصص و مجرب قادر است تا انواع مدل های دستگاه کپی زیراکس را تعمیر کند. کادر فنی ما می توانند در کمترین زمان دستگاه کپی شما را تعمیر کنند. تخصص بالای اعضای تیم باعث تسریع در انجام امور تعمیرات می شود.

برای ارائه ی بهترین سرویس به شما تعمیرات زیراکس به واحد های مجزا تقسیم بندی شده است. هر یک از این دستگاه های کپی دارای پیچیدگی های مخصوص به  خود می باشند. ضمانت دیگر ما برای شما این است که برای تعمیرات دستگاهتان از قطعات اصل استفاده می کنیم. تمامی قطعات مورد استفاده دارای گارانتی اصالت کالا می باشند.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در راستای حمایت از شما با دو هدف رضایت مشتریان و عرضه ی بهترین خدمات به همراهی کاربران گرامی اقدام کرده است.  حضور مشاوران  و متخصصان در این نمایندگی باعث می شود تا با کسب اطلاعات بسیار از آن ها بتوانید انتخاب هوشمندانه ای در جهت خرید دستگاه کپی زیراکس داشته باشید.

خدمات این نمایندگی شامل دو بخش می باشد، قسمت فروش و خدمات پس از فروش، کارشناسان بخش اول به ارائه ی مشاوره در زمینه ی خرید و نگهداری از دستگاه می پردازند، بخش دوم در ارائه ی خدمات پس از فروش شما را یاری می کند. خدمات پس از فروش شامل گارانتی دستگاه مورد نظر است. انواع تعمیرات برای محصولات گوناگون از دیگر خدمات عرضه شده توسط این مرکز می باشد.

لطفا برای پیگیری دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.