اشتراک گذاری

دو محصول جدید کمپانی زیراکس

دو محصول جدید کمپانی زیراکس دو نمونه از ماشین های چاپ دیجیتالی این کمپانی هستند. کارشناسان واحد تعمیر فتوکپی زیراکس درباره این محصولات نقد ها و بررسی هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. کمپانی xerox همواره به عنوان یک پیشرو و نوآور در تولید ماشین های اداری و دفتری بوده و هست. دستگاه فتوکپی زیراکس یک نمونه از ماشین های اداری این کمپانی است. این شرکت جزء اولین تولید کننده های دستگاه های چاپ است و محصولات بسیار متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. در ادامه شما را با دو محصول جدید کمپانی زیراکس آشنا می کنیم؛

  • دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250
  • ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress
دو محصول جدید کمپانی زیراکس

بررسی دو محصول جدید کمپانی زیراکس

دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250

دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250 یکی از دو محصول جدید کمپانی زیراکس است. تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیر فتوکپی زیراکس معتقدند که سرعت خوب و کارآمدی از مزیت های اصلی دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250 است. این دستگاه مناسب ادارات و سازمان ها است. شکل ساختاری این نمونه جدید از محصولات زیراکس مانند ماشین های igen است، اما این فقط یک شباهت ظاهری است. میزان تولید بهتر و بالاتر این محصول آن را از سایر ماشین هایی که مجهز به ساختار igen هستند، متمایز می کند. این دستگاه به عنوان یک نمونه از دو محصول جدید کمپانی زیراکس برای چاپ های فرم های تبلیغاتی بسیار مناسب است. این دستگاه قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress

ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress یکی دیگر از دو محصول جدید کمپانی زیراکس است. این دستگاه همان طور که از نامش پیداست، از خانواده رول ها است. ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress یک دستگاه جوهرافشان خشک است که یک موتور چاپ را با خود یدک می کشد و برای چاپ پشت و رو مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از دستگاه چاپ نسبت به مدل های پیشرفته تر خانواده cypress میزان تولید کمتری دارد. این دستگاه با سرعتی معادل ۱۰۰ متر در دقیقه فعالیت می کند.

بر اساس آنچه که کارشناسان زیراکس گفته اند این دستگاه نسبت به مدل های قبل سرعت کمتری دارد. ماشین چاپ دیجیتال رول Cipress به عنوان یک ماشین جوهر افشان برای چاپ بروشورها و کاتالوگ های دارو و خوراکی ها مناسب است. تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیرات کپی زیراکس می گویند این دستگاه مناسب شرکت های تبلیغاتی است. وزن کمتر این دستگاه سبب شده که حمل و نقل راحت تری داشته باشد. قیمت مناسب و کیفیت شایسته کاربر همواره یکی از مهمترین اهداف کمپانی زیراکس برای تولید محصولاتش است که در دو محصول جدید کمپانی زیراکس کاملا به آن توجه شده است.

کارایی دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250

تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیر فتوکپی زیراکس با بررسی هایی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250 به عنوان یک نمونه از دو محصول جدید کمپانی زیراکس، برای اداراتی که توان مالی بالایی ندارند، بسیار مناسب است. به همین دلیل از لحاظ کارایی در گروه لوازم اداری متوسط تقسیم بندی می شود.

اگر میزان تولید ماهانه‌ شما از ۳ میلیون ورق بالاتر است، حتما به دستگاه‌های رول نیاز دارید. تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیر فتوکپی زیراکس دستگاه چاپ دیجیتال رنگی Color 8250 را به شما معرفی می کنند، زیرا می تواند این نیاز شما را به راحتی برطرف سازد. البته در این دستگاه به عنوان یکی از دو محصول جدید کمپانی زیراکس، می ‌توان از رول به عنوان یک آپشن نیز استفاده کرد که نشان دهنده انعطاف پذیری بالای این دستگاه است.

نمایندگی زیراکس در کرج

نمایندگی زیراکس در کرج در خدمت کاربران استان البرز است. این نمایندگی به همه کاربران کرجی کمک می کند تا خدمات و سرویس هایی درخور و شایسته در استان خود دریافت کنند و نیازی نداشته باشند که به پایتخت مراجعه کنند. در این نمایندگی مجموعه ای از بهترین و کاربردی ترین امکانات و تسهیلات برای کاربران تدارک دیده شده است. هر کاربر می تواند بر اساس نوع و اندازه نیاز خود از این امکانات بهره ببرد. تمامی سرویس های نمایندگی زیراکس در کرج که با همکاری مرکز سخت افزار ایران آغاز به فعالیت کرده است، همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.