تعمیرگاه مجاز زیراکس

نمایندگی زیراکس در جهت ارائه ی خدماتی منظم و سامان دهی شده ، به تدوین قوانین و مقررات پرداخته است. ضمن این که کادر فنی و تمامی پرسنل ملزم به رعایت این قوانین هستند، آگاهی از این مقررات برای مشتریانی که خواهان بهره مندی از خدمات این مجموعه هستند ضروری می باشد. آگاهی از روند تعمیرات در زمان مراجعه به نمایندگی زیراکس موجب خواهد گشت ، کاربران از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند. این امر موجب خواهد شد که روند تعمیرات با سرعت و کیفیت بهتری دنبال شود.نمایندگی زیراکس

نظم همواره موجبات پایداری و انسجام مراکز را فراهم ساخته است. از این رو مدیریت نمایندگی زیراکس همواره بر رعایت قوانی و مقررات در این مجموعه تاکید داشته است. قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز زیراکس را فراهم می کند .  جهت آشنایی با قوانین ادامه ی مطلب را مطالعه نمایید.

تعمیرگاه مجاز زیراکس با سال ها سابقه در زمینه ی تعمیر و ترمیم محصولات زیراکس ، گوی سبقت را از رقیبان ربوده و همواره به عنوان مرکزی موفق در صدر انتخاب کاربران قرار داشته است.

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز زیراکس

با شرح قوانین تعمیرگاه مجاز Xerox  در پی آنیم که  استفاده ای بهتر و مفید تر از خدمات مرکز داشته باشید. این مجموعه مجهز به کارگاه های تخصصی جهت تعمیرات زیراکس می باشد. درتمامی این کارگاه ها، مهندسین و متخصصین زبده مشغول به فعالیت هستند.تعمیرگاه مجاز زیراکس

ما تمام توان خود را در در امر ریکاوری و بازیابی محصولات  بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم . هدف تعمیرگاه مجاز زیراکس، خدمت گزاری به کاربران می باشد. قوانین تعمیرگاه مجاز زیراکس نیز در راستای همین هدف برنامه ریزی شده اند. تمامی پرسنل مرکز تعمیرات زیراکس با سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز xerox ارائه ی خدمات به کاربران گرامی را بر عهده دارند.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز زیراکس

هنگام مراجعه به نمایندگی زیراکس قبضی که شامل شرح قوانین تعمیرگاه مجازxerox می باشد در اختیار مشتری قرار داده می شود. پرکردن این قبض جهت درخواست تعمیرات ضروری می باشد. در این قسمت به ذکر برخی از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز زیراکس می پردازیم .

  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی زیراکستعهدی در قبال آن نمی پذیرد .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • در صورتی که دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز زیراکس۴۸ ساعت می باشد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز زیراکس آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • نمایندگی زیراکس تا یک ماه دستگاه را جهت تحویل نگه داشته و پس از طی این زمان مسئولیتی در قبال آن نمی پذیرد.
  • عیب یابی دستگاه و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • اگر هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز زیراکس مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس ، جهت ارائه ی خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر ، اقدام به سازمان دهی کارگاه های مجزا نموده است. کارشناسان تعمیرات xerox در هر واحد به عیب یابی و تعمیر یک دستگاه مبادرت می ورزند. مجزا بودن واحدها موجب می گردد مهندسین تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یکی از محصولات نمایند . کارگاههای فنی نمایندگی زیراکس مجهز به ابزارآلات درجه یک و مدرن هستند . تمرکز این مجموعه تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات زیراکس است.

این ابزارآلات توسط برترین کارشناسان خریداری شده اند . ضمنا مدیریت مرکز با ورود ابزارآلات مدرن به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاه ها دارد . درتلاش هستیم  با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز زیراکس ، خدماتی در خود شما کاربران گرامی ارائه نماییم. در صورت تمایل به آشنایی با واحدهای تعمیرات زیراکس از طریق لینک های زیر اقدام فرمایید.

اخبار ، مقالات ، سوالات متداول و محصولات زیراکس را در سایر صفحات سایت پیگری نمایید.