اشتراک گذاری

پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس

اگر پرینتری از نظر ظاهری خوب به نظر برسد اما از نظر عملکرد و کارایی های لازم ضعیف باشد، می تواند شما را در حین کارتان بسیار مأیوس و نا امید سازد. از این رو، پیشنهاد می شود قبل از تهیه یک پرینتر به مشخصات، استانداردها و فن آوری های گنجانده شده در آن دقت نظر بیشتری داشته باشید. چرا که یک پرینتر خوب می تواند از کارهای اسنادی پرحجم و پرشتاب شما پشتیبانی کرده و سرعت و همچنین بازدهی شما را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

خوشبختانه کمپانی پرآوازه  زیراکس در ارائه چنین محصولاتی به خوبی عملکرده و نمونه های آن در بازار از اقبال زیادی بهره مند بوده است. در این مطلب سعی کرده ایم به یکی از محصولات این کمپانی تحت عنوان  پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس بپردازیم.

پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس

معرفی پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس

 قابلیت های اصلی

پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس ، می تواند به خوبی از کارهایی همچون کپی، فکس، چاپ و اسکن پشتیبانی کرده و از این حیث دیگر نیازی نخواهید داشت که دفتر خود را به دستگاه هایی اضافی مجهز نمایید.

سرعت

از آنجایی که همیشه اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، کمپانی زیراکس این دستگاه را با سرعت بسیار خوبی هماهنگ کرده است. به لطف این طراحی، سرعت چاپ در این محصول به ۴۵ صفحه در هر دقیقه افزایش یافته و حجم کار چاپ این دستگاه به صورت ماهانه ۷۵٫۰۰۰ صفحه می باشد. لازم به ذکر است، سرعت اولین برگه چاپی در این دستگاه معادل ۳٫۸ ( به صورت سیاه و سفید) می باشد که البته این ویژگی در نوع خود قابل تحسین است.

رابط کاربری

شرایط کسب و کار در دنیای امروز وابستگی بسیار شدیدی به رشد تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات داشته و هر جایی که فن آوری های جدید با سرعت فزاینده ای همگام شده باشد، ساختار کسب و کار با وسعت چشم گیر تری درحال تغییر بوده است . بنابراین شاید برگه برنده پرینتر همه کاره AltaLink B8045 زیراکس را بتوان، رابط کاربری خوب و کاربردی اش دانست. این رابط کاربری در قالب یک صفحه نمایش بوده و نه تنها تعامل بسیار خوبی بین دستگاه و کاربر ایجاد کرده بلکه، سرعت و بازدهی را  نیز بالا برده است.

قابلیت های بیشتر

به عنوان یکی دیگر از قابلیت های خوب این دستگاه می توانید به پورت USB 2.0 و همچنین اتصالات وای فای نیز اشاره داشت.

همچنین این دستگاه دارای هارد دیسک ۲۵۰ گیگاباتی، حافظه ۸ گیگابایتی و پردازشگر چهار هسته ای با سرعت ۱٫۹۱ گیگاهرتز، نیز می باشد.

امنیت

یکی از قابلیت های گنجانده شده در پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس، گزینه رمزگذاری (Encrypted) می باشد. با انجام رمزگذاری، امنیت دستگاه بالا رفته و از برخی سوء استفاده ها جلوگیری می شود.

فینیشر

پرینترهمه کاره AltaLink B8045  زیراکس دارای یک سینی اصلی با ظرفیت ۴۰۰ برگه و همچنین فینیشرهای آفیسی با دو سینی ۲۰۰۰ و ۲۵۰ برگه ای می باشد.

به عنوان دیگر فینیشر این دستگاه می توان به، فینیشر جزوه ساز ۲۰۰۰ و ۲۵۰ برگه ای نیز اشاره داشت.

ویژگی های کپی

پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس، دارای خروجی های کپی با کیفیتی ( رزولوشن ۶۰۰ x 600 ) می باشد. از سویی دیگر، قابلیت های بزرگ نمایی، کپی پشت و رو، حذف حاشیه های اضافه و سینی تغذیه سند اتوماتیک را نیز می توانید به دیگر قابلیت های این دستگاه اضافه نمایید.

فرمت های اسکن

ذخیره سازی فایل های اسکن شده به فرمت های PEG, PDF, PDF/A, TIFF, XPS و همچنین تبدیل اسکن به پی دی اف قابل سرچ و ویرایش نیز از دیگر کارهایی است در پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس انجام پذیر شده است.

شایان ذکر است، پس از انجام اسکن می توانید آن ها را به شیوه های مختلف به مانند اسکن به یو اس بی، اسکن به ایمیل، اسکن به میل باکس شخصی، توزیع کنید.

(( گواهی نامه ها ))

بهره مندی از برچسب اکوسیستم فرشته آبی (Blue Angel)

کمپانی محبوب زیراکس همواره تلاش کرده با ایجاد تغییرات زیربنایی در سیستم داخلی و تونر، قوانین محیط زیستی را در تولید و ساخت پرینترهایش رعایت کند. از این رو، پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس، محصولی عاری از مواد شیمایی مضر بوده  و دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

گواهی نامه EPEAT

سازمان EPEAT به طور کلی گواهی نامه ای است که اثرات لوازم الکتریکی را در محیط زیست ارزیابی می کند. خوشبختانه از آنجایی که پرینترهمه کاره AltaLink B8045 زیراکس قابل بازیافت می باشد، شامل این گواهی نامه ارزشمند شده و در لیست سازمان حفاظت از محیط زیست جای گرفته است

واحد تعمیرات زیراکس

اقدامات حرفه ای و تخصصی در زمینه ی رفع مشکلات محصولات زیراکس، در واحدهای معتبر تعمیرات پرینتر زیراکس این نمایندگی انجام می پذیرد. این واحدها، به سبب بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های فوق تخصصی و نیز به خدمت گرفتن کارشناسان با تجربه، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می نمایند. 

شایان ذکر است، هر یک از انواع محصولات تولید شده در کمپانی زیراکس اعم از دستگاه کپی، فکس، پرینتر، اسکنر و .. در واحدهای تعمیرات زیراکس قابل بررسی و تعمیر می باشند. از سویی دیگر، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران شایسته ما در این واحد از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرده و بدین ترتیب، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس ، سالهاست که فروش، تعمیر و ارائه ی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را به عنوان فعالیت اصلی خود قرار داده است. کارکنان حرفه ای این نمایندگی، دارای تجربه و تخصص بالایی در حیطه کاری خود بوده و با تعهد بسیار بالایی به ارائه ی خدمات به کاربران محترم پرداخته اند. 

به عنوان یکی از خدمات ویژه نمایندگی معتبر زیراکس، می توان به ارائه راهنمایی ها و مشاوره های فروش محصولات به کاربران، نام برد. از این حیث، شما کاربران گرامی با مراجعه به فروشگاه های مرکزی این نمایندگی و یا برقراری تماس می توانید به طور مستقیم از این مشاوره ها بهره برده و ضمن آگاهی و اطمینان بیشتر اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.