اشتراک گذاری

مگنت پرینتر زیراکس

در صورتی که اسناد چاپ شده، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، خرابی مگنت پرینتر زیراکس می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا بررسی‌های لازم انجام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پرینتر زیراکس اجرا گردد.

اگر مگنت پرینتر شما نیز در طول روزهای اخیر دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است می‌توانید به مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس، مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. نمایندگی Xerox در تهران یکی از مجموعه های مجاز و فعال در حوزه تعمیرات پرینتر است که حرفه‌ای ترین خدمات مرتبط با سرویس های دوره‌ای این دستگاه از جمله تعویض مگنت پرینتر زیراکس را به همراه ضمانت و گارانتی ارائه می‌دارد.

مگنت پرینتر زیراکس

علل خرابی مگنت پرینتر زیراکس

اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند. در این حالت است که به قطعات داخلی پرینتر از جمله مگنت پرینتر آسیب جدی وارد می شود و حرکت چرخ‌دنده‌های کارتریج و در نهایت فرآیند چاپ مختل می شود.

در صورت خرابی مگنت نیاز است تا میزان خرابی این بخش از دستگاه بررسی شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر زیراکس مشخص شود. ناگفته پیداست که در صورت خرابی مگنت‌ها، تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ پائین خواهد آمد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ خواهند بود. بنابراین در صورتی که خروجی دستگاه شما چنین نشانه‌هایی را به همراه داشت، می‌توانید علت اشکال پیش آمده را در بخش مگنت دستگاه و کارتریج جستجو کنید.

نکته آخر آنکه اگر پس از پرینت، نقاط پرینت گرفته شده یکسان دیده نمی‌شوند، بدین معنا که برخی نقاط پر رنگ و برخی دیگر کمرنگ دیده می‌شوند، در این‌صورت نیز احتمالاً مگنت پرینتر خراب شده است. البته این مسئله می‌تواند به دلیل آمیخته شدن و تداخل پودر نیز به وجود آمده باشد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با مگنت پرینتر زیراکس و البته سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر زیراکس دریافت نمایید.

تعمیر درام پرینتر زیراکس خود را به ما بسپارید

تعمیر مگنت پرینتر زیراکس

در تعویض و تعمیر مگنت پرینتر زیراکس به نوع مگنت خریداری شده توجه ویژه‌ای داشته باشید. در حال حاضر مگنت های موجود در بازار را می‌توان در دو گروه جای داد. مورد نخست مگنت استوانه‌ای شکلی است که در کارتریج‌های اصل و در کارتریج‌های با مخزن کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مورد دوم مگنت فنر داری است که در کارتریج‌های چینی و یا کارتریج های مخزن بزرگ استفاده می‌شود. اما پاسخ این مسئله که زمان تعویض مگنت پرینتر زیراکس را چگونه می‌توان تشخیص داد، چیزی جز نشانه‌های مشاهده شده در برگه‌های پرینت شده نیست.

در صورتی که پس از انجام شارژ کارتریج، چاپ انجام شده توسط دستگاه، به فاصله 5 سانتی متر کم رنگ بود، این به معنای آن است که زمان تعویض مگنت پرینتر فرا رسیده است. البته خرابی مگنت کارتریج نشانه‌های دیگری نیز دارد که در بخش‌های فوق به آنها اشاره شد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال و اختلال در مگنت پرینتر Xerox خود و یا سایر قطعات مرتبط با این دستگاه به مرکز تعمیر پرینتر زیراکس مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

نمایندگی زیراکس در تهران

نمایندگی زیراکس در تهران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی زیراکس در تهران فراهم گشته است. نمایندگی فروش زیراکس در تهران ، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های زیراکس و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی زیراکس در تهران توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای» سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی Xerox در تهران یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیرات زیراکس مطرح گردد.